Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013

βρε την Νανά.

Είναι η 5η φορά, που μου στέλνουν το ίδιο μύνημα. Δες παρακάτω. Βαρέθηκα. Δεν θέλω να γίνω επαφή με την ΝΑΝΑ. Νάταν η Μούσχουρη, πάει στο διάλο. Μα την Τσούμα, ποιά ειναι? δεν την θέλω επαφή? Με πρόσθεσε? να με διαγράψει με συνοπτικές, μην βρει κανα μπελά.

Με ξέρει? Με γνωρίζει? Εχει καταλάβει πως της είπα να μην διαβάσει το κείμενο μου, τότε που τριγύρναγε και "βούταγε" κείμενα να κάνει εκπομπή? Ορίστε τι πληρώναμε στην κρατική ραδιοφωνία. 

Και πολλοί βεβαίως, αρέσκοντο στο να τους διαβάζει τα κείμενα. Τέτοια ψώνια. Γνωστοί μου και άγνωστοι μπλόγγερς, επαιζαν το παιχνίδι της.

Τώρα πηρε ραδιόφωνο, έμαθα, αφού αθέτησε άλλο. Ολα για την δόξα.
και που με ξέρει, δεν αντελήφθην.

Διότι εγώ δεν την γνωρίζω. Ούτε θέλω...... Που βρήκε το μέηλ μου, δεν γνωρίζω και δεν θέλω να μάθω... να με διαγράψει.... που με πρόσθεσε κιόλας. 
==================


Ο χρήστης Nana σας πρόσθεσε ως επαφή στο Twoo και θέλει να συνδεθείτε. Συνδέσου στο Twoo Το Twoo είναι ο πιο διασκεδαστικός τρόπος να γνωρίσεις νέα άτομα στην περιοχή σου Μπες στην παρέα 10 εκατομμυρίων ανθρώπων Το Twoo είναι το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο δίκτυο γνωριμιών στον πλανήτη. Ανακάλυψε γιατί πάνω από 10 εκατομμύρια άλλοι άνθρωποι έχουν ήδη γίνει μέλη του Twoo! Συνομίλησε τώρα Το πρώτο πράγμα που θέλεις να κάνεις όταν δεις ένα ωραίο προφίλ είναι να ξεκινήσεις συνομιλία, έτσι δεν είναι; Στο Twoo σου υποσχόμαστε ότι υπάρχουν πολλά άτομα θέλουν να συνομιλήσουν. Και το καλύτερο; Είναι δωρεάν! Κινητό Δες τι γίνεται γύρω σου με την εφαρμογή για iPhone και Android. Πάρε το Twoo όπου και να είσαι.


Νανά Τσούμα, παράτα μας!

8 σχόλια:

  1. Χαχαχαχα!!!! Nana Go Home!!!!

    Καλημερούδια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρε΄δεν πάει οπου θέλει.

      καλημέρα !

      10 λεπτά έλειψα...

      Διαγραφή
  2. βρε εσύ αυτά τα στέλνουν αυτόματα οι υπηρεσίες που είναι κάποιοσ γραμμένος. μου έχει συμβεί πολλές φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγκεντρώσου. Δεν είπα οτι τα στέλνει αυτή.
      Ομως οταν γραφτείς κάπου, δινεις εντολή να στείλουν σε όλες τις επαφές σου...
      και εγώ επαφή της? μμμ, που με βρήκε? είχαμε κάποτε ανταλλάξει μέηλ και δεν το θυμάμαι? μμμ για την τοποθεσία Θεολόγος? και? και? με γνωρίζει? μμμ?
      καλά... βρε συ! αντε να πιω το φρεντάκι μου (είχαμε και στο χωριό μας) να ερθω στα ίσα μου!!!

      Διαγραφή
    2. την αποστολή στις επαφές μπορεί να την κάνει σχεδόν αυτόματα μια υπηρεσία ή τέλος πάντων να δώσεις την έγκρισή σου για αυτό χωρίς να το πολυκαταλάβεις. Τώρα πως βρέθηκες στις επαφές της δεν το ξέρω.

      Διαγραφή
    3. Αμα δεν πολυκαταλαβαίνεις, δεν ασχολείσαι με την γαμημένη τεχνολογία (ουπς... επαγγελματική διαστροφή σορυ).




      Διαγραφή
  3. Μου ερχόταν κι εμένα από κάποια Μαρία. Κάνε υπομονή, θα έλθει 4-5 φορές και μετά δεν θα ξαναέλθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν το τελευταίο. Μα να μην σας κρατήσω ανήμερους, βρε παιδί μου?

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.