Τρίτη, 19 Μαρτίου 2013

Ποιός ειμαι? που πάω?

Τα μεγάλα λόγια και τα υψηλά νοήματα δεν τα θέλω. Η ζωή ειναι απλή και η χαρά μεγάλη.
Δεν έψαξα ποτε τα βάθη και τα μήκη. την ταξιδεύω οπως έρχεται. Δεν ήμουν καταθλιπτική ποτέ, ούτε ως μόδα. Είμαι χαρούμενη και πάντα γελαστή.

Δεν ασχολήθηκα με τις μεγάλες σκέψεις μπορεί να διάβασα αλλά δεν αντέγραψα ποτε. δεν μπήκα σε κύκλους, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες, των καθηγητριών μου, οπου θα πέρναγα φιλολογικά απογεύματα λύνοντας τα μυστήρια του σύμπαντος. 

Ισα ίσα που είχα γνώσεις και τις αναλύαμε με τον Μιμιόγκο μια χαρά. είμαστε και μια παρέα, γιομάτη. 
Μας φόρτωσαν με ενα σωρό ιδέες και σκέψεις απο το σπίτι και μας έδωσαν το χαρτί απόπλου. 

Μια χαρά τα καταφέραμε. Δεν γεννηθήκαμε παντογνώστες, ούτε γίναμε. Ομως οτι μαθαμε το αναλύσαμε και το φιλοσοφήσαμε, στην ώρα του.

Δεν έφθασα σαραντα για να ανακαλύψω την Αμερική. Πρόλαβε ο Κολόμβος πριν γεννηθώ καν. 

Δεν πείραξα και δεν με πείραξε κανείς. Κι οποιος αποτολμησε.. ηταν ενας κενός και δύο και τρείς και πέντε, εδώ μέσα και δεν κατάλαβα γιατί το έκαναν. Ολο εχουν να γράφουν.. Μπράβο ! Αξιοι οι καθηγητές σας.

Διαβάσαμε στην ώρα τους, συγγραφείς και ποιητές, φορτώσαμε γνώσεις και παραμύθια τόσα.

Δεν περιμεναμε κανενός την αναγνώριση. Δεν περιμενω κανένα άνθρωπο που δεν γνωρίζω να με αναγνωρίσει. Δεν γράφω για την αναγνώριση. γράφω γιατί μ' αρέσει. Γράφω γιατί ετσι...


Δεν γραφω για τα σχόλια, δεν ασχολούμαι ολη μέρα μ' αυτο εδώ. Ούτε την νύχτα. Εχω ζωή. Βλέπω εδώ, βράδυ, αξημέρωτα σχόλια, ανθρώπων οι οποίοι, τα βράδυα μένουν μόνοι με την βίρτσουαλ ζωή. Εδώ και στα σοσιαλ μήντια παντός είδους. λένε, λένε, λένε... δυστυχεις... και μόνοι. 

Ανοίγουν μπλόγκ για να "γίνουν κάποιοι". Δεν είχαμε ανάγκη να γίνουμε κάποιοι. Είμαστε κάποιοι απο το σπίτι μας. Εχουμε και χαίρουμε της αναγνωρισιμότητας των οικογενειακών γνωστών και φίλων. Δεν εχουμε καμμία ανάγκη την αναγνωρισιμότητα εδώ μέσα.

Αν στην πορεία συναντήσουμε κάποιον αξιόλογο, με ονομα και επώνυμο.. ευχαρίστως. 


Είμαστε κάποιοι στην ζωή μας. Δεν είμαστε εικόνες και μάσκες.

Οταν μπήκα γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους. Εναν κι έναν. Τους οποίους διάλεξα εγώ να γινουν δικοί μου γνωστοί.  Υστερα, ήρθε η άνοιξη του 09 και δεν μείναμε ήσυχοι ξανά απο τότε. Μάσκες? μάλιστα.. "Ζουζουνίδου σε πάω" αλλά αν της "πειράξεις" την ορθογραφία και την γραμματική, ορμάει χωρίς νοημα. Οχι σ' εμενα... Οι μάσκες θα πέσουν κάποτε και τότε θα γελασει και η ποικιλόχρους αιξ . της αιγός παιδί μου γμ τον Τζάρτζανό μου μέσα. 

Ολοι περνούν διαβάζουν και μεταφράζουν τα νοήματα οπως θέλουν. Πτωχοί τω πνεύματι και χωρίς γνώσεις ανθρωποι που προσπαθούν να γίνουν κάτι και κάποιοι. Ανθρωποι κενοί που τρέχουν για την ενός λεπτού αναγνωρισιμότητα.

Οχι δεν θα το κλείσω, γιατι έτσι θέλουν μερικοί. Εδώ θα μείνω, μέχρι να φύγουν αυτοί όλοι, οι ανόητοι. Αυτοί που περνάνε σαν κομήτες και νομίζουν ότι θα μου κάνουν κακό.. στον εαυτό σας μόνο. 

Αυτοί που κρύβονται πίσω απο μια μάσκα και νομίζουν πως κάτι κάνουν. 

Ελα Αίδονίτσα, δείξε μας το πτυχίο σου και την φωτογραφία σου μαζί. Αλλιώς δεν έχει αξία. 




