Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

Βρήκαμε τι χάσαμε !!!!!

Δεν υπάρχουν λόγια οταν τα συναισθήματα και οι αναμνήσεις γιομίζουν το μυαλό! Δεν, σου λέω.

Μετα την απογευματινή τρεχάλα, εχθές, την ώρα που κάθισα, κοίταξα το κινητό.
Ενα μεηλ με μάλλον αυστηρό ξεκίνημα απο αυτά που λέω, ωχουουου, τι θες κι εσυ τώρα αφού δεν με ξέρεις. Και αφού ήρθε μέσω κολοπετινίτσας και απο εμπόλεμη ζώνη, δεν ήξερε κι αν θα μείνει. Είχε όμως την περιέργεια να με διαβάσει να φθάσει πίσω πέρα και δώθε και να δει αυτά που γράφω για την γειτονιά που γεννηθηκα.


Μια γνωστή μπλόγγερ μ' ένα μπλόγκ εβλεπα που μια ή δυο φορές, είχα επισκεφθεί, δεν θυμάμαι πως. Τώρα μπορώ να συνδέσω το πως.
Οταν έφθασα στο τέλος του μεηλ και είδα το ονομά της, ξεσήκωσα το σπίτι, την γειτονιά τα τηλέφωνα με την συμμαθήτρια μου απο την πρώτη δημοτικού. με τις φωνές μου. 


Οχι μόνο μέναμε στον ίδιο δρόμο, κοντά, οχι μόνο τελειώσαμε το ίδιο δημοτικό, πήγαμε και απο σύμπτωση στο ίδιο ιδιωτικό ΓυμνασιοΛύκειο, πεντε μαχαλάδες πιο πέρα. Σεν Παντελεημόν, οπως λέμε. 

και ετυχε να κάνουμε και μια σχετική παρέα. Μετά χαθηκαμε Την ξαναβρήκα, στον Αγιο Στέφανο, (βοήθειά μας) καλέ στο προάστιο με τις μπαμιούλες, στο σούπερ μάρκετ και εχασα το τηλέφωνό της. Μα έχασε κι εκεινη το δικό μου.

Ξεφώνιζα, έτρεχαν τα μάτια μου απο χαρά, θυμήθηκα και τι δεν θυμήθηκα και η κορονίδα ήταν που μου έστειλε κάτι που είχε κρατήσει απο τα παλιά.

Το σπίτι της είχε υποστεί ζημιές απο πλημμύρες, εχασε βιβλία και άλλα, όμως είχε κρατήσει αυτο απο την τελευταία μέρα στο σχολείο.
Μου έγραψε, να μην δούνε την Ζουζούνα συγκινημένη. Μα πως να μην την δούνε.
Μια ζωή ολάκερη απο το 79 και μου λες να μην με δουνε. Θα το φωνάξω, θα το πω και θα το τραγουδήσω.
Εφτιαχνα φραουλίτσους τότε. Εκανα γράμματα γεμιστά... κοίτα... και.....
Η υπογραφή μου τότε, είχε πάντα ημερομηνία που ήταν "σημαδεμένη" με το SWΑΠ. Ηταν μόνο η δική μου υπογραφή.
Swiss, Aλκης Παλαιολόγος. Ο δικός μου Αλκης που ήταν στην Ελβετία. Στην Βασιλεία. Ηθελα να του τηλεφωνήσω. Ηταν αργά.. του το έστειλα αλλα εκεί κοιμουνται με τας κότας και θα μου απαντήσει οπου νάναι.

Είναι μικρός ο κόσμος. Ειναι πολύ μικρός. 

Αν υποψιασθώ πως το λίνκ που μπήκε (τάχα μου....) στο κείμενο της Κουλίτσας και δεν ξέρω που αλλού, με τα καλόλογα.... και η φασαρία που ξεσηκώθηκε (δεν πολυκατάλαβα γιατί).....  μου έφερε τόση χαρά. Βάζε μαρή λίνκ ! καθε μέρα. Και βρίζε, 
Κοιτάτε.... ψάχνουμε μια συμμαθήτρια, για ψαχτείτε. Σοφία Πολυχρονοπούλου. Μήπως είναι ανάμεσα σας? Μένει στον Καναδά.... χ χα χα χ α

12 σχόλια:

  1. ;-) Εαν είναι έτσι ευχάριστες οι συναντήσεις, εύχομαι να έχεις πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σου τ' ορκίζομαι και σ' ευχαριστώ. Μακάρι και στα δικά σου !

      Διαγραφή
  2. αναμνήσεις από παλιά.....πολύ όμορφα....

    α..την σοφία απο τον καναδά......λές
    δεν την ξέρω
    να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, πως κι εσύ, δεν γνωρίζεις την Σοφία? μα τέλος πάντων, μισές εργασίες κάνεις κι εσύ!!! οφειλες να την ξέρεις
      χα χ αχ
      ευχαριστώ κι εσύ

      Διαγραφή
  3. αυτά είναι τα ωραία!
    φραουλένια φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πολύ ωραία, εχω ταξιδέψει, έχω ονειρευτεί, εχω έχω και τι δεν έχω !!
      ζμουτς

      Διαγραφή
  4. ρε απίστευτο μου φαινεται όλο τουτο ύστερα απ τοσα χρονια και γω με την κολλητη μουαπο τότε προχτες στο τηλεφωνο προσπαθουσαμε να θμηθουμε πως καθόμαστε στα θρανια μπραβο της φίλης σου Βασουλοζουζου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι λες καλέ. και είμαστε και μεγαλομπουμπουδες. και τις συγκεντρώσεις που κανουμε με τα παιδιά απο το δημοτικό, να δεις τι θυμώμαστε...
      εχω ενα μπαούλο μεγάλο με τα παιδικά μου, τα νεανικά μου και άλλα.

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία! Ένα λινκ έφερε τη συμμαθήτρια!
    Και τι ωραία φράουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και να δεις τι έφερε η συμμαθήτρια, όχι πιο μικρή ενα χρόνο ειναι, μην την φορτώνουμε.

      φράουλες εφτιαχνα η ζουζουνω!

      Διαγραφή
  6. χάρη σου έκανε λοιπόν!!!

    άντε καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βεβαίως κυριΑΡΙΑΜΟΥ, !!!!
    μερσι και επίσης και στα δικά σας και γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.