Πέμπτη, 11 Απριλίου 2013

Εχω νεύρα

Ξημέρωσε η μέρα λαμπερή. Ξημέρωσε με γέλια και χαρές και πανηγύρια.
Ο ήλιος περίλαμπρος, στέλνει ζεστές ακτίδες. Εχω νεύρα.

Είχα ξεχάσει εχθές το κινητό στο γραφείο. Το τι χαρά εκανα, ούτε μεηλ, ούτε μνμ, ούτε τηλέφωνα.αααα μια ησυχία. Ενα τηλέφωνο, που θυμάμαι, μόνο μου έφθανε. Εχω νεύρα

 Αλλά οταν ερχεσαι γραφείο και βρίσκεις μν, στο κινητό απο την άλλη γραμματέα, ότι εχει πυρετό, παίρνεις τις ανάποδες. Εχω νεύρα.

Πυρετό δεν έχει. Μια τεμπελια και δουλειές εχει. Και μάνα ή πεθερά που δεν μπορεί να της κρατήσει τα παιδιά εχει και στρώθηκε σπίτι της και θα της περάσει ο πυρετός και να δω τι θα κάνω εγώ σήμερα μ' ενα γραφείο ανάστα. Εχω νεύρα.

Στο ισόγειο τα κουδούνια χτυπάνε. Το θυροτηλέφωνο, ειναι 6 βήματα απο το γραφείο μου. Εχω νεύρα.

Πρέπει να σηκώνομαι, το τηλέφωνο χτυπά κι εγώ Εχω νεύρα.

Ηρθαν τα ψώνια απο το σούπερ μάρκετ, χτύπησε το κουδούνι, το ζώον η αλβανή ηταν μπροστά, πριν μιλήσω στο θυροτηλέφωνο, του είπε να τα φέρει απάνω. Εχω νεύρα.

Το μεσημέρι η αίθουσα στο ισόγειο, εχει ενα ραντεβού, πρέπει να ετοιμάσω καφέδες!!!! στις 3. Εχω νεύρα.

15 μέρες θα παρω άδεια το Πάσχα κι ας τολμήσει να πει κανείς τίποτα.
Εχω νεύρα.


Εχω νευρα, λέμε!

8 σχόλια:

  1. νεύρα ;; τι είναι αυτό ;;;
    άντε άνοιξε και χτυπάω μια ώρα την πόρτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το 'χε η μέρα φαίνεται... Η γοργονοφίλη σου, μετά το 8ωρο της θεάς Κάλι, έπεσε ξερή για νάνι από τις 10!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ιιιιι ! εγώ δεν έπεσα ξερή.
      είχα νεύρα

      Διαγραφή
  3. 15 μέρες; ούτε φοιτήτρια να ήσουν χαχαχα. Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι? μπα? δεν κοιτάς τα "χάλια σου"...μμμμ που θα μου την πεις κιόλας!!
      καλησπέρα (πέρασε η 12η, καλή εβδομάδα μας!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.