Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2013

ώπα ώπα η καρδιά μου η σορόπα!!!

Ξέχασα να γράψω για την ανεκδιήγητη Αννούλα, που επειδή την Πέμπτη παραπονέθηκα πως δεν έχω δούλα, εκανε ολο το νοικοκυριό, ή άτιμη. Και το βρήκα λαμπίκο την Παρασκευή το απόγευμα που γύρισα. δηλαδη μου το είπε για να κατσελάρω τυχόν γυναίκα...
ε, αυτή είναι μάνα, κι εγώ βολεύομαι... !!!
==================================



το παιδί ποδήλατο, σε όλη του την μεγαλοπρέπεια. ή κάνεις εργασίες ή δεν κάνεις.
ή πιάνεις απο τα κέρατα την δουλειά ή δεν ... εγώ ειμαι στα πιάνω.... μη χ390840934 τα παρθεναγωγεία μου μέσα.
Μπορεί να θέλω δούλα, αλλά μαγείρισσα δεν θα πάρω ποτε. Που ήμουν το παιδί φλιόγκος? στην Παρασκευη το βράδυ. Τα γιαούρτια μου να εχουν πάρει φωτιά, οι πλάτες του περτικαλιου να ξύνονται στον τρίφτη, η μυρωδιά να μην περνάει το τείχος μύτη... μια χαρά τα πέρναγα. Εξαιρουμένης της Αννουλός που τριγυρνάει τις πιο απίθανες στιγμές. Τέτοιο στριφογύρισμα δεν τόχεις ματαδεί. 
Αποτέλεσμα? ξέχασα και έριξα την τελευταία στιγμή την σόδα στην περτικαλοπιττα. Της σηκώνθηκε απο την μια πλευρά, ναι είδα που δεν την φάγαμε.
Εν τω μεταξύ γιαουρτιού και ξύνω περτικάλι, είχα κι εναν διαπληκτισμό με τον Μανωλάκη..εεεε μέρες είχαμε...

Εκανα και τίποτα άλλο την Παρασκευή? ούτε που θυμαμαι. Ναι εκανα. Εβαλα τις μπριζόλες στην γάστρα. Εμείς ψήνουμε 11 με 7 το πρωί. Οχι, εμεις 11-1. Φύλακας η Αννούλα. Παρέδωσα και το σιρόπι στην περτικαλιά (τόχω με το χρώμα, δεν θες να πεις), και ξου μου. Νομίζω πως προσπαθούσα να ησυχάσω... οτι κοιμήθηκα αργά το θυμαμαι μόνο. 

το ΣάτερντέΫ το πουρνό ξύπνησα με το ξυπνητήρι. 8.30. Ηταν απο το τριήμερο που ξεκινουσε πολύ ομορφα με ξυπνητήρι.

Σφεντόνα να φτιάξω την πιπερόπιττα. Ο λόγος ορεινών καταδρομών, Αννουλα και Μανωλάκης σε συνταξη "κατεπάνω" επλευσαν και απεπλευσαν στην κουζίνα.
"Μετά".... τα νεύρα μου.
Κάποτε ήρθε ο Μανωλάκης, απε την κεντρικήν αγορά με τίγκα 2 τσάντες και άρχισε να τα περιγράφει. Τον βούτηξα που μύριζε τον έβγαλα όξω με τις τσάντες, διατάζοντας "ψυγειο και μπανιέρα".. αμαν τι άλλο. 

Είχα τραπέζι την μεσημβρίαν, σου λεω. ναι.
Το φαγητό μου εστέφθη με μεγάλη κορώνα και πολυ καλά επερασαμε και πολυ καλα εθάψαμε. 

μια μικρή ανησυχία, διότι ο Μανωλάκης, εμετρησε, το διπλανό οικόπεδο, την είχα αλλά ολα καλά...Μουθελε μακαρονάδα στα γούδις....!!!

