Πέμπτη, 18 Απριλίου 2013

τα ζά


Εχεις δει βοϊδι πάνω σ' άλογο? 

εμας η χοντρή του υπογείου, 600 κιλά, μας είπε ότι έκανε ιππασία, πριν δυο χρόνια.
Τώρα να μου εξηγήσει κάποιος, πως το βόίδι, ανεβαίνει πάνω στ' άλογο και πόσα κιλα κρατάει τ' αλογο, γιατί εγώ ούτε στα 80 δεν ανέβαινα. Το απέφευγα... παρ' ότι είχα ιππέα. Εντάξει μην το κάνεις θέμα, ήταν ολίγον κοντός, αλλά κι εγώ ήμην νεα και δεν είχα αναπτύξει ολο το ύψος μου.


Το λοιπό η χοντρή, τι άλλο θα δούμε θέε μου, ανέβαινε στ' άλογο καβάλα.
Μετά την προϊσταμένη της χοντρή, που ανέβηκε στο ποδήλατο του ανηψιού της στην πίσω αυλή (του μικρού...) και πεθάναμε στο γέλιο,  ελα πάλι γελάσαμε εψές που τόπε η χοντρέλω (  βαρέλω γιομάτη κρασί... κλπ).


8 σχόλια:

  1. Με την πέριξ έλλειψη αυτογνωσίας, υπάρχει πάντα ευκαιρία γέλωτος ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι χιχι πολύ ευγενικά το έθεσες !!!

      Διαγραφή
    2. Είπαμε...διαθέτομεν και κάποια ανατροφή ;)

      Διαγραφή
    3. παρακαλώ, ναι ναι !!!
      ζμουτς

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχαχαχαχαχα άστο καλό σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζουζουνα μου, ενώ είναι για γέλια, εγώ θυμώνω με αυτούς τους τύπους, λυπάμαι τα τετράποδα ζώα με την άγνοιά τους. Το να καυχάται κανείς για τις γνώσεις του και τα επιχειρήματά του είναι η μεγαλύτερη άγνοια, η Καβαλαρία τους έλειπε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ δεν μπορείς να φανταστείς επι του συγκεκριμένου. οσα και να πω λίγα ειναι!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.