Δευτέρα, 8 Απριλίου 2013

Καπιτέν και παντός τερρέν.

Γεννέθλια είχαμε, ωραία περάσαμε, το κοριτσάκι μας, καταχαρούμενο, το ίδιο οι γονιοι, οι χαζογιαγιάδες κι ο παππούς και μεις οι λοιποί και μη εξαιρετέοι. Ναι ο Μίμης, μου έλειπε... Να κανω ματιές να συνεννογιούμαι. Τος, παν.

οπου σε μια στιγμή, βλέπω τον καπιτέν να κοιτά τον εγγονό του με την ρακέτα στο χέρι. Αυτή του πίνκ πόνκ, που του έδωσα εγώ. Την δική μου, την καλή την κινέζικη.

Μετά πάω έρχομαι, βλέπω τον καπιτέν να σερβίρει. Ωχ, αμαν, φέρε την κάμερα. Θα μου πέσει "πρόσεχε καλεεεε" και τρέχω.
και να τσαλίμια ο καπιτέν, να αποκρούσεις, να σκυψήματα να πιάσει το μπαλάκι.
αμανννννννννν, "Μανωλάκηηηηηη" βάζω τις φωνές, αλλά εκείνος απτόητος. 
Επαιζε με τον εγγονό του. Είχε παρτίδα, άσε μας Βασιλικούλα. 

Κράτησε κανα πεντάλεπτο, κουράστηκε και το άφησε το παιδί στην ησυχία του. βέβαια και του έδωσε συμβουλές, γιατί ο μικρος σερβίρει διαγώνια δεξιά... τσ τσ τσ, δεν θα κερδίσεις αντίπαλο παιδί μου.... πρόσεχε... και ξαναπήγε να δει αν βγήκαν τα μεζεδάκια απο τον φουρνο. ο Καπιτέν. Ναι/

Το ελεγα της μανας την επόμενη και φώναζε "αμαν παναγία μ'", "τι να σου κανει η Παναγία, με τα τσαλίμια του ανδρός σου"... της απάντησα και της έδειξα το σχετικόν βίντιον. "Γιατί δεν φώναζες?" απάντησε. "Γιατί δεν θα τον άφηνες να παίξει'.

Καπιτένπατεροπαππούς, πρωταθλητής Ελλάδος στο πινγκ πόνγκ, το 1954 με την ΧΑΝ Αθηνών... οχι παίζουμε. Τι νόμιζες.... γιατί επιασε την ρακέτα και δεν την άφηνε....

10 σχόλια:

  1. άλα του του πατεροζουζουνου!

    και πρωταθλητής του κινγκ κονγκ!

    να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Ρία μου! Ναι ναι, τώρα στα πίσω θα ξαναρχίσουμε τα ίδια τα παλιά !!!

      Διαγραφή
  2. Ω! τι μου θύμισες τώρα! Έπαιζα κι εγώ πινγκ-πονγκ στα νιάτα μου! Τότε που ήμουν 300 κιλά ελαφρύτερη και μπορούσα να μετακινηθώ με χάρη από την μία γωνία του τραπεζιού στην άλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και διηγόντας τα κλπ! τα γνωρίζω. Εχω να δω το έργο απο το 1981-2-3... εκεί τα άφησα τα μπαλάκια !

      Διαγραφή
  3. Και κάτι τελευταίο: Τέλειο το βαγράουντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα το αλλαξω, διότι κινδυνεύει να πάρει φωτιά ο πισίς !

      Διαγραφή
  4. ήρθα κι εγω η άσχετη και εκει που λες ''σερβίρει'' νόμιζα πως σερβιρει ο άνθρωπος φαγητα ,ποτα κ.τ.λ και σκεφτόμουν : μα δεν αισχύνονται ,να κάθονται και να σερβίρει ο καπιτέν ;;;
    μετά αντελήφθην και έκτοτε γελάω με τα χάλια μου!

    μπράβο σας ,πάντως ,σε όλα πρώτοι είστε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ησουν αλλού, απλά! χα χ χα οτι γέλασα, γέλασα το διάβασα της μάνας εχθές....!
      ποιός να σερβίρει, που φωνάζει "μπύρα" και την περιμένει απο το ψυγείο ναρθεί μοναχή της !!!!!

      Διαγραφή
  5. Άπαξ και δεν λουμπαγκιάστηκε ο κάπιτεν, άστον να παίξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μέχρι που σκέπτομαι να τον στέλνω να ασκήται.

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.