Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

Αμέρικα Αμέρικα !

Οχι του Μιούζικαλ παιδί μου, όχι... 

Δω μέσα, το ξέρουτε πως είμαστε ενα σοβαρό, μα διασκεδαστικό μπλόγγι. Που σεβόμαστε τον μπλογγοκόσμο και δεν βρίζουμε... ούτε ξεφωνίζουμε τους μπλογγεραίους. 
Ερχούνται απε το Αμέρικα να μας διαβάσουν, για να καταλάβεις το πίπεδό μας. 
Βέεεβαια. τι θαρείτε δηλαδής? τι?

Εγώ τι πρέπει να κάνω? να στήνομαι?    ιιιι δεν ειναι του παρθεναγωγείου μου! 

Να περιμένω? δεν περίμενα πετέ άνδρα, την Αμερική θα περιμένω?

Να φύγω? αααα, δεν ειναι πρεπό να φύγω, οταν έρχεται το Αμέρικα.

Θα φέρει δολλάρια? δεν το φαντάζομαι

Θα φέρει πετρελαιο? να το πιεί να καεί ? ιιιιιιι! 

μια του κλέπτη, δυό του μουρλού... οχι να μας περνάνε για χάπατα.....!

Οι μεγάλοι γαμίστροι...εεεε χα χα χα μαγίστροι ήθελα να πω άλλα γράφουν τα δαχτύλια και γκουρούδες, ανακάλυψαν την Αμερική και την τεχνολογία. Γαμημένη τεχνολογία... λέμε εμείς στην πληροφορική, για την τεχνολογία. 

Αϊδονίτσα μου, δύσκολοι καιροί για πριγκηπες. Πολύ δυσκολοι. Και οι πριγκήπισες μόνες τους λαλούν μπλιό.

μπλιό μπλιό μπλιό, τον κακό μου τον καιρό! Δεν φταίω εγώ Ασπασία μου. Με παρακολουθάνε! 

* τι έχω και με παρακολουθάνε δεν ξέρω... τι? ρε λες να βγαίνω με τον άνδρα της αλληνής? βρε λες και να μην το ξέρω? βρε λες?
ειδοποιάτε με κυράδες μου μην πάθω κανα κλακάζ... ειδοποιάτε...

6 σχόλια:

  1. Αμέρικα,Αμερικα εσύ,Αφρικα,Αφρικα εγω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά δεν το έχεις καταλάβει ακόμα γιατί σε παρακολουθούν; Για τα γλυκά έρχονται!
    Αυτοί τα τρώνε και μετά με λέτε εμένα λιχούδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρε λες, να έρχονται για τα γλυκά? αααα, θα κοιτάξω τι θα κάνω.

      Διαγραφή
  3. Εγώ πάντως ένα έχω να πω. Ότι αυτά τα αστεράκια που αφήνω σε κάθε μου βήμα εδώ μέσα αυξήθηκαν επικίνδυνα!

    Άσχετο.

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε ! Είσαι μια Λαμπερούδω !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.