Παρασκευή, 5 Απριλίου 2013

Μαριαννούδω !

Η δική μας η Ζουζούνα, μεγαλώνει. Σήμερα κλείνει τα 8. ε, ρε μια κοπελάρα ! 

Μαριαννίτσα μου, Πολύχρονη κι ευτυχισμένη. Ολη σου η ζωή με ζάχαρες και μέλια. Ανέφελοι ουρανοί και δρόμοι πουπουλένιοι.



Ηταν δεν θάταν 11 το πρωί που μου τηλεφώνησαν στο γραφείο πως γεννήθηκες. Είχα ροζ καρδούλες σοκολατάκια έτοιμα να κεράσω, η ζαβοθειά. 

Παρ' οτι είχαμε τον Νίκο, είχα παρακαλέσει να ερθει κι ένα κοριτσάκι. Να βάζουμε κανα ροζ, να πιάνουμε κανα τσουλούφι με κοκκαλάκι. Κι ήρθες.

η μαμά σου, θυμωμένη μαζί μου, δεν μου σε έδωσε να σε πιάσω, παρά μόνο οταν έγινες τριών μηνών. Δεν ξέρω.

Ησουν κι άσχημο. ενα βατραχάκι ενα πράμα, με σκούρο μαλλί. η μάνα σου ήταν ξανθιά κι όμορφη. ξέχασα, εχει και πατέρα.... 

Είχα τον Νίκο αγκαλιά και δεν μ ένοιαζε. Οταν χρειάστηκε να σε πάρω αγκαλιά που κοπανιόσουν στο χαλί και δεν ήθελες να ανέβεις στην γιαγιά, η μανα σου χτύπησε το θυρωτηλέφωνο. "κατέβα μάζεψέ της, χτυπιέται". Η θειά που όλα τα καταφέρνει.

Βρε να μην πω, πως σε κάνανε έτσι. Πέρισυ τα χριστούγεννα, ήρθες με μούτρα και είδα κι έπαθα να σε καταφέρω να φας. Καθόσουν στο μικρό τραπεζάκι και έτρωγες μόνη σου. Ωρε κάτι νεύρα. Πως μου μοιάζεις. Αμτσόρα γατα μου εσύ.


Ο Νίκος ειναι η ζωη μου αλλα κι εσύ...εε κάποτε κάποτε , κατεβαίνεις απο το σύννεφό σου και ενδιαφέρεσαι για τα κοσμήματα που θα κληρονομίσεις.
ιδια η μάνα σου. στον κόσμο σας.

Γίνεσαι 8, αμάν και πότε μεγάλωσες. Δεν μπορώ να σας σηκώσω αγκαλιά πιά, τα πόδια σας μάκρυναν. Ομως μπορώ να σας αγκαλιάζω και να σας ζουλάω.
κοκκαλιάρικο μου, οι γωνίες σου, μπήγονται στο παχουλό μου δέρμα αλλά τι να σε κάνω. ανήψι μου είσαι... ! και παρακάλεσα για νάρθεις. 


Να σε χαιρόμαστε και να μεγαλώνεις χαμογελαστά. 


14 σχόλια:

  1. Να την χαιρόσαστε, να έχει την υγειά της και μπόλικη τύχη στη ζωή της! Στιγμές που να της δίνουν όλο χαρές!
    Την καλημέρα μου :-)

    υ.γ. Με συγκίνησες τρελο-θεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, σας παρακαλώ, δεν είμαι θεία. Είμαι Θειά! ο τόνος κάτω.
      Νάσαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ κι εσύ ότι ποθείς!
      Δενμ' εχουν πει ποτε θεια, γιατί ούτε εγω είπα τ' αδέλφια των γονιών μου. Είναι must στην οικογένεια.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε θεία Γοργόνα. Σου ευχόμαστε οτι ποθείς να γίνει!

      Διαγραφή
  3. να την χαίρεστε. Πάντα ευτυχισμένη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλα Γάτε. Κι εσύ οτι ποθεί η καρδούλα σου!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια της πολλά. Να είναι πάντα υγιής και καλότυχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε θεία Μεγαλειωτάτη. Κι εσύ να χαίρεσαι την ανηψιά σου κι οτι αγαπάς !

      Διαγραφή
  5. χρόνια της πολλά !με υγεία !
    χαχαχαχα η μάνα δεν ήθελε στην αρχή για να μη σου μοιάσει χαχαχα έτσι λέμε εμείς....αλλά δεν τη γλίτωσε μάλλον !
    είναι πανέμορφη και μη μου την πειράζεις! έχω κι εγώ μαράζι τα κοριτσάκια!
    φιλάκια πολλά να της δώσεις!
    (δε μου βγάζει τις αναρτήσεις σου και ξεχνιέμαι....να μου φωνάζεις χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε θεία Νάσια, μπορει και συμπεθέρα!!! που ξες!
      Ευχαριστούμε και να χαίρεσαι τα παλλικάρια σου. ΟΛΑ
      τώρα που δεν θα τις βγάζει καθόλου ο μπλόγγερ, να δω τι θακάνετε. μανταλάκια της μπουγάδας γύρω γύρω...
      χα χα χα
      φιλιά στα μικρά απο την Μαριάννα κι ευχαριστεί. Ολα της τα διάβασα..

      Διαγραφή
  6. να σας ζησει το ροζ κουφετάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστουμε θεία Ρία μας. Κι εσύ να χαίρεσαι, το παλλικάρι σου.

      Διαγραφή
  7. Να τα εκατοστήσει η Μαριαννούδω!
    Να την χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το σχόλιο σου το διάβασε μόνη της και είπε. Ευχαριστώ Αθηνούδω.!
    χα χα χα !
    ευχαριστούμε θείΑΑΘΗΝΑ κι εσύ να χαίρεσαι το παλλικάρι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.