Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

να διαβάζεις

Ούμπα λούμπα. Θυμάστε την κότα, γιατί εγώ δεν θυμάμαι ποια ήταν... πφφφ! θυμάστε εσείς, ποιά κότα ήταν που είπε οτι ολες είμαστε βιασμένες με κάθε τρόπο. Αυτή που την έστειλα στο διάλο και μου την έπεσαν.... ως συνήθως?
και μετά ήρθε η κουτσομπόλα που ήταν φίλη της και καλά μα ποιά αγάμητη ήταν και με ρώταγε με μέηλ τι ακριβώς εγινε για να εχει άποψη (και να της την πει....) μωρε εγω φταίω.
καλα ολα τα βλαμένα δω μέσα ειναι.
ναι αυτή λοιπόν με τους βιασμούς. Φαίνεται τόχει καθημερινό ονειρο η κότα το βιασμό και μας βάζει στο ίδιο τσικάλι.

γιατί επανέρχομαι? γιατί μαλάκα, η τελευταία λέξη ειναι δική μου πάντα.
Γιατί ο οργανισμος Ισότητας της γυναίκας, πως το λενε, οργανισμο κάπως άλλιώς... πως?
αυτό τος παν, είπε οτι μια (1) στις 4 γυναίκες βιάζεται σε δεν ξέρω πόσο διάστημα, γιατί δεν διάβασα, ξόφαλτσα το πήρε.

κοιτάτε κόται, διαβάστε κανα κοσμοπουτάν να ξεστραβωθείτε. γιατί ειναι για όλες τις ηλικίες... αντε μπράβο που βγάζετε πορίσματα... και μετά παρεξηγιέστε κιόλας...

η πολύ σοκολάτα βλαπτει το μυαλό.


ποιά πουτάνα, γιατί πουτάνες είστε ολες στην ψυχή, (η πουτάνα ειναι επικερδές επάγγελμα και τίμιο, εσάς ποιός σας πηδά ) με μάτιασε και δεν θα δω ενα φίλο σήμερα?
που να μην σας ξημερώσει σαββατοκύριακο. εγώ ετσι βρίζω.... αυτά ξέρω αυτά λέω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.