Πέμπτη, 16 Μαΐου 2013

αυτά.......



εξαλλη εχω γίνει και περιμένετε τα χειρότερα....

"""Απουσιάζω, 
Παρακαλώ μην ενοχλείτε ούτε στο κινητό ούτε σε άλλο μέσο επικοινωνίας

ευχαριστώ"""""


το λέει απο ημερών.... το e-mail μου. 
Είναι η αυτόματη απάντηση. 

οποιος δεν το καταλαβαίνει, ειναι ηλίθιος, στην καλύτερη. 
Αφού δεν γνωρίζετε τους αυτοματισμούς στα τεχνολογικά να σας λείπουν και τα υπόλοιπα. 

Οποιος το αντελήφθη, ευχαριστώ πολύ. 
Ρία, ευχαριστώ ιδιαιτέρως.  

Για κάποιο λόγο τόγραψα που δεν σας αφορά... αρκεστείτε στην απάντηση.....


απο δω και κάτω, η παιδική μου φίλη η Αντα ασχολήθηκε.... απολαύστε την. Με την συγκαταθεσή μου, βεβαίως, απλά δεν μπήκα στον κόπο να δώσω σημασία στα τίποτα. 

με ενοχλείτε.... οταν μπορώ θα ασχοληθώ με την μαλακία που λέγεται μπλόγκ και παίζουμε.
Δεν μπορεί να το χωρέσει κανενός ο νούς..... μα κανενός?


ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ. με τα παντός είδους κουτσομπολίστικα μέηλ.
τύπου.....


Που είσαι στριμάδι μου? 
Δεν σου έχω δώσει κανενα δικαίωμα να με προσφωνείς έτσι. ποια είσαι? με ξέρει ςκι απο χθές?

Και μη μου πεις ότι λείπεις ακόμη δε θα το πιστέψω!! 
Είσαι ηλίθια. δεν θα σου δώσω αναφορά. Ανθρωπους που 
με αμφισβητούν, δεν τους εχω σε υπόληψη.
Ακόμη δεν ήλθες και το κανες το θαύμα σου...Ο Γελαστούλης διασκεδάζει
Με πήρε σχεδόν κλαίγοντας η Ματίνα
(παλιοκόριτσο η οποία παρεπιπτόντως δεν έχει
καμμια σχεση σαν άνθρωπος μ’αυτό που βγάζει
στο μπλογκ της) και μου είπε τι έγινε. Αυτά τα άλλος
είμαι άλλος φαίνομαι τι σάπια κόλπα είναι...
Χεστήκαμε....
Το ρεζουμέ για να δω αν κατάλαβα καλά και
να με διορθώσεις:
Tην βλέπεις να σχολιάζει την Κίρκη (ανάρτηση
την οποία δεν έχω δει) και να την
αποκαλεί θεά και τα παίρνεις κρανίο
(και καλά έκανες την πάτησα έτσι με τη Φούλη)
Μόνο που εκείνη δεν γνωρίζει το παρασκήνιο...
ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ όπως είναι γραμμένο
 και όχι την κατάσταση στην οποία αναφέρεται.
Δυστυχώς (για κείνη) δεν μπλέκει σε ίντριγκες
δεν έχει επαφές και κυρίως δε γνωρίζει τα πράγματα
και θάματα που συμβαίνουν γύρω της για να έχει
 άποψη (με την ευκαιρία την ενημέρωσα για τη
σφιγγοφωλιά της Κίρκης).
Στεναχωρέθηκε πολύ ... διπλά θα έλεγα όταν
της είπα ότι η ανάρτηση της Κίρκης
 αναφερόταν στην Ρια... και της Ριας στην Κίρκη...
Αν ήξερε το αντιφατικό του θέματος δε θα
πήγαινε μετά να σχολιάσει στην Ρια
όμως το έκανε γιατί δεν ήξερε τι είχε παιχτεί.
Αποτέλεσμα:
Εσύ της την λες αγρίως και η Κίρκη την διαγράφει
από φίλη στο fb (πρόσεξε μόνο από κει όχι από
τους αναγνώστες της αυτό θα πει δημόσιες
σχέσεις και η Ματίνα το ανακάλυψε
δυστυχώς με τον δύσκολο τρόπο)
Η Ματίνα είναι πολύ αξιόλογο άτομο και μου
ζήτησε να έλθει σε επαφή μαζί σου να σου
 εξηγήσει γιατί δε θέλει να υπάρχουνε
τέτοια θέματα ανάμεσά σας. Επίσης μου είπε
 αν δεν θες να δώσεις εσύ το τηλέφωνό σου
να σου δώσει εκείνη το δικό της για να την
 πάρεις να μιλήσετε.
Να σου θυμίσω ότι το ίδιο είχα πάθει και
γω με τη Φούλη όταν μπήκε σε κείμενο
της Ginger και σχολίασε αναφερόμενη
 σε μένα χωρίς να ξέρει ότι το κείμενο
αφορά εμένα ως “πουτάνα”. Το είχα πει
 στον Παύλο πόσο με ενόχλησε τότε αυτό και της έστειλα και μήνυμα όπου την
ρωτούσα αν με ξέρει και με σχολιάζει έτσι...
Γιατί για να με κρίνει πρέπει να έχει άποψη...
 αλλά αυτή απ’ότι έδειξε δεν ήξερε ότι το
 κείμενο αναφερόταν σε μένα. (αν και για τη
ν Φούλη κρατώ μια μικρή επιφύλαξη...)
Θέλω να καταλήξω ότι αυτά συμβαίνουν..
. Και είναι κρίμα να συμβαίνουν σε ένα χώρο
 που μπαίνουμε για να ξεχαρμανιάσουμε
 και να χαλαρώσουμε, έτσι δεν είναι?

