Τετάρτη, 3 Απριλίου 2013

Μανέστρα με πιάνολες

Η επομενη ήταν μεγάλος μαέστρος και οι αδελφες πιάνες. Οι Λαμπέκες παιδί μου. Ηθελα να τον δω. Ολους μαζί. Δεν ερχονται κάθε μέρα. Δεν γινόταν. Θέσεις? μμμμ μαύρο φίδι και κατσαρό μαζί. Ούτε για παππούτσι....

Βρίσκω μια στο τελευταίο διάζωμα της πρώτης παρτίδας, στην ακρη, εβλεπα και μια άδεια δίπλα. Πάω αφού περνάω πιο εύκολα την διαδικασία του παρκινγ, διότι το έκαναν αυτοί πιο εύκολο και στρώνομαι. Διπλα η θέση άδεια, αφήνω την τσάντα μου, δεν είχε και τίποτα μέσα. το μολύβι και το μπλόγκ μου. Τι κάνω? κρατώ σημειώσεις παιδί μου. πως θα θυμάμαι μετά? εεε.

Τα φώτα κλείνουν και ο μεγάλος Μαέστρος, εισβάλλει παρά τα 80 του χρόνια, κοτσωνάτος και ερχονται και οι Λαμπέκες. Ολος ο κόσμος καθιστός με ενα χλιαρό χειροκρότημα. Εγώ όρθια και να χειροκροτώ δυνατά.

Ξεκινούν. ερχεται και κάθεται δίπλα μου μια ταξιθέτρια, αφού μου δίνει τα υπάρχοντά μου απο την καρέκλα. 
Δινουν ενα μέρος, κατι χλιαρά εδώ κι εκεί. Νευριάζω και χτυπώ δυνατά, όρθια. Με τραβά απο το μανίκι να καθίσω. Την κοιτώ. Δεν δίνω σημασία.

Βγάζω το μπλοκ και το μολύβι και κρατώ σημειώσεις. Βάζει το χέρι της πάνω στο δικό μου και μου λέει "σταματήστε"...την κοιτώ. "γιατί" ρωτάω σιγά και με νεύρο. "δεν επιτρέπεται " μου λέει... πριν απαντήσω την εχω σπρώξει και συνεχίζω. Δεν θα τα πάμε καλά.....!

Το πιάνο φορτσάρει, ο Μαέστρος ανεμίζει την μπαγκέτα, η μουσική κρεσεντάρει και περνάμε ΄μια χαρά. Ανοίγω το τσεπάκι της τσάντας να πάρω μια καραμέλα "σσσσ" μου κάνει η ταξιθέτρια.... κάνω υπεμονή μα αλλάζω σταυροπόδι και την στριμώχνω. 

Οι ηλικιωμένοι, βαριούνται να χειροκροτήσουν. εγώ μερικούς άλλους, ορθια, χτυπιέμαι. τελειώνει το πρώτο μέρος.

Το κινητό μου βγάζει φωτογραφίες στο χειροκρότημα και τολμάει να μου τραβήξει το χέρι...εεεε ποιος με είδε. την κοπανάω και φεύγει. Την βουτάω απο το χέρι "μην ξανάρθεις να καθίσεις εδώ....." "ειναι η θέση μου" μου απαντά και φεύγει... θα σου πω εγώ ποιανού η θέση ειναι.
αυτές πρέπει να στέκονται ορθιες, στην διάρκεια της παράστασης θαρρώ...

Εχω κυαλάρει μια θέση άδεια, και πάω και ρωτώ με ευγένεια. Μου λενε καθίστε ο γιατρός δεν θα έρθει. Στρώνομαι. Με την ησυχία μου, κρατώ σημειώσεις, χειροκροτώ και φωνάζω όσο θέλω ΜΠΡΑΒΟ και τραβώ φωτογραφίες... και βίντεο. η παράσταση τελειώνει. Είχε μεγάλη επιτυχία. την ευχαριστήθηκα. 

Η τρίτη και φαρμακερή, στην συνέχεια 




11 σχόλια:

  1. Δεν ανοίγει καμια μπλογκοπόρτα,γμτ :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε,τι διαολο εγινε,πώς τα καταφερα ο άσχετος; :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βλέπεις, ολο μουρμούρα εισαι. Αει καλοστέριωτος δω μέσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα μας σκάσεις μέχρι να τελειώσεις την ιστορία, πώς την έχεις δει;
    Πάντως αυτό που χειροκροτάς μόνο εσύ και κανένας άλλος πολύ ύποπτο μου έχει φανεί, σε κλείσανε μέσα στο τέλος; χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποπτο γιατί? εμενα θα κλείσουνε μέσα? ξέρεις τι τρέλλα πουλάω εγώ... δεν ξέρεις !!!

      Διαγραφή
  5. το χειροκρότημα είναι η ανταμοιβή του καλλιτέχνη. και αυτό ακόμα το στερούν μερικοί που δεν έχουν μάθει να επευφημούν και να δίνουν τα αυτονόητα σε αυτούς που τους διασκεδάζουν με το ταλέντο τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καλλιτέχνης το αποζητά και ζει κι αυτό. Αλίμονο αν δεν τον επιβραβεύαμε.!

      Διαγραφή
  6. να'μαι ,τα κατάφερα !μα με εμένα τα εχεις συνέχεια! εσυ που μια το ανοιγεις μια το κλείνεις; αποφάσισε επιτέλους!
    πού το βρήκες το αστείο στις ερωτησεις του υιού απορώ!καμία υποστηριξη απο κανέναν δε βρηκα...τος παν...
    καλά αυτη δεν επρεπε να τη λένε ταξιθέτρια , αλλά βδέλλα!
    καληνύχτα !περιμένουμε όλοι εναγωνίως βλέπω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι μια αναποφασίστου. α!
      σου απάντησα σοβαρά και δεν πήγα να δω και την απάντησή σου.
      καλαααα να πάθεις. καλά!!!!
      ναι ναι θα εκδόσω βίπερ!

      Διαγραφή
  7. Διαπίστωσα ότι κρατάς σημειώσεις και την προηγούμενη φορά και τώρα. Γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν διαβάζεις. Γιατί μετά δεν θυμάμαι τι έχω δει!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.