Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

τι είπες, δεν άκουσα////

κάτι έλεγα με φίλο, πριν και θυμήθηκα. 

Ετος 1981, η Ζουζούνα επισκέπτεται εργοστάσιο τινό εις βορείους ελλάδας. Φιλοξενούμενη. εχει σημασία. Στη μέση του πουθενά, δεξιά απο το τίποτα.. καταλαβαίνεις εγώ δεν είχα ξαναδεί επαρχιακό δρόμο με πρόβατα. να σταματάς γιατί πέρναγε το κοπάδι. Το εργοστάσιο, το ήξερα σπιθαμή προς σπιθαμή και τι μηχανές και τι εξαρτήματα. Το κοπάδι....μμ

Το καλύτερο ψαρομάγαζο της Καβάλας, αχ τι ομορφη πόλη μου είχε φανεί τότε..., η Ζαφείρα. Επιχειρηματίες, βιομήχανοι διάφοροι υψηλά ιστάμενοι και η Ζουζουνα μαζί. Στρώνουν τραπέζι έξω. Στο εμπορικό λιμάνι δίπλα.... κάνω υπομονή. Τι τόπς χρηστέ μου. Εγώ απο την Φωκίωνος, στην Κηφισιά και το Φάληρο και το Κολωνάκι....

Ερχεται η Ζαφείρα με την σουποκουτάλα και την κατσαρολάρα την κουβαλούσαν δύο. Βάζουν πάνω στο τραπέζι κι αρχίζουν να δίνουν τα πιάτα τους μετά φωνών και γελώτων.
Φθάνει η σειρά μου. Δίνω το πιάτο λέγοντας, "μόνο ζουμί, σας παρακαλώ, δεν θέλω αυτά που κολυμπάνε μέσα".... με μιάς, σταματάνε ολες οι κουβέντες. Νεκρική σιγή. "Είναι ψάρια..." λέει η Ζαφείρα νευριασμένη. "Δεν θέλω να κολυμπά, τίποτα στην σουπα μου", επαναλαμβάνω και τραβώ και το πιάτο. "Θα φάω πατάτες τηγανητές, αυτό μου βρωμάει"........ ωιμέεεεε, τι έπαθε η Ζαφείρα. 
Σάλος για την μπουγιαμπέσα !!! της Ζαφείρας. Η Αθηναία... δεν ήθελε μπουγιαμπέσα που βρώμαγε... εεεεεεε κρατάτε την Ζαφείρα και τον πατέρα μου που με κοίταγε έτοιμος να με βαρέσει. Τότε μόλις είχε έρθει απο την θάλασσα και νομιζε πως είχε να κάνει με νεγράκια που τον κοίταζαν στα μάτια.
Σηκώνομαι πάνω, φεύγω, και πάω πιο πέρα στα καλά εστιατόρια και τρώω. Στα σίγουρα. 


Εμένα η μαμά μου, τότε ακομα μου ξεκοκκάλιζε το ψάρι και δεν έκαναν μπουγιαμπέσα.... πφ!!! ξέρω ο καλύτερος μεζές. Εμενα οτι μου βρωμάει, δεν ειναι μεζές αγάπη μου... βρωμάει. Τέλος.

τις υπόλοιπες ημέρες με ρώταγαν που να φάμε, ολοι μαζί, για να σιγουρέψουν οτι θα φάμε στα σίγουρα και δεν θα τους παρατήσω. Στο ξενοδοχείο τρώγαμε και πιναμε και το ποτο μας.
τα σκυλάδικα που θέλανε να μου δείξουνε, ούτε απο μακριά....


ναι το κακομαθημένο. οτι θέλω κάνω απο μικρή και σ' όποιον αρέσω. Εχω γλώσσα και αποψη για μένα χι χι χι !!!.

8 σχόλια:

  1. υπέροχη η μπουγιαμπέσα!την καταβροχθίζω,δε μου μυρίζει τίποτα!βουτάω και το ψωμάκι μου στη σουπούλα,μούρλια!τι μου'κανες τώρα κι έχω αρακά σήμερα που δεν....
    καλή μας όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμ βρωμάει σου λέω. Ανακατεμένα ψάρια και γαριδοκαράβιδα. ελααα... μπλιάχ !

      Διαγραφή
  2. Μμμμχχχχχ...μμμχχχχ! Γιαυτό ταιριάξαμε, την ψαρίλα ούτε ημείς την αντέχομεν... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και σε ειχα για μερακλού γευσιγνώστρια!!!Ε,βεβαια,εσεις μεγαλώσατε με κονσομέ και τα τοιαυτα!Μπουγιαμπέσα,βρεεεεεεεε!!!!Δεν ειναι σούπα,ειναι αγίασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πατάτες τηγανητές κι αυγά, το καλο μου φαί. Της μιζέρου!

      Διαγραφή
  4. Εμένα δεν με νοιάζει να κολυμπάνε ψάρια στη σούπα μου, αρκεί να είναι φιλέτα να είναι μεγάλα και να μην έχουν κόκαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.