Παρασκευή, 26 Απριλίου 2013

Αυτό ήταν...




Οταν πρωτόρθα εδώ, καλά περνούσαμε  Βρήκα εναν ομορφο κόσμο και ξεδιπλώναμε τις προσωπικότητηές μας. 


Υστερα ήρθαν οι βάρβαροι και μας πήρε η κάτω βόλτα γιατί προσπάθησαν να σπηλώσουν ονοματα και υπολήψεις. Ποιοί ειναι και που γνωριζόμεθα. Και με τι κριτίριο ξεκατινιάζονται, βρίζουν, ανακατώνουν το σύμπαν.....


Προ τριών ημερών, ήρθε μια απάντηση στο φεις, απο γνωστό άνθρωπο των τεχνών (υποψιάζομαι)  που εχει ψευδώνυμο και με καθήλωσε. Συγκινήθηκα δεν σου κρύβω, γιατί ξέρω ποιά ειμαι. Ναι πάνω στο καλάμι. Γιατί μας δίδαξαν και μάθαμε απο αξιόλογους ανθρώπους. Γιατί τιμήσαμε οποιον μας πλησίασε. 


Σου το παραθέτω οχι απο εγωισμό, αλλά συγκινημένη. Γιατί άγνωστοι μου άνθρωποι με κουλτουρα και ήθος, ξέρουν να ξεχωρίζουν. 


Dioxanti Loumaki, είπε,    δεν με κουρασατε..τα ενοχικα μου αναδυθηκαν που παραμελησα να αναφερθω και στον Βλαχογιαννη  ...και κατι ακομη..η γνωση και η κουλτουρα σας γενικοτερα, εκπεμπονται καθε φορα που εμφανιζεστε στην ομαδα..κι ας μην "τα συζητατε"...Θερμη καλημερα!..



Σημείωση δική μου. Γιάννης Βλαχογιάννης, γνωστός συγγραφέας.

Δεν με ξέρει, δεν γνωριζόμαστε, "συναντιόμαστε" σε μια ομάδα για την ΑΘήνα, μια άλλη για την Ελλάδα και σε μια άλλη με φωτογραφίες για τους προγόνους μας. 


Και να θα το αφήσω ανοικτό, τελειωσε. Ξέρω, ήξερα και θα ξέρω ποια ειμαι. Και σ' οποιον αρέσω. Δεν κρύβομαι εγώ. Δεν κρύφτηκα ποτέ. Ούτε φοβήθηκα απειλές. Με απείλησαν, ναι. Το γιατί δεν γνωρίζω. Ανθρωποι με μηδενικο΄στην λέξη άνθρωπος. ΠΟυ βρήκαν ενα μέσο να προβληθούν. Διότι στους τυφλούς ο μονόφθαλμος βασιλεύει...... !



Αν οι αγράμματοι και αμόρφωτοι κοινωνικά άνθρωποι, θέλουν να εμφανίζονται εδώ... πρόβλημά τους. Αγνοω και συνεχίζω. Με υγιείς και σωστές καταστάσεις.


Και οποιος έχει φεις, να ψάξει να βρει τον Μπαξεβάντη και τον μπαξέ του. Περνάμε καλά!


Κι αν δεν κάνω φίλους στο φείς, οποιον με πλησιάζει και τον ευχαριστώ, είναι γιατί εκεί κρατώ τις φιλίες που εγώ καταλαβαίνω. ανθρώπους δικούς μου.


εδώ περνάει οποιος θέλει. ας περάσει, δεν με ενδιαφέρει πιά.... ούτε και μ' ενδιέφερε στο παρελθόν, ομως..... ας το πιά....



Καλή Ανάσταση σε όλους ! Ανάσταση και ανάταση ψυχής και νου. Για ενα καλύτερο αύριο των παιδιών σας, γιατί εγω δεν έχω, τα είπαμε.





11 σχόλια:

  1. καλή Ανάσταση Ζουζουνάρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γατόπουλε, Μπουρμουνόγατε, επίσης απο την καρδιά μου!

      Διαγραφή
  2. Καλή Ανάσταση μπουμπου!
    Είθε το ανέσπερο Φως της Ανάστασης να φωτίσει κάποιες σκοτεινές ψυχές που το'χουν ανάγκη...

    Φιλάκια πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλό πάσχα,καλή ανάσταση,και μην μασάς!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Ανάσταση ζουζουνα! καλή ανάσταση και σε ολους αυτούς τους προβληματικούς που περιμένουν το Πάσχα για να ξεπλύνουν τις ψυχές πριν ξανά αρχίσουν. Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εξαιρετική ανάρτηση!
    δηλαδή τώρα είναι ανοιχτό το μπλογκ σε όλους;;;

    φιλια φιλενάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α γειά σου ντέ! Αυτή είναι η Ζουζούνα που ξέρω κι αγαπώ! (Μού΄χε τσακίσει τα νεύρα κάθε φορά να κάνω σάϊν-ίν). Καλή Ανάσταση κούκλα μου. Με υγεία κι αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α γειά σου ντέ! Αυτή είναι η Ζουζούνα που ξέρω κι αγαπώ! (Μού΄χε τσακίσει τα νεύρα να πατάω συνέχεια σάϊν-ίν)! Καλή Ανάσταση κούκλα μου. Με υγεία κι αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ετσι,ετσι,όλα φόρα παρτίδα :)

    Καλό Πάσχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.