Δεν διάβασα, και δεν μ' ενδιαφέρει οτι γραφεις.
 Κουτσομπόλα εισαι και φαίνεται.....

Και για ένα λόγο παραπάνω δεν θέλω 
να γίνονται ανάμεσα σε ανθρώπους 
που βρίσκονται στην ίδια βάρκα... 
ειδικά όταν έχουνε και οι δυο την εκτίμησή μου...
 Γελαστούλης ποια εκτίμηση οταν ρωτάς
 για μένα ποιά είμαι....ανθρώπους με τους οποίους
συναναστρέφομαι.  άσε μας κυρία μου 
Σε φιλώ και μη χάνεσαι... Ετοιμάσου για 
ταρατσάτο ουζάκι σε 2-3 βδομάδες γιατί 
κάνουμε συντήρηση στην ταράτσα...
Δεν πίνω και ζω μόνο στο αιρκοντίσιον να μην κάνω ζάρες.


το γνωστό μύνημα....11:32 π.μ. (Πριν από 22 ώρες)


Απουσιάζω, Παρακαλώ μην ενοχλείτε ούτε στο κινητό ούτε σε άλλο μέσο επικοινων...


Απάντηση γιατί ειναι ζώον...ορθιο....12:24 μ.μ. (Πριν από 21 ώρες)
...επειδή δεν καταλαβαίνετε, πως ενοχλείτε. τα μεηλ πηγαίνουν αλλού και τα διαβάζουν
 άλλοι, διότι εγω δεν ενδιαφέρομαι,  προς ώρας.... λοιπόν
 1. δεν σε διόρισα δικηγόρο μου.
 2 δεν σου επιτρέπω να ανακατεύεσαι και να έχεις αποψη 
και να συζητάς με τρίτους για μένα. . 
3. αποψη εχω για τον καθένα δεν μου χρειάζεται η δική σου.
 5. δεν σου επιτρέπω να χρησιμοποιήσεις 
κανενα μέσον επικοινωνίας μου σε κανέναν. 
ούτε χρειάζομαι να επικοινωνήσω με τσόλια.

και η ..... συνεχίζει μετά απο 10 ώρες, εχθές το βράδυ. (εγω δεν τα διάβασα).
1) Δεν λειτουργώ ως δικηγόρος αλλά
ως ειρηνοποιός. Συγνώμη, δεν ήξερα
ότι δικάζεις κάποιον με συνοπτικές διαδικασίες
να φορεσω τη στολή του δικηγόρου πριν έλθω...
2) Δε συζήτησα με τρίτους για σένα...
Οι τρίτοι με πήρανε τηλέφωνο επειδή
ξέρουνε ότι είμαστε φίλες... το φίλες από
δω και μπρος μάλλον πρέπει να το
 βάζω σε εισαγωγικά εε?
Φίλες δεν έχω.... τόπαμε το συμφωνήσαμε. 
μια μπλόγγερ είσαι και μεγάλη κουτσομπόλα

