Δευτέρα, 1 Απριλίου 2013

Ψέμματα?



ηρθε η πρωταπριλιά κι η περιέργεια και δεν ξέρω τι άλλο μαζί.
Η Ουγγαρία, απο τις 12 παρά 10 ως τις 2 παρά 10, εχει μπει 19 φορές. τι κάνειδ δεν ξέρω... ουτε καταλαβαίνω...



======



Ψέμματα, ψέμματα, φταίω γω που σ' έμαθα, να τριγυρνάς, στις γειτονιές να λες πως μ' αγαπάααααας. Αν μ' αγαπούσες, κι επιθυμουσες ο έρωτάς μας, θαταν τρελλόοοοοοος... αν μ' αγαπούσες, κι επιθυμούσες..... που λέει και το τραγούδι.

Και μετά απο όλες αυτές τις μαλακίες, εδώ μέσα με τους ηλίθιους που θέλουν να λέγονται μπλόγγερ και ανακατώνουν τον κόσμο, εγώ αποφάσισα να το κλείσω αυτό και τα άλλα. Οχι δεν λέω υπερβολές.

Ε, δεν ειναι δουλειά αυτή να σε βρίζει το κάθε τσουλί που ψαρεύεται στο νετ, και το δηλώνει περίτρανα, απο την Ουγγαρία, το κάθε βλαχάκι απο την Κόρινθο, που έχει πτυχίο Φιλολογίας - κοίτα που κατάντησε η φιλοσοφία - και λέγεται Αηδονίτσα, ο κάθε άσωτος που κρύβεται και εχει 500 προφίλ και βρίζει και αγαπά την γειτονιά μου, τάχα μου !!!!! και ο κάθε χαζός που νομίζει πως δεν καταλαβαίνω τι παίζεται..... !!!!

χώρια τα άτομα με ειδικές ανάγκες, που είναι περσόνες και βρίζουν γιατί εχουν τους λόγους τους.
Οχι δεν θα λυπηθώ κανεναν και αν μου συμβεί, που γιατί, θα κυκλοφορώ χωρίς περούκα. Οποιος έχει κότσια το κάνει.. κι άμα σ' αρέσει ηλίθιε.  διότι μου το ευχονται.. τα αρχίδια. Ακούς να πάθω καρκίνο και να μου πέσουν τα μαλλιά... Το να ευχηθώ να σε πατησει αυτοκίνητο δεν το σκέπτεσαι.....

Για να μην πω, για τις άγνωστες απο τις Ολλανδίες, που με είδαν που με ξέρουν, και βρίζουν επώνυμα και ανώνυμα. Δεν κατάλαβα. Ηρθα να σε προσβάλω που εχεις κανει εγχείρηση? ακόμα φαίνεται πως δεν κατέληξες, ποιά είσαι ή ποιός είσαι ακριβώς  που θες να με δεις πεθαμένη..!!! αυτά γράφει και σιγά μην τα περάσω. 

Οσο για το άλλο τσουλί που δηλώνει μάγισσα, το είδαμε κι αυτή πόσα καταλαβαίνει..... για την δημοσιότητα όλα.

Ναι ρε τσόλια ολοι σας και άλλοι που κρύβεστε πίσω απο ανωνυμίες και ψευδώνυμα, που δεν έχετε αρχίδια, που να τα βρήτε, να πείτε επωνύμως ότι θέλετε... εκεί ψηλά στην Ροδόπη που δεν ξέρω που στο διάλο ειναι στο χάρτη, μια κότα που βρίζει.....γιατί της κάθισε ανάποδα που η προγιαγιά και η γιαγιά ξέρανε γαλλικά. αει αγράμματη... αει να μου χαθείτε όλοι.

Ξέχασα κανέναν?
 μμμμμ και να ξέχασα, ολες αυτές, που μας ήξεραν γιατί είχαν απότερο σκοπό να πουλήσουν βιβλία. δεν είναι μια και δύο... μετά χάνονται... ή επιστρέφουν βρίζοντας.

Οχι φίλοι μου. Δεν θα ανεχθώ άλλες υπερβολές και προσβολές απο ηλίθιους για μένα.

