Πέμπτη, 4 Απριλίου 2013

πόπια

Το καπικέκι, εγινε μόδα, προχωρά και περνά. 

Το ποπικέκι, γινεται μόδα σιγά σιγά.

Η (φωναξέ το δυνατά) Η συνταγή ειναι μία... στην Ελλάς. Το μεγαλείο σου!!!!
καλά αμα φύτρωσε και καμμια άλλη δεν το πήρα είδηση.... πφ... τι με νοιάζει.

Συνήθως με την πρώτη ματιά, αντιλαμβάνομαι αν η συνταγή ειναι εύκολη, στέκει στα πόδια της και αν εχει ελλείψεις.

Γμ το Παρθεναγωγείο μου μέσα εμαθα και τρείς γλώσσες. Την Ιταλική δεν την κατέχω τόσο να κανω γλυκά. Θέλει μεγάλη συγκέντρωση και ίσως μου φεύγουν λέξεις...  Την γαλλική την ξεσκίζω στις συνταγές. Ομοίως την αγγλική. Με τις αμερικανιές εχω ενα θέμα.

Ομως γενικά οι κουζίνες του κόσμου χρησιμοποιούν ένα άλλο προϊόν που εμείς εδώ, 400 χρόνια σκλαβιά δεν τόχομεν.


Τον περασμένο Νοέμβριο εν όψει εορτής η Μαρία, αποφάσισε τα ποπικέκια. Την ώρα και την στιγμή που τα έφτιαχνε, το εορτολόγιο όλο και άλλα.
Μα δεν έδενε....

να σου πω.... φτιάχνεις ενα κέικ και δεν βάζεις έτοιμο γιατί δεν ξέρουμε την πυκνότητά του...1. μάθημα.
αφού δεν σου κόβει, άσε ....

2. μάθημα. Η μερέντα δεν δένει τίποτα.....μόνο το στομάχι σου φλιόγκο, αμα φας ολο το  κουτάκι.

3. Αφού το βλέπεις, οτι δεν στέκει.... τι ξεκινάς????

Εχθές το βράδυ η μαμά μου, που ήταν στην αδελφή μου, μου είπε ότι παιδεύτηκαν και δουλειά δεν έγινε. Εβαλαν βιτάμ για να δέσει το πράμα.
μα η συνταγή δεν έχει βιτάμ να δέσει.

Η ομορφη που το λανσάρισε, επιμένει ότι γίνεται. Μα και άλλες κυρίες το έκαναν και της έγραφαν ότι δεν είναι σωστή η συνταγή. Αυτή επέμενε. Οταν της έγραψα εγώ ότι η συνταγή ειναι μια... επέμενε πως η δική της στέκει.

Και σου την έχω σε λίγο συμπληρωμένη, γιατί ως συνήθως δεν ξέρω που είναι.
οκ, ξέρω. να σου φτιάξω και να σου φέρω. οκ. οπου μπορώ θα το κάνω.

προς ώρας, εχει προτεραιότητα μια τούρτα. ναι η δική μου η σοκολάς!


9 σχόλια:

  1. την αισχος τουρτα να φανταστω,αυτη που δεν τρωγεται καν!!!!

    πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ!!!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι πφφφφφφφφφφφ, αυτή που δεν μου πετυχαίνει κι επιμένω να την φτιάχνω.. αυτή!
      ζμουτς

      Διαγραφή
  2. αν είναι σοκολάς περιμένω εναγωνίως ,αν και είπα να κάνω ολίγη δίαιτα....τι σου είναι ο άνθρωπος!με το που θα πατήσει τα 40 ,να κατσικώνονται τα κιλά και όσο και να πεινάς και να μην τρως δε φεύγουν καλέ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να στην στείλω ακριβώς? α, οχι θα κάνεις δίαιτα..ναι. μετά τα 50 τα ξαναχάνεις κάνε υπεμονή. Πέρισι έχασα 23, τα οποία ψάχνω κι εχω μερικούς υπόπτους.....

      Διαγραφή
  3. Λοιπόν την επόμενη μη τολμήσεις και με ξεπετάξεις με πιπερόπιτα!
    Τούρτα σοκολάτα θέλω... θα σε προμηθεύσω εγώ σοκολάτα από τη δική μας την καλή... βάλε εσύ την τέχνη και γω την παρέα στο μασούλημα!

    Με έφτιαξες λέμε!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τρία κεϊκ αχόρταγη έφαγες και παραπονιέσαι..

      Η τούρτα γίνεται δια εξαιρετικάς περιπτώσεις και τώρα εχουμε μια (εξαιρετική περίφτωσηςςςς)

      Διαγραφή
  4. Ε ναι! Τούρτα σοκολάς! Τι τα θέλουμε δα τα ξενόφερτα; Υπάρχει τίποτα καλύτερο από την τούρτα σοκολάς; Όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι οχι θα με βρείς σύμφωνη, δεν υπάρχει. Ιδίως οταν εχει μέσα αμύγδαλο γκροκάν...ε?

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.