Και κοιμήθηκα και μετά σηκώθηκα γιατί .... κάτι εκανα μην σου πω δεν θυμαμαι.

Ειναι που... το εμενταλ.... ξέρεις εσύ.

Την Κυριακή το πουρνο, άντε πάλι ξυπνητήρι απο τις 8.30. Είχα μια τυρινή κυριακή και μια τυρόπιττα να κανω. 

Είχα μια Χαρικλου να επισκεφθώ για καφέ στο πόδι, τρεχάλα να πάω φαί και πίττες. Είχα κι εναν ύπνο τρίωρο το απομεσημεροαπόγιομα. 


Ειχα και μια βραδυά... μεσα στην ομορφιά. 
Οταν γύρισα με περίμενε πλοκαμοειδές της συνοικίας των βεντουζοειδών. 
Ρε το πούστικο ήθελε μαγείρεμα δια την αυριανή.... φιτούυυυυυυ σου, μην σε ματιάσω κι εσενα. 
Τρείς ημέρες εψαχνα την συνταγη μου, άφαντη. Το έκανα απο μνήμης χωρίς κρομμυα. Μια χαρά κοκκινιστούλι. 
Η Αννούλα, γιατί τριγύρναγε δεν θυμάμαι να σου πω διόλου. Πάντως τριγύρναγε. Κάτι μαγείρευε. Α, είχε βάλει την φάβς! την ατιμη την κιτρινιάρα.

Μέσα στην κούραση και με ρυθμό χελώνας, τα πόδια να σερνονται και το μυαλο να μην εργάζεται, το σκάϊπ ανοικτο και το φτυάρι πλυμένο.. κι εγώ με το βεντουζοειδές μέσα στο αίμα... εεενοεείς την σάλτσα.

Κάποτε τελειώσε το μαρτύριο της κατσαρολός. και ξεκίνησε το επόμενο πρωί, οχι θα την γλύτωνα. Ξανα μανα το ξυπνητήρης στις 8.30, ούτε λεπτό παραπάνω. Απο την υπερένταση και το βιολογικο ρολόγι ειχε ξυπνήσει απο τις 7.30 και χουζούρευε.
Ε, ρε και τι με περίμενε. Συντονίσαμε πως ο οχτάπους, είχε ψηθεί καλά και τον βάλαμε στην άκρη. Μετά... δεν θυμαμαι. Η Αννουλα σε πλήρη κατάλειψη εκανε ταραμοσαλάτα. Ρώτησα, θές βοήθεια, δεν απάντησε,.... στρώθηκα με τον καφέ.  Κάποτε αναφώνησα "..............ιιιιιιιιιιιιι τον χαλβά" και μπλέχτηκα με την κατσαρόλα και τα πλουφ του σιροπίου στο χαλβαδερό. Μη χ)(*)@(#*@( !!!
Και τον ετοίμασα, βάλαμε και την πρώτη τηγανιά των διαφόρων γαριδοκαραβιδοκαλαμαρακίων και βουρ για το Χαρικλέ. Πιάσε και μια κουβέντα εκει τα δέοντα... πέρασε η ώρα.


Η αλήθεια να λέγεται. Γύρισα και βρηκα 3 κιλα και κάτι ψιλά ολα τηγανισμένα. Στρώσαμε και φάγαμε με την επωδο της Αννούλας, "εγώ δεν τρώω λάδι σήμερα". αλλα εφαγε οτι άλλο υπήρχε... και ταραμοσαλάτα, δεν πιάνεται?


Το βραδάκι με βρηκε αγκαλιά με την κατσαρόλα για την αυριανή γραφειακή.

ο Υπνος ήρθε αργα και το πρωι ο ξυπνητήρης βάραγε ανελέητα, ο βλαμένος.

Καλή Σαρακοστή, κι έρχεται κι άλλη Κυριακή... οσο για την Δεπτέρα...μμμμμμ!!!



















