Τετάρτη, 24 Απριλίου 2013

δεν διαβάζω, δεν διαβάζω.....

Πεινάω, νυστάζω και σκέπτομαι πως αμα εχεις γνωρίσει εναν Αθανασιάδη, σου έχει υπογράψει τα βιβλία του, εχει μείνει εκπληκτος απο την σειρά εκδοσης που έχεις, ο κος Κουμανταρέας, συζητά μαζι σου, στο πόδι, στην γειτονιά, αγοράζοντας εφημερίδα, πως σου φάνηκε, το τελευταίο του βιβλίο και τα άλλα, ειναι ποτέ δυνατόν να αγοράσεις βιβλίο της μιας και του άλλου?

Δεν είναι. Για μένα. Που εχω διαβάζει την ελληνική και την ξένη λογοτεχνία. Που τα βιβλία στο σπίτι μας ήταν στοίβες απο παλιά. Η στίβα πως γράφεται....
τος παν.

και τώρα που εφαγα και την σπανακοτυρόππιτά μου, συνεχίζω νυστάζουσα μόνο. Τι με νοιάζει τι γράφει ο καθένας. Γιατί θα πρέπει οτι κυκλοφορεί να το διαβάζω. Γιατί τα αποθημενα κάποιου, τώρα που τα πράγματα εχουν προχωρήσει τεχνολογικά, θα πρέπει να περάσουν απο τα μάτια μου.

Επιλεκτικά και με μεγάλη προσοχή διαβάζαμε παντοτε οικογενειακώς.
Οχι πως δεν διάβασα Μανίνα και Κατερίνα απο το πρώτο τεύχος. Οχι πως το Μίκυ Μάους, δεν το έχω κι αυτό απο το 1. Η διάπλαση και το Ελληνοπουλο, ήταν πάντα στις βιβλιοθήκες μας. Εντάξει αυτά τα τελευταία, ήταν και εκπαιδευτικά. Ακόμα και το Μίκυ. Διότι εγώ εμαθα σε ηλικία 7-8 ετών για τις αρκούδες του Κλοντάϊκ. Που κάποιοι δεν γνωρίζουν ακόμη. 

Οχι πως τώρα δεν αγοράζω κανα κοσμοπουτάν το καλοκαίρι για την παραλία. Τα πάντα διαβάζω. Και εφημερίδα χάρτινη, που για πολλους εγινε ηλεκτρονική. 
Αλλα αρνούμαι τις κοτσάνες και τους τάχα μου δήθεν συγγραφείς.

Δεν θα με πείσει κανείς εμενα, πως πρέπει να γνωρίσω και να διαβάσω οποιον κι όποιον. Διότι οποιος κι όποιος ειναι ο κάθε ένας που ο εκδότης, που θέλει να βγάλει ψιλά, τον προωθεί.....

Εμαθα, προϊόντος του χρόνου, πως οι συγγραφείς πληρώνουν για να εκδοθούν. Ο Ιησούς τ' ανάσκελα !!!! σκέφτηκα.

Ποιές ειναι αυτές οι αγράμματες κυρίες και κύριοι, οι οποίοι δεν ξέρουν τι ειναι τα σταφύλια της οργής, για τον Κρόνιν, λόγος δεν γίνεται, αλλα γνωρίζουν την κάθε κυράτσα που εκδίδεται. 

Τα διαφόρων ειδών μπαζάρ, βγάζουν παλιά βιβλία απο τις αποθήκες. Δεν ειναι άσχημο μπας και διαβάσει ο κόσμος τίποτα να ξεστραβωθεί και να μην κάνει σαν μουρλός για την καθε τσατσάκα.


* για τους αντιγραφείς..... που μας περνάνε για ηλίθιους, δεν θα συζητήσω. Το επίπεδο μου δεν μου επιτρέπει να ασχολούμαι....με ηλίθιους.

15 σχόλια:

  1. ναι και ζητάνε πολλά για να το εκδώσουν!!κι εγω είμαι πολύ διστακτική να αγορασω καινούριους Ελληνες συγγραφείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η εποχή που ο καθείς μπορουσε να...εκδιδεται,παρηλθεν ανεπιστρεπτί,εκδοτικός οικος σαλονικώτικος ζητησε και έλαβε 3000 ευρω απο το νεο συγγραφέα,για να του εκδωσει βιβλίο σε 500 αντιτυπα...Οι εκδοτικοι οικοι δικαιολογημενα κοιτάνε τις φίρμες-τα ονόματα,το άγνωστο δεν πουλάει πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γιατί να πουλήσει το άγνωστο κυρ Βάντη μου?
      Χαρίζεται πλέον!

      Διαγραφή
    2. Μπα, μην το λέτε. Πασίγνωστος εκδοτικός οίκος πρώτης γραμμής τόσα ακριβώς πήρε πριν από 3-4 χρόνια από οικείο μου πρόσωπο (όχι μπλόγκερ) για να εκδόσει το βιβλίο, νομίζω σε 1000 αντίτυπα. Ευτυχώς πήγε καλά, έκανε κι άλλη έκδοση, έβγαλε τα έξοδά του και τώρα είναι σε φάση που βγάζει και κάτι ψιλά :D :D :D

      Διαγραφή
    3. Η παρένθεση ήταν διευκρινιστική. Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    4. Μεγαλειωτάτη μου, αν εχουν λεπτά, ας εκδοθούν. Εμείς γιατί να αγοράζουμε.
      ναι η διευκρίνηση ήταν μην παρεξηγηθει μπλογγερ...!
      σκασίλα μας!
      οχι, κατάλαβα !!!

      Διαγραφή
    5. Μεγαλειωτάτη, εχεις θεία, αδελφή, αδελφό, μάνα, μπλόγγερ? οχι! τι, εχεις και δεν το ξέρουμε? οικείο σημαίνει που κοιμάται την ίδια στέγη.... οπότε καταλάβαμε παιδί μου

      Διαγραφή
    6. Χαχαχαχα, όχι όχι. Συγγενής του καταλάβαμε. :D :D ;D

      Διαγραφή
    7. Και είπαμε όχι μπλόγκερ. Μόνο γω βγήκα πυροβολημένο στο σόι, οι υπόλοιποι είναι φυσιολογικοί άνθρωποι.

      Διαγραφή
    8. Μην το λες, μην το λες. Ο σκύλος της αδελφής μου εχει μπλόγκ και επίσης ο σκύλος μιας γνωστής μας εχει φεϊσμπουκ.
      άσε άσε

      Διαγραφή
  3. Τι να πω τώρα?
    Κουτσοί στραβοί όλοι στον Αγ. Παντελεήμονα!!
    Αλλά δεν ήξερα ότι πληρώνουν κιόλας στο παγκάρι για να μπούνε! :-p

    Y.Γ. Το δικό μου πως σου φάνηκε?... Δε φαντάζομαι να χτυπάει γι'αυτό η καμπάνα...! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πως αλλιώς θα "εκδοθούν" άμα δεν πληρώσουν?
      πίσω έχεις μείνει.
      το δικό σου? ποιό δικό σου? δεν ξέρω τι λές.

      Διαγραφή
  4. βρε εσύ, μαζεμένες σήμερα μου ήρθαν όλες οι αναρτήσεις σου στο reader μου χαχα. Αλήθεια Λιακάδα έχεις γράψει βιβλίο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε συ, νάχεις !!! ουφ!!!
      χα χαχ α χα χα χ δεν θα το βουλώσει ο ρήντερ, να ησυχάσουμε?
      εχει? τι έχει?

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.