Πέμπτη, 30 Μαΐου 2013

ποιός?

Ο Μιμίκος ο γιατρός! τρως τρως τρως

Οχι πες ότι δεν τρως παγωτό. Τα "μμμμ παχαίνει" ξές που τάχω γραμμένα. Εφτιαξα μια σουπιέρα εχθές, να έχουμε!

και προσφέρουμε σήμερις να ξανάχουμε πάλι!!!!!

τι άλλα?

Διάβαζα φημιρινίς το πρωί και εχασκα.

Μα ειναι δυναμό? ειναι?

πατωτό είναι το μυαλό, δεν μπορώ να ασχοληθώ!!!


Εχω μια συνταγή, με γάλα κι αυγά. Ναι για παγωτό. την επόμενη φορά θα την φτιάξω. Απο την αρχή, μόνη οχι απο το κουτί.

αστεία αστεία, 2.6 κιλά πατωτό βγάζει το κουτί. Εβαλα λιγότερο γάλα, εχθές, να δω τι έφτιαξα..... ! Ο βασιλικός δοκιμαστής καπιτέν, θα μας πει.

Τι άλλα?

βαριέμαι κυρία μου!!! βαριέμαι....




11 σχόλια:

  1. σοκολατένιο είναι το παγωτό;
    γιατί αν είναι άσπρο δεν ενδιαφέρομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ Ξυνίδου. Οτι σε κερνάνε θα φας, απο ευγένεια!!!
      αλλα τι περιμενει κανείς απο τα καρδιτσίους... πφ!!!!

      Διαγραφή
  2. κάποτε που ήμουν νια ,ετρωγα με τη σέσουλα το μπανάνα σπλιτ!
    τώρα ξερογλύφομαι όταν βλέπω τα μικρά να τρώνε,αλλά που και που του δίνω και καταλαβαίνει!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπλιάχ... σπλιτ... μπιάχ λέμε....
      τος παν... άντε πειδή σαι συ!

      Διαγραφή
  3. Από το καφέ στο ροζαλί μου κι από 'κει εδώ! Παγωτό, παγωτό, παγωτό!
    Να σου πω ότι δεν τρώω παγωτό, μέγα ψέμα θα 'ναι και δεν το θέλω! Λατρεμένη λιχουδιά, τι να λέμε!

    Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γειά στα χέρια μου, κόπυ πέίστ, η φωτογραφία... κουράστηκα... πφ!!!!!

      Διαγραφή
    2. ψάχνω ώρα το καφέ.. οκ, ξανθιά ειμαι οτι θέλω ψάχνω... !!!

      Διαγραφή
    3. Φταίω κι εγώ! Που δεν το 'γραψα Καφέ (το Καφέ σου, παιδί μου! Το άλλο σου το βλογκ!!! Ροζαλί, το δικό μου!!!)

      "Γεια στα χέρια σου" επειδή έφτιαξες το παγωτό. Έστω και που δεν είναι της φωτο! Δεν το 'φτιαξες;

      Διαγραφή
    4. Οχι, ειναι που παίζω το πρωί, ανάμεσα απο την δουλειά, ενας να με διακόψει, πάει τόχασα... αει να συγκεντρωθώ μετά .... μετά απο 1 ώρα...
      μερσί μερσί και δεν μου άρεσε!!!!
      τόφτιαξα και το ΚΑΠΗ του σπιτιού, το άφησε μισό!!!

      Διαγραφή
  4. Τα νέα είναι ότι το παγωτό δεν παχαίνει!
    Τίποτα σου λέει δεν παχαίνει αν δεν είναι σε υπερβολική ποσότητα.
    Θαρρώ πως 5-6 μπολ παγωτό δεν είναι υπερβολική ποσότητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα συμφωνήσω αγαπημένη ξενητεμένη και διαιτατισμένη.
      σε φιλώ η γλωσσοπλάστης!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.