3) Ας μην γελιόμαστε! Εμπεριστατωμένη
 άποψη για κάποιον που δεν έχεις γνωρίσει 
δεν μπορείς να έχεις μόνο από τη διαδικτυακή 
του περσόνα. 80% πιθανότητες να καταλήξεις 
σε εσφαλμένα συμπεράσματα όπως κάποιοι
 κρίνουν εμένα από ένα στρινγκ. Κατά συνέπεια
 η μόνη που μπορει να έχει αποψη 
στην προκειμένη είμαι εγώ που σας έχω 
γνωρίσει και τις δυο οκ? Αλλωστε δημοκρατία 
έχουμε και μπορώ μια χαρά να λέω 
την άποψή μου και ας την έχεις χεσμένη...
 Γελαστούλης Εχω το χάρισμα και δεν έχω πέσει 
έξω. δεν θα σου δώσω αναφορά ποιόν και πως τον κρίνω

4) (μου πετάχτηκες και κατευθείαν από το 3 στο 5!
 Ο Γελαστούλης κοροϊδεύει)  Δε θα το’κανα ποτέ
 αυτό αν δε σε ρωτούσα. Δεν είμαι γυμνασιόπαιδο
 ξέρεις να μοιράζω τα τηλέφωνα 
των φιλενάδων δίχως να ρωτήσω ....
 Αναρωτιέμαι τελικά ΠΟΣΟ ... ή έστω Τ
Ι έχεις καταλάβει από μένα που με γνώρισες από κοντά... Ο Γελαστούλης είναι λυπημένος 
Οταν θα πάψεις να
 αντιγράφεις που και που απο την Διδώ Σωτηρίου
 και να λες πως ειναι δικά σου... θα καταλάβεις 
για ποιά σε περνάμε........ Τσεκάρεις ποιός 
μπαίνει και ποιός βγαίνει στο μπλογκ σου 
και πότε και κάποτε μας παρακάλαγες
 να περνάμε. Σκοτιστήκαμε... ολοι ....
 Κοίτα ... ξεκίνα να τους ρωτάς τώρα 
να με διασταυρώσεις. Τα μέηλ σου
 ειναι μπλοκαρισμένα για να μπορείς 
να βλέπεις αν διαβάζει και πότε κάποιος
. Ασε μας κυρία μου αυτά τα μάθαμε το 1981...
Kαλή συνέχεια!
====================================================

η απάντηση ειναι να βάλεις στο στόμα σου την πίπα της ειρήνης να μην ξαναγράψεις μαλακίες και να μην με ενοχλέις !!! (αυτό δεν ειναι δικό μου. ειναι της  φίλης που τα διαβάζει γιατί εχω γυρίσει τα μυνήματα στο δικό της)

Η Αντα σας σιχάθηκε...... με την πρώτη. φαντάσου υπομονή που έχουμε ρε πούστη μου μαζί σας.


Εκτός τούτου δεν ζήτησα να κανεις ούτε  τον ειρηνοποιό. αυτό το σκέφθηκα εγώ...

είσαι κουτσομπόλα και ήθελες να με γνωρίσεις. δεν ζήτησα εγώ να σε δω. Εγώ ηθελα να δω την παλια γνωστή μου. 
Κάθε φορά που θέλεις να μάθεις κάτι ρωτάς εμενα κάποιες φορές  με διασταυρώνεις με           και          ... μαθαίνω.



 Δεν σου επιτρέπω να ασχολείσαι μαζί μου, την επόμενη ειναι τα ασφαλιστικά μετρα...
εννοώ ούτε στο μπλόγκ σου... εννόησες !!! γιατί έτσι γίνεται.




αααα, ξέχασα βρε, η αλληλογραφία ειναι με την Λιακάδα...!!!! είναι μεγάλη μπιιιιπ... μεγάλη.. ανακατεύει τον κόσμο... οχι κυρά μου.....
και ποιός ξέρει τι λέει εδώ ΄κι εικεί. νάσαι σίγουρη πως θα μάθω. για να μην σου πω έμαθα... αει πιά
σχόλιο δεν δέχομαι !!!
οταν θα μπορώ θα ασχοληθώ με το μπλόγγινγκ....

λυπηθήτε την τώρα προς ώρας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.