23 σχόλια:

  1. Καλά, εκτός του ότι πείνασα σαν λιμαγμένο, 8μιση το πρωί βρε αθεόφοβη? Μα να πεινάω και να νυστάζω μαζί? Χάλι...Άντε Καλή Σαρακοστή να έχουμε - χωρίς λάδι....μην έρθω βράδυ. Έτσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ζήλεψε με τώρα!!! την ανεπροκόπου!!!
      Με την τσίμπλα και χωρις καφέ... εκει να σ' εχω
      και λάδι και κρέας... ωχουουουυ!!!
      ναι Καλή Σαρακοστή, κατ' όνομα... πρωί να περνάς...ναι!
      μάκια

      Διαγραφή
  2. σούπερ το πέρασες το τρίημερο βλέπω!
    αυτά είναι!!!
    πολλά φιλάκιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ζήλια σου!!!
      μαααααααααααααααατς !

      Διαγραφή
  3. νοικοκυροκόριτσό μου εσύ!

    κάθε μέρα μαγείρευες καλε; σε λυπάμαι...

    μπράβο πάντως για την αντοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να με λυπηθείς οταν θα πρέπει να ξεσκονίσω, γιατί δεν θα το κάνω ποτέ στην ζωή μου και θα βρωμίσω.
      Εχω την πολυτέλεια να διαλέγω τι κάνω και μένω και με την μαμα μου, η οποία εκανε ολο το σπίτι για΄τι είχα τραπέζι ΑΥΤΌ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ. ΦΤΟΥ...!

      Διαγραφή
  4. να είχα μια Ζουζουνα να μου τα εφτιαχνε με τέτοια όρεξη και μένα!εγω το είπα:απο του χρόνου μόνο λαγανα θα τρωνε!εφτιαξα ενα σωρο και τα μικρα συνεχεια γυριζαν ,δεν εφαγαν τίποτα και τάισα όλους τους καθηγητές που ηρθαν με αδεια χέρια στο βουνό ,τάχα μου να κάτσουν λίγο και κάτσανε ως το βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου νάσαι καλα! Να φτιάχνεις πάντα. Κάποτε θα το εκτιμήσουν! χι χι χι
      πάω στην κουζίνα να σου απαντήσω.. πέθανα....!!! χα χ αχα

      Διαγραφή
  5. να πω καλή σαρακοστή...με αυτά που έκανες και μπράβο σου .....καλη τεσσαρακοστή.....γιατί για τέσσερεις φορες μαγείρεψες.....να σαι καλά

    δωραααααα..έλα να δεις πως μαγειρεύουν οι νοικοκυρες......αμηηηηηη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, μάλλον κακό στην πιάτσα εκανα χα χα χα !!!
      Οτι μπορώ κάνω να φροντίσω αγαπημένους !

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά κοριτσάρα μου, κι εσύ, ότι ποθεί η ψυχούλα σου!

      Διαγραφή
  7. Άξια! Προσωπικώς έκανα μόνο ένα χταπόδι με μακαρονάκι κοφτό. Τίποτε άλλο!
    Και του χρόνου Ζουζούνα μου να περάσετε έτσι όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε, δεν φώναξες να ντελιβερίσω κάτι τις!
      Ευχαριστώ, κι εσείς πάντα χαρές!

      Διαγραφή
  8. Καλά να περνάς γιατί κάποιοι άλλοι υποφέρουν!
    Άστα τα μαλλάκια σου αναμαλλιασμένα!
    Άστα να θυμίζουνε την τρέλα που κάναμε μαζί!
    Τι το θέλαμε σ΄ αυτήν την ηλικία;
    Σε γεροντοέρωτες να μπλέξουμε μέχρι αηδίας!

    Παντρεμένοι άνθρωποι χωρίς λογική!
    Μαζί μας την έδωσε ένα πρωί;
    Κοιταζόμαστε από μακριά;
    Και ερωτευόμαστε σαν δυο πουλιά!

