Τρίτη, 19 Μαρτίου 2013

ετσι να περνά η ώρα.

Ναι ναι, τα είπαμε τα συμφωνήσαμε. Εμείς οι Ζουζούνες, νηστεία δεν. Δηλαδή δεν το κάναμε ποτέ, τώρα στα γεράματα? μμμμ !

ωδυπόρος δεν είμαι, ασθενής, φτού φτού, αλλά εγω δεν. Οπως και πολλοί άλλοι.

Νηστεία κάνει η μητέρα και πάλι σφαλιάρες τρώει για να μην πάθει τίποτα!!!! και τσακωνόμαστε. 

Αυτά τα δεν τρώω λάδι δεν τρώω ξύδι, εγώ δεν τα μπορώ. Δεν πα να τα λέει οποια θρησκεία. Αυτά ήταν για άλλες εποχές. Τώρα, ξέχνα τα.

Ναι είναι εποχική η θρησκεία. Δεν είμαι σπίτι μου για να κάθομαι και να τρώω διάφορα νηστίσιμα. Κι οι μεγάλοι άνθρωποι, χρειάζονται και κρέας για να δυναμώνουν Μην ακούω βλακείες. Κι οι πατέρες της εκκλησίας, τώρα τα ίδια λένε, μ' εμενα.

Οποιος θέλει να νηστέψει παρ, ότι οταν ακουω "εχω τάμα" και  νέες κοπέλες... να λένε "δεν θέλω γάλα στον καφέ" μούρχεται να κοπανάω σφαλιάρες.

Σέβομαι το κάθε τι που πιστεύεις, αλλά μην μου το κοπανάς στα μούτρα. Εντάξει? διακαίωμα του καθενός να κάνει ότι θέλει. Μην μου το λές, γιατί εσύ ετσι το κάνεις και νομίζεις πως ειναι το σωστό. αει....

Λοιπόν, εδώ εχει κεκάκια. Μικρά ειναι δεν τα πιάνει το μάτι σου. αλλά τος παν... αυτό έλαχε σήμερα... αυτό θα φάμε....



8 σχόλια:

  1. Αχ, τι ωραία που περνά η ώρα με τα κεκάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να βαφτίσεις τα κεκάκια φακιές. σάμπως είναι και μεγαλύτερα;
    έτσι και θα νηστεψεις και δε θα στερηθείς κάτι!

    άντε βρε, καλή σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιός σου είπε ότι εγω τρωω φακές?
      Τα τρώω οπως ειναι χωρίς βαπτίσια!
      αντε βρε, καλή σαρακοστή...

      Διαγραφή
  3. μου την άνοιξες την όρεξηηηηηηηηηη
    φιλάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A, ορίστε, ζωντάνεψες βλέπω... ομορφα
      στα μούτρα σου πολλά !

      Διαγραφή
  4. Γιάμι! Για τη λιγούρα ό,τι πρέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α< εντάξει, αν ήταν για την λιγουρα και σε χόρτασε.. οκ!!
      γειά σου Γοργονάκι !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.