13 σχόλια:

  1. θα συμφωνήσω με το νόημα σου..αν και εγώ καθότι μικρός το πνεύμα και εδώ να ναι καλά ο διορθωτής γιατί μιλάμε ρούχα απλώνεις στην ορθογραφία μου......αλλά έχω το δικό δρόμο εδώ μέσα και σκοπό.....όχι να γίνω η να φανώ πεζογράφος ποιητής αλλά να αδραξω από τα πολύ καλά μπλογκς..σαν εδώ ....κέφι χαρά και γιατί όχι δύναμη κυρίως όμως ενημέρωση και γνωριμίες......τώρα μου έχουν πεί διάφορα κκλπ κλπ.....τους ευχαριστώ πολύ όλους να ναι καλά...μακάρι δε να είχα και γω κάποια...να μου τα χώνει καθημερινώς..θα γελούσε κάθε πικραμένος......για μένα και βέβαια να συνεχίσεις...η γραφή σου έχει μια ιδαιτερότητα θετική για μένα....και μου αρέσει.....τωρα καταλαβαίνω θαρθει ο ανώνυμους και θα αρχίσει τα σχετικά του.....πές τον μας διασκεδάζει υπέροχα......χαίρε και να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβασα. θα μου επιτρέψεις να σου απαντήσω αύριο, που θάχω χρόνο γιατί πιέζομαι χρονικά αυτή τη στιγμή.
      φιχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  2. προφανώς κάποιος σου έστειλε μέηλ και σε φόρτωσε για να κανεις τέτοια ανάρτηση.
    μη σκας.
    γιατί να απολογείσαι και σε ποιον;
    δεν αξίζει.
    άντε καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες μαρή, ποιά ειμαι εγώ, που θα μου στείλουν μεηλ? εεεε ποιά ειμαι? δεν μου στέλνει κανείς εμένα. ΠΟιός τολμάει και γιατί? εεεε?
      δεν απολογούμαι κι εσύ, άει... πάνε πιο πέρα να φας κρυφά ενα γλυκο να συνέλθεις. σαφώς και δεν αξίζει.
      μάκιααααα

      Διαγραφή
  3. παρακαλώ όπως ενημερωθώ δια προσωπικού μηνύματος. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφημεριδεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεες! παρακαλώ !
      καλημέρα βρε

      Διαγραφή
  4. καλε, φανερά τα τρώω τα γλυκά. πως νομίζεις ότι είμαι τόσο χαριτωμένη και στρουμπουλή; με τα γλυκά. γονάτισα ένα κουτί σοκολατάκια λεωνίδας την τελευταία εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ζάχαρος θ' ανεβει και ποιός τον κατεβάζει βρε λιχουδω. Με μέτρο. ενα σοκολατάκι είπα. ενα γλυκό!!!!
      εχω κάτι φαρδιά κρυμένα να μην μας χρειασθούν!!!
      ζζζζζζζμουτς

      Διαγραφή
  5. Ποιος αλήθεια ειμαι εγω και πού πάω:)
    http://www.youtube.com/watch?v=253pf2bmt1c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου βρε Βάντη, καραμπουζουκλή!!!!!
      πως μούρθε. Μπαξεβάντη ήθελα να πω !
      την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Τόγραψα και τόχασα. Φτού, απο την αρχή! καλημέρα Παναγιώτη. Εμεις στήνουμε μπουγάδα πάνω στις λεξεις του πατέρα. μαθηματικός νους, η γραμματική δεν τον ξέρει. Το φονοικό όπλο, ενα με τον φοίνικα... τι να σου λέω. Οσο για τον φίλο μπλόγγερ Κουλπα, δινει ρέστα.
    Δεν κρίνω τους ανθρώπους απο την ορθογραφία. Εχω αίσθηση ποιός μου κάνει και γιατί.
    Οχι δεν θα βγάλω τις βρισιές στον αέρα. Προσβάλουν πρώτα αυτόν τον ανώνυμο που τα γράφει που δεν ειναι ανώνυμος και μετά ολους τους αναγνώστες μου. Εδώ μπήκα για να περνάω καλα. Οχι δεν θα αφήσω να μην περνάνε καλά οι αναγνώστες μου. Οσο λίγοι κι αν ειναι. Διαλέγω τους ανθρώπους που συναναστρέφομαι ακόμη κι εδώ μέσα. Δεν είναι τιμη να με διαβάζει κάποιος που βρίσκεται εδώ απο υστεροβουλία ή κέρδος. Δεν μ' ενδιαφέρει η μια στιγμής δημοσιότητα. Είμαι απο μόνη μου "λαμπερή". χι χι χι τι μετριφροσύνη... χι χιχι!!!
    Σ' ευχαριστώ που είσαι εδώ, και μακάρι να περνάμε πάντα καλά. Είμαι απο μόνη μου χαρούμενη και γελαστή. Οταν έρχονται λύπες, προσπαθώ δυνατά να τις ξεπεράσω.
    Σου εύχομαι να εισαι πάντα καλά και να κάνουμε παρέα εδώ.
    Την καλημέρα μου γιατί πολυλόγησα και θα γράφω ως αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το βλόγινγκ για μένα είναι χαλάρωση και αν είναι δυνατόν και γέλιο. Δεν είναι αγώνας δρόμου, ούτε προσπάθεια να αποδείξει κανείς κάτι; Και που άλλωστε; Αν μου γίνει φορτικό καθ' οιονδήποτε τρόπο, καλύτερα να το κλείσω την ίδια στιγμή.
    Αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνήσαμε! αλλα φορτικό να μου γίνει, οχι απο ηλίθιους!!!
      επεσε σύρμα και σταμάτησαν τα ανώνυμα!!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.