Παρασκευή, 12 Απριλίου 2013

και στραβά το καπελίνο μου φορώ !



Οτι τάχω χαμένα, γεγονός. οτι ποστάρω εκεί τα εδώ...εε καλα θα μου περάσει. Φόρεσα το περτικαλί μουμ στραβά πρωί πρωί και στρώθηκα για κουσι κούσι.
Τι νέα  τριγύρω? μάθετε να μου πείτε. εγώ σας φιλώ και θα τα πούμε ον μάντεϊ. 


Την εφεύρεση αυτή, δεν ξέρω ποιός την εκανε, αλλά να αγιάσει το χέρι του, το μυαλό του και ολο του το σόι. Το πρωτοείδα στην Σουηδία (που αλλού), το 1990 που πρωτοπήγα. 
Βγαίνεις την βόλτα σου και το κρατάς απο πίσω σαν πι. Σε πάει μια χαρά, εχει καλάθι για τα ψώνια κι άμα κουραστείς, βρείς και κανα γνωστό, τσούπ στρώνεσαι και συζητάς. 
Δεν σου αρέσει? εμενα μου αρέσει και μου περισσεύει. Ούτε κουράζεσαι ούτε τίποτα. Κλεινει ναι και μπαίνει στο λεωφορείο. Βέεεεεβαια... Τόχω ψάξει απο όλες τις πλευρές. Τι θαρρείς? ετσι θα σ' άφηνα χωρίς ενημέρωση.
μμμ νομίζω πως έχει κι εδώ πιά, αλλά στα ήδη για ανάπηρους. Παιδί μου εδώ το χρειάζομαι απο τώρα.. μην σου πω... 
Η μητέρα πήρε στο μολ και ρώτησε αν μπορεί να έχει μια καρέκλα με ρόδες για να κάνει βόλτα στα μαγαζιά. Της είπαν ότι μπορεί και μ' έχει πρήξει να πάμε. Εγω να περπατώ κι αυτή να κάθεται... μμμμ)()_@@#
καλο ΣΚ λοιπον και τα λέμε απο εβδομάδας !

12 σχόλια:

  1. Εξαιρετική ιδέα! Εάν βγαίνει σε XXXXXXXXXL θα πάρω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το καρότσι? μαζί θα τα πάρουμε ροζουλιά με φιόγγους.

      Διαγραφή
  2. Πόσο μου αρέσουν τα καπέλα, δεν λέγεται!
    Αλλά είμαι κοντή και θαρρώ δεν μου ταιριάζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου δείξω ποια καπέλα μας πάνε εμάς... κοντή, άκου κοντή. θα το ρίξεις μπόι, μικρή εισαι ακόμη

      Διαγραφή
  3. Σέλω τσι εγώ παπέλο! και καέκλα σέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παπέλο να σου δώσουμε. Καέκλα, εισαι νέα. Στα επόμενα σαράντα χρόνια !

      Διαγραφή
    2. Τότε σα πάω το παπέλο μου και σα πάρω καέκλα με όδες τσε ηχανάκι! Μόνο μου!

      Διαγραφή
  4. Αντε καλές βόλτες!!! η εφεύρεση είναι Καναδά καθώς και η ηλεκτρική αναπηρική καρέκλα. Όσο για το καθικάκι καπέλο πολύ ωραίο το ίδιο και στο χρώμα. Καλό Σαββατοκύριακο και καλά ψώνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθικάκι... τσ τσ τσ κι εσύ!!! τος παν, κι η γιαγιά ετσι τα έλεγε !!! Ειναι της συνοικίας φαίνεται!
      μερσί για τις βόλτες !

      Διαγραφή
  5. Ξεκίνησα σεμαίν για την τηλέοραση ..ξέρεις αυτά που βάζανε παλιά ..και μη τυχόν και δε το στολίσεις ..άκου παιδικά τα πλεχτά μου έργα ..τώρα μαθαίνω καλέ να πλέκω ..και από το πουλόβερ το ολόκληρο την πλεξούδα έμαθα μόνο ..χαχα ..έχω δρόμο μπροστά μου ..σου στέλνω φιλάκια στο ροδομαγουλάκια ..ματς μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αποπαίρνω για να στρωθείς. Κόντεψες να γίνεις γιαγιά για να μάθεις!! τσ τ στ !!!
      μερσί τα φιλιά και πίσω με φόρα και ζζζζζζζζβουριχτά !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.