    Μας χτύπησε η άνοιξη κατακούτελα ξανά!
    Αχ και να γινόμαστε δυο μικρά παιδιά-πουλιά;
    Να χτίζαμε την φωλίτσα μας εκεί σε δυο κλαδιά
    και να τιτιβίζαμε μες την ανεμελιά!

    Να σε τάιζα στο στόμα τρυφερά
    και να σου έλεγα λόγια μοναδικά!
    Να σε έπνιγα στα φιλιά
    στα χάδια και στα πονηρά!

    Μα κάποιος με σκούντησε;
    Ξύπνα μου λέει γοργά!
    Το μωρό κλαίει δυνατά
    περιποίηση θέλει ξανά!

    Τι ήθελα να πάθω τώρα στα γηρατειά;
    Να αλλάζω να ταΐζω δυο μωρά!
    Άντε πατέρα βοήθησε κλαίνε τα παιδιά!
    Που έκανε η κορούλα σου με έναν μαντράχαλο ως εκεί δα!

    Και μην τον λες μαντράχαλο
    είναι καλό παιδί;
    Δουλειά δεν έχει
    με την κρίση αυτή!

    Γαμπρός σου δεν είναι και με αγαπά;
    βάλε και το χέρι στην τσέπη πιο βαθειά!
    Άσε τα παράπονα και κράτα τα παιδιά!
    Βόλτα θέλουμε να βγούμε
    Στα μπουζούκια να χαρούμε!

    Αχ γυναίκα τι μας βρήκε
    Πάνε τα όνειρα μας
    Την αγάπη την δική μας
    Μέσα στα σκατόπανα τους!

    Να αλλάζω να μυρίζω και να ξεσκατίζω
    Να ταΐζω και να νανουρίζω!
    Να ακούω της κλανιές τους
    Και τα ρεψίματα τους!

    Ένα ποίημα που έγραψα για έναν γνωστό μου ταλαίπωρο άνθρωπο που έχει μεγάλα παιδιά γιατί παντρεύτηκε μικρός και δεν παίρνει ανάσα! Έτσι έκατσε μέσα την αποκριά βάσταγε τα παιδιά, δηλαδή τα εγγόνια του ενώ κάποιοι άλλοι καλοπερνούσαν!
    Γεώργιος και όχι ανώνυμος
    Μικρός Ήρωας




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον και εχθές αναρωτήθηκα που είσαι! Ολα καλά?

      Ναι, ομορφα τάγραψες! τον κακομοίρη. λένε πως του παιδιού μου το παιδί, δυο φορές παιδι μου,
      εγώ ούτε παιδιά, ούτε γατιά, μια χαρά μόνο!
      σε φιλώ νάσαι καλά Γεώργιε Ανώνυμε, οχι Μικρέ Ηρωα !

      Διαγραφή
  9. Που να είμαι; Αναρωτιέσαι; Μα δεν τα έμαθες; Δεν στα είπε η φιλενάδα σου; όχι!
    Μου ήρθε χαρτί για μετεκπέδευσει στην Αεροπορία πήγα και εγώ περιχαρής και με αρπάξανε δυπ νταγλαράδες μέχρις έκει πάνω! Μπρος γρήγορα στο μπαλαούρο! Στην φυλακή με βάλανε για 10 μέρες στον πάγοεπειδή στενωχώρησα την φιλενάδα σου! Μην της το πεις όμως και στενωχωρηθή όπως στενωχωρήθηκε που σου έγραψα τα ποιήματα!
    Καλή σαρακοστή σου έυχωμαι και αν μου δώσεις την άδεια να την πειράξω θα της γράψω ένα ποιήμα μοναδικό!
    Γεώργιος και όχι ανώνυμος!
    Μικρός Ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχου! περαστικά σου!!!
      Οχι δεν κάνουμε κοινωνικό σχόλιο με την φιληνάς!
      Ευχαριστώ, καλή Σαρακοστή και σ' εσένα!
      Απο εμενα θα πάρεις την άδεια? α παπα! προηγείται κατά κράτος !!!

