Τρίτη, 9 Απριλίου 2013

.... ντάδες

Είναι η αναίδεια, ειναι η ευγένεια, δεν γνωρίζω τι ακριβώς ειναι. Πάντως ειναι.

Ενα γεγονός, που το λέμε και το ξαναλέμε, μέσα στο γραφείο.


Απο πότε, οι κοπέλες, κάνουν παρέα στα γραφεία τους, εν ώρα εργασίας με τον καφέ και το τσιγάρο? Δεν κατάλαβα!

Επανειλλημένως οι κυράδες του ισογείου και του υπογείου, στο ισόγειο, θα βρίσκονται και θα καπνίζουν πίνοντας καφέ. Κάποτε έτρωγαν, τους το έξοψαν. Με το τάπερ, ανοικτό, πάνω στο γραφείο. έλεος. 


Κανείς δεν ενοχλείται. Κανείς δεν βλέπει. Κανείς δεν αντιδρά. Λες και είμαστε στο καφενείο, λές και είμαστε σε ώρα παιχνιδιού. Σπίτι μας ή στην κουμπάρα.


Δεν είναι δουλειά αυτή. Εγώ τα λέω, εγώ τ' ακούω. Δεν βλεπει κανείς τίποτα. Και γίνομαι κακιά.

Αν αργήσω, πέραν των 9, ακόμη κι ένα λεπτό, γίνεται θέμα εταιρικό. Κάποτε πέρισυ, άνοιγα την εταιρία. Είπαμε, ως τις 8.45 θα έρχεστε. Εγώ σαν την τρελλή 8.30 να ειμαι εκεί. 
Πιάνανε στασίδι κάτι ηλίθιοι απο τις 8. Ρε, τι ώρα ειναι το ωράριό σου? Στις 9. Τι έρχεσαι απο τις 8. Να σου ανοίξει ποιός.
Ερχόμουν 8.30 και μου έμεινε. Με την ησυχία μου, να φτιάξω τα δέοντα, να ετοιμάσω κουζίνα και καφετιέρες να πιώ καφέ με παρέα πρωινή... και στις 9 στο γραφείο μου.

Οταν καθιέρωσα το εννέα παρά δέκα, γιατί δεν άνοιγα πιά, ο μαλάκας του λογιστήριου ήταν μέσα στην κουζίνα, και εκανε καφέ. Μια δύο τρείς, εξωπετάχτηκε... οχι θα τον άφηνα. 
Ο ίδιος μαλακας, σήμερα το πρωί, εννεά παρά τέταρτο, προς παρα δέκα, ήρθε εκει που πίναμε καφέ και είπε στην άλλη "ελα ήρθε ο ιατρός εργασίας"...ούρλιαξα... και άκουσαν ολοι. "εργαζόμεθα απο τις 9 ως τις 5. τι είμαστε δημόσιος φορεάς" και συγχίστηκα.
Φταίει η άλλη που άφησε τον καφέ της εν ώρα μη εργασίας, και πήγε να εξυπηρετήσει. 

Εδώ... ερχεται η βοήθεια πωλήσεων,... οχι δεν ειναι γραμματέας, οτι ώρα θέλει. μια μέρα μου τηλεφώνησε στις δέκα παρά 20. "Ερχομαι"...."άργησα'... ολα έρμαιο κι εγώ να μην ξέρω. Εφθασε κατά τις 10.
Αν εχει πρωινό ρ/β εκτός γραφείου ο διευθυντής πωλήσεων, η κοκκώνα, ως τις 10 ειναι κάτω στο υπόγειο με την άλλη. Λύνουν τα διπλωματικά της Κύπρου. Ερμαιο το ισόγειο. Ποιος ενδιαφέρεται? Πόρτα που δεν ελέγχεται με το μάτι, τηλέφωνα που χτυπούν οπου τις βολεύει.

Το έρμο το τηλέφωνο, παίρνει φωτιά. Δεν βρίσκεις ώρα να ζητήσεις κάτι εσωτερικά. Και σκάω στις 3 κάτω σήμερα και τις βλέπω να καφεδιάζουν. Ε, όχι. αρκετά ως εδώ. 

Οι υπάλληλοι λογιστηρίου απο τις 9.10 ως τις 9.20 καταφθάνουν. λες και βρίσκονται στις εξοχικές τους κατοικίες. Μα καλά, οταν η ώρα προσέλευσης ειναι 9 το 9.20 τι ειναι? Κανείς δε ενδιαφέρεται γιατί η προϊσταμένη έρχεται τουλάχιστον στις δέκα παρά 20. Και δεν ελέγχει. Ούτε την νοιάζει.
Μόνο παρατηρηση μια φορά στις 9.05 που ήρθε, εκανε σε μια συνεπέστατη, γιατί δεν ήταν στο γραφείο της, ήταν στην κουζίνα και φτιάχναμε καφέ και μιλουσαμε. 


Τίποτα και κανείς δεν νοιάζεται. 

αμα δεν σας κράξω εγώ να μην με λένε βασίλω με τ' όνομα!
Ολους εσάς που μου το παίζετε διευθυντάδες !!!

 *εχω μια γκρίνια το βλέπεις. ναι χθεσινή ειναι...

8 σχόλια:

  1. καπνίζουν ακόμα στο γραφείο σου? δεν απαγορεύεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φουγάρα σε ισόγειο και υπόγειο. δεν καταλαβαίνουν τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χώσε και σώσε αγαπημένη βασίλω!!!!

    φιλάκιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Ε, το ξέρω βρε Γοργόνα μου..
      φιλια τηνουρά!

      Διαγραφή
  5. μη με συγχίζεις, αν δεν ήταν για καφέ τα μαλακισμένα και ήταν στο γκισέ, δε θα μου πέρνανε από το πορτοφόλι στο γραφείο μου πεντακόσια ευρώπουλα...

    άσε είμαι να σκάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε συγχίσω.
      Στο γκισέ δεν αφήνουμε την τσάντα μας!!!! ακόμη κι όταν ειναι πολλοί εκει... !!!! και δεν κουβαλάμε μετρητά.
      Μην σκάσεις τώρα. Ασε να παέι εκει το κακό !!!
      φιλί!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.