Οοοοχι... Δεν θα περάσει κανενός. Οχι,....  το δικό μου θα περάσει.

Ούτε έβρισα, ούτε ψάρεψα γκόμενο να τον στέλνω στις φίλες μου να τον βλέπουν, με τα γαλόνια. Φίλη δεν την έκανα....αν είπα μερικές κουβέντες με κάποιους, δεν ήξερα ποιοί ήταν.... αυτή αρέσκεται να τσακώνεται.... εγώ πάλι όχι. αλλά ολα εδώ πλήρώνονται... κυράτσες. 

ούτε βγήκα να γνωρίσω άνδρα στην μπλογγόσφαιρα, ούτε ούτε ούτε. Αυτή που ζήτησε συγνώμη δεν ντράπηκε, ήθελα νάξερα? οχι τσουλί, δεν δέχομαι την συγνώμη σου.
Αν οποια κούλα, κυρά μαρίτσα και κυρά μαγισσούλα, νομίζουν πως είναι οι έξυπνες, άλλο τόσο έξυπνοι ειναι και αυτοί που τις διαβάζουν. Και τις ακολουθούν. Τέτοιο επίπεδο δυστυχώς συναντάς πιά. Για την δημοσιότητα όλα. 

Οσο για την αθη την κουτσή, καλά θα κάνει να σταματήσει να τριγυρνά και να πάει στον βασίλη της τον πορτοκαλένιο get a life, πρώην, τώρα γράφει στοίχους, να την πηδήξει, μήπως ξελαμπικάρουν και οι δύο... και αυτός, να σταματήσει να την πίπτει στα κοριτσάκια. Οι δασκάλες, τον ξεμπρόστιασαν......
την επόμενη φορά που θα την δω κάπου, να δεις τι θα πάθει κι αυτή κι αυτός.

Αρκετά πιά με ολα αυτά εδώ μέσα. Αρκετά. Βαρέθηκα. παρατράβηξε το να με παρακολουθούν στενά. Αυτό θέλατε τσόλια? να με εξαφανίσετε απο την σφαίρα? τρομάρα σας... νομίσματα...!!!!

Να είστε σίγουροι πως τριγυρνώ με άλλο μπλόγκ εδώ και καιρό. προσέχετε γιατί ολο εξυπνάδες νομίζετε πως είστε. χα χα χα !!!!! 
Εγώ καλύτερη.... χι χι χι !!!


Ψέμματα λένε σήμερα? Εγώ αποφάσισα να πω αλήθειες... Με τα ψευδώνυμά τους, γιατί είπαμε.. περί ανωνυμίας εδώ μέσα.


4 άνθρωποι εχουν κάνει την σφαίρα μαντάρα.  Αγονται και φέρονται και ενοχλούν. 
Εχουν προσβάλει πολλούς απο εσάς, και τους ανέχεστε.. μπράβο σας ολωνών. ειναι μερικοί μεταξύ αυτών που εχουν και πτυχία, είναι επιφανείς και νόμιζα πως είναι σοβαροί. οκ.... τέτοιο επίπεδο. Πλέον.......

Εχω επιθυμήσει τον μπαμπά Μάνο, τον Γιώργο τον εραστή της ζωής, την Μικρή Ανάλογο, το Λαχανάκι, τον Μαρκόνι, τον Γιώργο με τα ατελειωτα κατεβατά, τον Κούλπα, τις ομορφες δασκάλες, την Ραλλού, την Νεφέλω, τόσους και τόσους όμορφους μπλόγγερ. Που είστε βρε, να στησουμε πάλι την σφαίρα. Να την κάνουμε οπως ήταν το 7. Στις 26 καν 24 καν 25 Μαίου, κλείνω 6 χρόνια. Αν τα αγάμητα νομιζουν πως θα με εξαφανίσουν... δεν θα το καταφέρουν, υπογράφω.
Ανασυντάσσομαι και βρήτε με.! χα χα χα χα !! να δω ποιός θα γελάσει τελευταίος.




12 σχόλια:

  1. Εχω πολύ δουλειά και δεν μπορώ να γράφω σχόλια !
    Δεν σε ξέχασα το ποιημά σου θα το γράψω!
    Γιωργός και όχι ανώνυμος
    Μικρός Ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα ταξίδι μακρινό!

