Τετάρτη, 29 Μαΐου 2013

Βρε καλώωωωωστες!!!!

Kαι μετά τον ορυμαγδό, μετά τις γιορτές και τις παράτες, καλωσορίζουμε, τα μπλόγκ, "Μελάνι Μελάνη" pink, τελείως, που μας επισκέφτηκε για πρώτη φορά και εύχομαι ολα να ειναι pink, Πάντοτε στην ζωή σου.

Επίσης μας ήρθε ενα Mayumi, που εχει εναν σιδηρόδρομο εξήγηση, επισκεφτήτε να δείτε και γράφει το μπλόγκ "Πανσέληνες Νύχτες"
Πανσέληνες νάναι οι νύχτες σου και ολοφωτιστες, απο όπου κι αν μας ήρθες. Με όποια δικαιολογία.

Γράφετε αν είστε του θηλυκού ή του αρσενικού γένους, γιατί ειμαι και μεγαλομπουμπού και μπερδεύομαι η γυναίκα.

Ελπίζω πως καλοσωρίζω δύο κυρίες... προς ώρας, και πάρετε βρεμένη σανίς αν όχι.


Τσιμπάτε και απο ενα γλυκό μια εκάστη και μην δω μαλλιοτραβήγματα. Α!~!!!! Για ολοι έχει !!!!




Τούρτα σοκολάτα της Ζουζουνας
(δια τους μη γνωρίζοντας)
Ναι, βρε με τα χεράκια μου


και τζέλο τριόροφο 
Ομοίως της Ζουζουνας
να ναι εγώ το φτιάχνω...


14 σχόλια:

  1. άσε τη σανίδα κάτω ,ακόμα δεν ήρθαν χαχαχαχαχα
    εγώ θα φάω λίγη σοκολατοτουρτίτσα! τις είδα ευγενικές ,θα μου επιτρέψουν νομίζω...
    καλημέραααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ, ορίστε! Οπου γάμος και γιορτή η Νασούλα πρώτη.

      Αει μαρή και σε πεθύμησα !!!

      Μμμμμ, μες την ευγένεια... να τους φας τα γλυκά. Να πας στο καφέ να φας γλυκά...!!! μην δεις σοκολάς....

      Διαγραφή
    2. σε διάβαζα αλλά νόμιζα πως έχεις κλειστά τα σχόλια....

      Διαγραφή
  2. τι τις φτιάχνεις τις τούρτες καλέ, αφού δε μου στέλνεις!
    τσιμπάω τη σοκολατενια και αφήνω το ζελέ για όσες προσέχουν τη σιλουέτα τους.

    επιτέλους βάζουμε σχόλια!
    καλημέρα από τις εξωτικές καρδιτσίους νήσους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμμ κι άμα σου στείλω.... τόσοοοοο μεγάλη τούρτα τι θα την κάνεις?
      μμμμ σας έτρωγε η γλωσσα σας, ε????? χα χα χα !!!!!!
      καλημέρα απο τα γραφειακάς νήσους, βορείως του τίποτα, δεξιά απο το παχνιστάν!

      Διαγραφή
  3. Ααα, τι έκπληξη και τι υποδοχή είναι αυτή!
    Σ' ευχαριστώ πολύ ΖουΖούνα, με συγκινείς!

    Θα κεραστώ και από τα δύο γλυκά, είμαι σε ηλικία που δεν έχω εμμονές με τα κιλά και την εμφάνιση, άσε που φαίνονται καταπληκτικά και τα δύο!

    Του θηλυκού, του θηλυκού και αν μου επιτρέπεις να χρησιμοποιήσω τη δική σου έκφραση, μεγαλομπουμπού κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά... σιγάαα μην μας πάρουν τα ζουμία!!! σιγά και εχω κάνει παρκέ!!!
      δεν ρωτήσαμαν την ηλικία κυρία Μελάνη μου!> Ούτε τα κιλά! ασε που εγώ σε καμμία ηλικια δεν είχα εχω θα έχω εμμονές.
      τι λεγαμε..
      ωραία εσένα θα σε λέμε Μεγαλομπουμπούδω, για να ξεχωρίζουμε !

      Διαγραφή
  4. Φαντάσου πως ήμουν χάλια το πρωί και το Μέεεεελανι, δεν το είδα σωστά τονισμένο.
    συγνώμη ταπεινά σου ζητώ.
    καλα δεν γονατίζω κιόλας... αλλα λέμε
    στο γραφείο βιάζομαι συνήθως!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζητώ συγγνώμη από το παρκέ! :)
    Μια χαρά σε βρίσκω, σε καμμία ηλικία δεν είχα εμμονές ομοίως!

    Κανένα θέμα με το Μέλανι Μελάνη! Άσε που στο Μεγαλομπουμπούδω δεν θα τον χάσουμε έτσι κι αλλιώς τον τόνο!

    Να 'σαι καλά και πάλι για την υποδοχή, βλέπω έχουτε και καφέ κεραστικό! Θα σας έρθω κι από κει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμε τι μας περάσατε μανδαμ! και καφέ και εξοχικό (θα ξανανοίξει σε λίγο) και απούλα.
      Μερσί μερσί

      Διαγραφή
  6. Καλώς τις δέχτηκες τις δύο καινούργιες κυρίες!
    Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ τούρτα...












    Είχα λιποθυμήσει τόση ώρα. Εντάξει συνήλθα. Μάλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ στη δίαιτα μας κατευθύνετε,κυρά των ζουζουνιών:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρώγε σπανάκι και ζαρζαβατικά, εσύ...!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.