Σάββατο, 6 Απριλίου 2013

ωροσκόπιο

Γμ τον μεταφραστή μου μέσα. Ρε ποιός τους ειπε, ότι δεν μπορώ να διαβάσω αγγλιστί το ωροσκόπιό μου? ανοίγω σήμερις και τι να δω...
το λαβ ωροσκόπιο, της αγάπης ντεεεεε

Η παρούσα πλανητική ευθυγράμμιση θα μπορούσε να γλυκάνει την ημέρα σας σημαντικά, όταν καλούνται για ένα γεύμα με κάποιον κομψό και καλά ενημερωμένοι. Αυτός είναι ακριβώς ο τρόπος που σας αρέσει να περνούν το χρόνο τους: κρασί και φαγητό στην εταιρεία από κάποιον που είναι υπέροχο να δούμε, και ο οποίος έχει επίσης μεγάλη επιρροή. Ακόμα καλύτερα νέα: θα βρείτε τα εξαιρετικά συμπαθής, καθώς και. Απολαύστε το γεύμα σας. 
 

οχι κάνε μου ανάλυση γιατί γμ το Παρθεναγωγίο μου μέσα, δεν καταλαβαίνω λέξη.

και που να δεις το καλύτερο.. τα ταρώ....


Στη ζωή την αγάπη σας, σήμερα είναι μια ημέρα για ρομαντική σχέση, την ποίηση και την τρυφερότητα, αγαπητή Βάσω. Κάτω από την επίδραση του Temperance και του Πάπα, που είναι γεμάτη με ευγένεια και συμπάθεια. Αυτός ο συνδυασμός είναι ευνοϊκό για όλους τους ειλικρινείς φιλίες και σχέσεις αγάπης με. Εγγυάται μια υπέροχη αρμονία σε όλες τις συναλλαγές σας με το αγαπημένο σας πρόσωπο. Έτσι, είναι ευτυχισμένη και να απολαύσετε αυτή την ημέρα! Στη δουλειά, τα πράγματα πηγαίνουν καλά αν και με αργούς ρυθμούς. Όπως και σημαίνει, όπως αυτή είναι, Εγκράτεια έχει την τάση να βάλει φρένο στην ενέργεια ότι ο Τροχός της Τύχης δημιουργεί στον επαγγελματικό τομέα. Οι ιδέες σας και αποφασιστικές ενέργειες συναντηθεί με θετική αντίδραση από τους γύρω σας, αλλά αυτό δεν σημαίνει κατ 'ανάγκη οδηγεί πουθενά. Στο πλαίσιο αυτό, είναι καλύτερο να κρυώσει ενθουσιασμό σας λίγο, χαλαρώστε και αφήστε τα πράγματα πάνε με το δικό τους ρυθμό. 
 

ελα μου? τι είπες? Ναι. λοιπόν, βάζω την επεξήγηση στα ελληνικά βάζεις το γιογιό? διότι δεν το γλυτώνουμε... εεε δεν...

Το λαβ ωροσκόπιο λέει πως θα φάω με κάποιον σ'ενα γεύμα και να το απολαύσω.
στο άλλο. ειμαι η αγαπητή βάσω και τέλος. ΔΙότι δεν οδηγεί πουθενά το λέει ξεκάθαρα.
χαλαρώνω οπως μου λεέι και σφύρα μου άμα καταλάβεις.


6 σχόλια:

  1. πολύ ελεύθερο χρόνο έχεις φιλενάδα!
    τι καθεσαι και διαβάζεις τέτοιες χαζομάρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω χρόνο,αλλα μια σωστή ενημέρωση πάντοτε πρέπει να γίνεται.
      Τιιιι? χαζομάρες ο ωροσκόπιός μου? α, παπα, θα σας μαλώσω.!

      Διαγραφή
  2. Καλά όλα τα άλλα. Να τα δεχτώ. Ο Πάπας όμως τι ρόλο παίζε στην υπόθεση; Εκεί νομίζω πρέπει να εστιάσουμε τον προβληματισμό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδιάβαστη σας βρίσκω. Ο Πάπας, ειναι ενα ισχυρότατο χαρτί των Ταρώ, αγαπητή μου. Ασκει΄μεγάλη επιρροή!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ. είπα να βάλω κανα πουλάκι να μας λαλησει κάτι τι χαρούμενο!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.