    Πες, πες πες!
    Μου ήρθε η όρεξη εχθές!
    Να σε πάω μακριά
    Μια βόλτα όπως παλιά!

    Μα ήθελες πολλές
    Και δεν αποφάσισες εχθές!
    Με ζάλισες πολύ
    Με την πολυλογία σου εσύ!

    Θες ένα ταξίδι μακρινό
    που είναι ψηλά στον ουρανό!
    Να σε πετάξω δεν μπορώ
    άλλα έλα που σ΄ αγαπώ;

    Θα κάνω μια προσευχή
    θα δώσω μια ευχή.
    Να ανεβούμε μαζί
    σε μια στιγμή!

    Θα πετάξουν οι καρδίες
    αφήνοντας της ανεμελιές!
    Θα ανεβούν εκεί ψηλά
    για να φτιάξουν μια φωλιά.

    θα βλέπουν τον κόσμο από ψηλά
    σαν μια κουτσουλιά!
    Θα αφήσουν έννοιες και αφορμές
    πίκρες και δυστηχίες.

    Θα είναι ψηλά ένα μαζί
    σαν αυτοκόλλητα στην στιγμή.
    Θα περπατούν στα σύννεφα
    και θα μιλάν στα αστέρια.

    Θα ζήσουν την αγάπη τους
    σαν δυο περιστέρια!
    Να πετάνε σε κορφές
    και στα ψηλά αλώνια.

    Μέρχις να πεθάνουνε
    και να τους βρει ο χάρος
    συχνά θα σμίγουν τα κορμιά
    για να αυξάνει η αγάπη!

    Γεώργιος και όχι ανώνυμος
    Μικρός Ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αραι Μάραι κουκουνάραι. Πες ενα καλό μήνα, που τρέχεις στις ανηφοριές, μεγάλος Γεώργιος, ενα πράμα..>!

      Διαγραφή
  3. Βρε συ, τι έγινε; Σε βρήκε η άνοιξη, ο ήλιος ο λαμπρός, οι μαργαρίτες με τα φρέσκα πέταλα και το τιτίβισμα των πουλιών κι άρχισες να παραληρείς; Δε μας τα λες καθόλου καλά μου φαίνεται! Κι όπου κι αν πας να ξέρεις θα σε βρούμε :-Ρ
    Καλό μήνα κούκλα!

    υ.γ. Καλέ ζουζούνα δεν είσαι; Φυσικό είναι να ζουζουνίζεις ακατάπαυστα τώρα που μπήκε η άνοιξη! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΡΗ, ενα τιτίβισμα τόχω στ' αυτιά μου, απο το δένδρο έξω τα πουλάκι κελαϊδάνε... αλλά όχι τόσο.
      Εσένα θα σου πω....!
      Εννοια σου, ζουζουνιζα κι απο πρώτα!
      Επίσης καλό μήνα και τρυφερό και γελαστό.

      Διαγραφή
  4. Εμάς πάντως η κότα μας, η Βιολάντω η τζαζλή, δεν είναι από την Ροδόπη.
    Εγώ έχω επιθυμήσει τη Νεφέλω!
    Τα άλλα παιδιά δεν έχει τύχει να τα διαβάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ! απο που είναι η Βιολάντω? οχι να ξέρουμε!

      μου λείπουν όλοι, ειλικρινά!

      Διαγραφή
    2. Η Βιολάντω είναι από την Μαδρίτη.
      Μου την έστειλε ο καλός μου φίλος ο Paco Morales!

      Διαγραφή
    3. αααα, εκ Μαδρίτης ! μάλιστα! ε, γι αυτό κοιμάται ορθή!

      Διαγραφή
  5. επειδή εγώ ειμαι από άλλο ανέκδοτο θα πω τα δικά μου.

    αυτό το γκατζετάκι με τον κένσορα που βρέχει άσπρες τελίτσες, πολύ μου αρέσει. μια ώρα παίζω με αυτό.

    το βραδάκι, θα διαβασω και την ανάρτηση!

    καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμενα μ' αρεσει το γκατζετάκι... γι αυτό τόβαλα. Ασχετον!
      καλό μήνα ομορφη !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.