Τετάρτη, 10 Απριλίου 2013

Τσίμπα κάτι, ήρθανε μεσάνυχτα

α χα χα, κοίταξε τες μέσα στη χαρά! κρυφοτρώνε και κρυφοπίνουν!
ε, ρε σοκολατάκι και φοντάν που κρύβεται κάτω απο το τραπέζι.

οχι δεν ειμαι λιχουδα, οταν μου πείς κάτι πρέπει να κανω, το κάνω ετσι οπως πρέπει. 
κι ευτυχώς δεν ελαχε. Μια χαρα τρωγοπίνω οτι θέλω. 
Η μαγεία του να κλεφτοτρως νύχτα βέβαια... ειναι άλλο πράγμα.
Τα τελευταία χρόνια με το λαπιτόπι στο δωμάτιο μου, ολο και κατι εχω εφοδιασμό. μα ενα σοκολατάκι, μα ενα αλμυράκι. Ολο τρώω. Ειναι που λέω "α, εγώ μετά τις 7 το απόγευμα, δεν τρωω" αλλά τσιμπολογώ τουλάχιστον ως τις 10 το βράδυ.  Μετά δεν χωνεύω τίποτα... ! 

Ναι ετσι ανάστα ο κύριος ειναι και το δωμάτιο μου, ποιος το είδε τελευταίως και έπαθε κλακάζ? α ναι. οχι γιατί νόμιζε πως μου έδειξε της κόρης της και κάτι έγινε. μμμμμ!

Η ανηψιά μου, κρύβει μπισκοτάκια σ' ενα κουτί στο δωμάτιο της και ο ανηψιός σοκολατάκια. Να προλάβει να φάει ενα το παιδί. Είχαν να πάρουν τα παιδιά. Ο δικός μου ο παππούς Μιχάλης, εκρυβε και έτρωγε απο όλα. Στα 93 πέθανε μην τον κλαίς. Ο δικός τους παππους και πατερας μου, στην βιβλιοθήκη μαζί με τα βιβλία εχει και το πακέτο τα μπισκότα. Τόμος τοστάντας. Τόδε ο άλλος κι έπαθε!!!!! Δίπλα του κρυβει τσίπσ εκει που κάθεται και σοκολάτες.

ευτυχώς εγώ, τρωω μισό μπισκότο και μισή σοκολάτα. μισό σοκολατάκι. ισα για τη γεύση..εεε
αηδία ειμαι. το γνωρίζω.


14 σχόλια:

  1. αυτά τα τσιμπολογήματα είναι τα καλύτερα!

    φιλάκιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρός ώρας, τσιμπάς αγγούρι και μαρούλι....μμμμ!
      ζζζζζζζζβουριχτά

      Διαγραφή
    2. Βιαστικάντζω, εχεις και προσκληση! ψάξου!

      Διαγραφή
    3. έχω ψαχτεί αλλά δεν βρίσκω κάτι!

      Διαγραφή
    4. εεε ο νους σου στο φαί.
      εμ σου σερβίρω μασημένη μπουκιά, εμ δεν κοιτάς τριγύρω.
      τοοοος παν.

      Διαγραφή
  2. αν πιάσω τα δικά μου να τρώνε στο δωμάτιο ,μαύρο φίδι που τα έφαγε!!!!
    προ καιρού ,κουμπάρα μου μεγαλοπιασμένη και το σπίτι της στην τρίχα ,ήρθαν στη γιορτή του βαφτισιμιού της(εγω με τα δίδυμα δεν εχω πατησει σπιτι της,επειδη ξερω πως ειναι χειροτερη απο μένα ,μην κανουν και καμια ζημια στα πανάκριβα έπιπλά τους..άγχη που έχω!),οπότε πιάνω την κόρη της στο δωμάτιο των διδύμων με τι φραντζόλα στο χερι! (η μάνα της πέρα έβρεχε ,εμείς δεν έχουμε έπιπλα ,αλλά τσαντίρι μάλλον!)της δίνω μια στον ποπό ,της αρπάζω το ψωμί και τέλος τα τραπέζια στο εξής!αμ πώς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς και τα παιδιά της αδελφής μου, ΔΕΝ τρωμε στα δωμάτια μας. Οπου και να τρώμε, πάντα μ' ενα πιάτο μαζί απο κάτω.
      Οσο για ενα μπισκότο κι αυτό στο πιάτο και το σοκολατάκι.

      Το παιδί σου, οπως το μάθεις!

      Διαγραφή
    2. Να βρείς και την πρόσκληση να πας για καφε!

      Διαγραφή
    3. άντε πάλι ,δεν εχω πού να τις βάλω χαχαχα θα πρέπει να φέρω και το πιατάκι μου;

      Διαγραφή
    4. ΑΑΑΑ, εγώ φταίω, που δεν σε κλείδωσα, εξω, να μην τρως γλυκό.
      Πιατάκι? μμμ ! εμείς κυρά μου στα καλύτερα σε σερβέρνουμε!!! οχι εχουμε κινέζικα και Ρώσσικα και Τσεχικα !

      Διαγραφή
  3. 'Ελα τώρα, όλοι τσιμπολογάμε... Κακό συνήθειο, αλλά δύσκολο να το κόψεις.

    Είδες; Τα κατάφερα, τελικά και μπήκα, παρά το σαμποτάζ που μου έκανε ο εξπλόρερ που τώρα τελευταία έχει γίνει και πολύ καθίκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να βρείς τον εξπλόρερ και να τον μπουφλίσεις!!! Δεν ειναι συμπεριφορά αυτή !

      Διαγραφή
  4. Ποτέ μα ποτέ δεν τρώω στο υπνοδωμάτιο! Κοιμίζω τον κ. Μήτσο και ησύχως-ησύχως πάω στην κουζίνα ή στο σαλόνι και τσιμπολογώ , γλυκές συνήθως, λιχουδιές. Και μετά προσποιούμαι αμνησία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι εγώ το δωμάτιο το έχω για πάσα χρήση, καθώς εχει και καναπέ, καταλάβατε !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.