Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

ΘΘΘΘ θθθθθθ ΘΘΘΘΘΘ

Θου πω θου πω λοιπόν, που κόλληθα το θ!

Απο ημερών ταξίδεπθα θε μέρη μακρινά κι ονειρεμένα. 

Πήγα που λεθ στο Μέχικο ! Δέθτηηηη και των γονέων.

Ηθελα και να δω πως ειναι... Ποιόθ με χρειάδεται εκεί. Τι παιδιά σαν τα κρύα τα νερά κυκλοφορούν.

Και που λεθ ΑθπαΘία. Μερικέθ μέρεθ εκθω απο το γραφείο... με έκαναν άλλη.

Μπορώ εγώ Αθπαθία μου να γράφω θε άλλο πληκτρολόγιο εκτόθ του δικού μου?


μπα. Ούτε θτο πληκτρολόγιο του λαπιτοπίου μου... ούτε. για το κινητό λόγοθ δεν γίνεται διόλου.

αλλού αντ' αλλού τα φωνήεντα και τα θύμφωνα. Κοιτακθα ενα κείμενο, ο Θεόθ μαδί του!!!!! 
Είτε έγραφε ο Μεκθικανοθ Κόμηθ, είτε έγραφα εγώ ενα και το αυτό.

Ο ΙΘπανόθ, που σε Ιθπανικό ιππικό ίππευε.... τα τρία κακά τηθ μοίραθ του κι εγώ μαδί. 

Ποιό πθεύδιθμα τηθ καθ ΑΘΗΝΑΘΘΘΘ μαθ... Ενα.." Ιθπανοι,  Ιθ πανί, Ιθπανικόν,  Ιθ πανικόν, ιππικον εδωγράφιδον" μου θυνέβαινε. α, παπα.....

Ακαταλαβομπουρδούμ! ντίπ. 

Δεν είμαι για εκτόθ. Είμαι για τα εντόθ και επι τα απτά.

Να μου λείπει το Ιθπανικό Ιππικό και ολα τα λοιπά.


Καλο ΘουΚού να περάθετε και ειθ άλλα με υγείαν!!!!

8 σχόλια:

  1. φιλενάδα, ξαναβάλε πάλι τα πουλάκια να πέφτουν με τον κένσορα!
    δε διαβάζω αν δεν παίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κέρρρρσοράς. απο το αγγλικό κέρσορ....

      Διαγραφή
  2. τώρα μας κατατόπισες πλήρως! ουδεμία απορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπουένοθ τάρντεθ, λοιπόν.

    καλά να περνάτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α δεν κθέρω τι θα πει απτό.... εμείθ είμαθτε του γαλλικού....

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.