Πέμπτη, 4 Απριλίου 2013

Μια λίμνη κινέζικη

Χριστουγεννιάτικο, αποφασίζουμε να πάμε Λίμνη Κύκνων. Φωνάζω πως ειναι παιδική παράσταση, δεν με ακούει κανείς. 

Βρίσκω μόνο τέταρτη σειρά, που ειναι πρώτη γιατί εχουν μεγαλώσει την σκηνή. Και το βρακί της καθαρό ηταν της χορευταρούς... δεν βαριέσαι.. μια χαρά.

ξανά η διαδικασία, παρκινγκ, τι λες, για 7 ευρώ, να ψάχνω στα στενά.

Οι μπάρες ανοικτές οταν φεύγουμε...

Η παράσταση..... οτι χειρότερο εχουμε δει, αλλά δεν μιλώ... γιατί αν μιλήσω θα ξεφωνίσω. Κάθομαι και ακουω το ίδιο κομμάτι να παίζει μουσική σε άλλη χορογραφία τουλάστιχον τρείς φορές. εστωωωω.

Εκει που εχω πιάσει την ψιλοκουβέντα, ενοχλούνται οι πίσω... εκει που λέω να φύγω στο πρώτο μέρος, με κρατάνε να γελάσουμε.

Σηκώνω το τηλέφωνο να τραβήξω βίντεο εν ώρα παραστάσεως. Μου κανει σήμα με τον φακο... το κατεβάζω.  ζαμπόν. γιατί που το λέει πως απαγορεύεται? να μου το δείξετε. εχω και νεύρα.
Οι κύκνοι κινέζες. Πανάσχημες... γμ τον Τσαϊ μου..... Για ρουσίδες τόγραψε οχι για κινέζες. Το σχολιάζω τρία καθίσματα πιο πέρα. ε, είμαστε και πολλοί. να μετακινηθώ δεν μπορώ. στέλνω μνμ στα κινητά.

Σε κάποια στιγμή εχουμε πιαστεί ολη η σειρά α λα μπρατσέτα και κινούμεθα ως κύκνοι καθιστοί. Ξεραμένοι στο πνιγμένο γέλιο, προσπαθουμε να παρακολουθήσουμε. 

Φινάλε επιτέλους. Σηκώνομαι και τραβώ. Τον χαβά του αυτός με το φακό. Ερχεται κοντά, μου το λένε, και το σπρώχνω στον παραπέρα, πάνω απο την σκηνή. Ναι το κινητό. Το βουτά και το κρύβει και σηκώνεται και φεύγει.. ηταν στην άκρη...

Η σειρά ολη γελά, το φινάλε εξελίσσεται, ο ταξιθέτης, μουρμουράει και με επιπλήττει. Εγώ σκαω στα γέλια... "εμ μια μαλακία πληρώσαμε, εμ θέλετε και τα ρέστα" του λέω και δεν δινω άλλη σημασία. "μα, σας παρακαλώ", επιμένει... σημασία εγώ. 

Η αλήθεια να ειπωθεί. Επι Λαμπράκη, συγχωρεμένου οι παραστάσεις, ήταν μια και μία. Οι ηθοποιοί, μουσικοί και λυρικοί, εξοχοι. Και ποιόν δεν έχουμε δει.
τωωωωρα μια σαβούρα και μισή.

Δεν ξέρω πότε και αν θα ξαναπάω. Συνήθως το ξεχνώ και ξαναπηγαίνω για νάχω να μουρμουρίζω μετά. 

14 σχόλια:

  1. Που να χες πάει στην κινέζικη όπερα! Δεν θα σου έμενε νεφρί απο το γέλιο, ούτε αφτί από το σκούξιμο!!! Γάτες σε μί μείζονα έχεις ακούσει; Έτσι! ;)
    Φύγαμε στο πρώτο διάλειμμα τρέχοντας και τα αφτιά μας νιαούριζαν κανά δίωρο μετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω κάτι ιαπωνικα στ' αυτιά μου και κινέζικα παλιά σε δίσκους...ιιιι τι μου θύμισες!
      οχι μερσί !

      Διαγραφή
  2. δεν έχω πάει ποτέ να πω την αλήθεια.
    αλλά και εγώ την ίδια αντίδραση με την δικιά σου θα είχα!
    καλημέρες και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χάνεις και τίποτα εδώ που τα λέμε!
      Μεταξύ των χορηγών περνάνε τα εισητήρια και ευτυχώς που τα βάλανε στο νετ.

      Είχε αξιόλογα πράγματα..... αλλά και πολλές ελλείψεις πλέον.
      σας φιλω αμφιτερομαγούλως και σταυρωτώς.

      Διαγραφή
  3. Δε μπορώ να φανταστώ η Λυρική να έκανε τέτοια παράσταση!!
    Απλά δεν μπορώ..... Θλίβομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μέγαρος σου λέω. τι δεν μπορείς 20 και παραπάνω παραστάσεις παίξανε ολες τις ημέρες των εορτών.
      δεν πήρες είδηση?
      εσείς που εχετε παιδι? τόση διαφήμηση κανανε στα σχολεία.

      Διαγραφή
    2. Ξένα μπαλέτα.. κινέζες σε λέω.

      Διαγραφή
    3. το είχαμε δει περσυ με τα ρώσσικα... :-p
      Δε βλέπω κινέζικο μπαλέτο μου τη δίνει!

      Διαγραφή
    4. Το ίδιο λέμε... είχαν κινέζες

      Διαγραφή
  4. Εδώ γιατί δεν κράτησες σημειώσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν προλάβαινα, γινόταν χοντρός χαβαλές με την παρέα !

      Διαγραφή
  5. απορώ πως δεν είσαι του πολυπολιτισμού!
    τι και αν είναι σινουά; και αυτές ψυχή έχουν. ένα χειροκρότημα περιμέναν!
    κακιά! ε κακιά. δηλαδή με αιθιόπισσες θα το έβλεπες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου αρέσει η μούρη τους, εντάξει?
      α!

      Διαγραφή
  6. Οχι θέλω την Αρία φυλή μόνο!!! Χίλτερ εδώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.