      Διαγραφή
  10. Δηλαδή στενωχωρήθηκα που την στενωχώρησα που στενωχωρήθηκε που την στενωχώρησα καταλαβένεις τώρα! και δεν μπηκα να σου γράψω!
    Έχω την δικαιολογία στο λεπτο, στην΄πένα ο μπαγάσας!
    Πάντως χάρηκα που περάσατε καλά μαζι άσχετα αν εγώ δεν πέρασα καλά. Οι δυσκολίες της ζωής και τα βάσανα που μας κάνουν ώρες ώρες να φερώμαστε σαν παιδιά για να νιώσουμε και εμέις την ξεγνιασιά τους και την ανεμελία τους! Καλή Σαρακοστή αν και εγώ νηστεύω σε όλα και όχι μόνο στα φαγητά!
    Γεώργιος και όχι ανώνυμος
    Μικρός ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρέ, συγκεντρώσου, άλλα διαβάζεις άλλα καταλαβαίνεις.
      Λουλούδια στην ΖΟυοζυνα για το μικρέ και συνεχίζω.
      Να προσέχεις να μην την στεναχωρείς. Να προσέχεις να μην την συγχίζεις. Θα εκραγεί καμμιά ωρα και που να κρυφτώ.
      Οχι δεν ειμασταν μαζί στις αποκριάτικες φωτογραφίες. Συγκεντρώσου λέω, μικρε Γεώργιε, εεε μικρέ ανώνυμε..εεεε
      Μικρέ Ηρωα ήθελα να πω. Να περάσεις ενα εξαιρετικό τριήμερο!

      Διαγραφή
  11. εμ, τι νόμιζες μικρέ ήρωα; θα με στενοχωρούσες και θα τη γλίτωνες χωρις φυλακή;

    μα τι στο καλό πάθατε όλοι και με στενοχωρείτε μέρες που είναι; εεε;;;;;;;;;

    δε με λυπάστε καθόλου που έχω και τα προβλήματα της οικογένειάς μου; που έχω τον πόνο μου και με πονάτε και εσείς;

    σνιφ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά χαρά μου να σου γράψω ένα μελώ ποίημα να σου περάσουν όλα!
    Να βάλω και μπόλικη σάλτσα μέσα, πολύ αγάπη, παινέματα κλπ!
    Γεώργιος και όχι ανώνυμος
    Μικρός Ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ω όμορφε ξανθέ μου Άγγελε!
    Με τα τρυφερά μαγουλάκια σου!
    Που φεγγοβολούν τα μαλλιά σου
    αστράφτοντας μέσα στο βαθύ φως!

    Δίνοντας ελπίδες χαράς
    μέσα στην βαθειά λύπη!
    Ανεβάζοντας το συναίσθημα
    Και κάνοντας την καρδία να πονάει!

    Ναι πονάει η καρδία
    όταν σε αντικρίζω από κοντά!
    Τρέμουν τα πόδια δυνατά
    και χάνω τα λόγια μου ξανά!

    Λόγια αγάπης να σου πω!
    Πως πολύ σ΄ αγαπώ!
    Τρυφερά το ομολογώ
    Πως άλλο δεν μπορώ!

    Δεν αντέχω μακριά
    Ούτε από κοντά!
    Έχασα την λογική
    Και αγάπησα πολύ!

    Μια ζουζούνα τρυφερή
    Μια Ρια νοστιμοτρυφερή!
    Ένα λάθος έκανα και εγώ
    Μην βαράτε και οι δυο!

    Μπέρδεψα της καρδίες
    Της αγάπες της ψευτιές!
    Μα την πάτησα πολύ ΄
    Και μπακούρι είμαι στην στιγμή!

    Γελάστε βρε εμένα πάντως μου έφτιαξε το κέφι!
    Γεώργιος και όχι ανώνυμος
    Μικρός Ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.