Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

Ο Μικρός Ηρωας, λέγε με Γεώργιο !


Βρε, οταν υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι, ολοι οι άλλοι να πάτε στη βρύση για νερό! 
Οταν το σκαρώνει (ασχετο για ποιά), στο πόδι και στο στέλνει.... τι θετε τώρα? στη βρύση γιαααα νερόοοοοο..

Οταν ακόμη υπάρχουν εραστες της ζωής... 

γειά σου Γεώργιε Μικρέ Ηρωα (είμαι λίγο νονά σου, το πηρες είδηση)....
να εισαι πάντα καλά! να εχεις πάντα κέφια και μεράκια και να εισαι δημιουργικός !

διαβάστε βρε, τι εγραψε.... διαβάστε...


Αγάπη αίσθημα μοναδικό 
Αγάπη αίσθημα παντοτινό!
Γέρασα και μυαλό δεν έβαλα;
Τρέλες πάντα έκανα!

Σ΄αγαπάω σαν τρελός;
Λες και είμαι πια μικρός!
Μου ασπρίσαν τα μαλλιά
Και μου φύγαν τα πουλιά!
Που κελάηδαγαν πολύ 
πήγαν σε άλλο κλαδί!
Λέγαν λόγια τρυφερά 
όμορφα και ζεστά!

Πως σε αγαπώ πολύ! 
Κι απ΄ την ίδια μου ζωή!
Μα εσύ μου γέλασες 
Και μου χαμογέλασες;

Άρπαξες άλλο πουλί 
Πηγές σε ψήλο κλαδί!
Μου κλήσες το μάτι πονηρά;
Και μου έλιωσες την καρδία!

Με άφησες μόνο μου
Να κλαίω με τον πόνο μου!
Μα έκανα πέτρα την καρδιά 
Και στάθηκα στα πόδια μου ξανά!

Έμαθα να χαμογελώ
Τι και αν μέσα μου πονώ!
Έμαθα να κελαηδώ
Άλλη αγάπη να ζητώ!

Να κουνάω τα φτερά
Να πηγαίνω πιο ψηλά!
Να με βλέπουν οι εχθροί 
Πως δεν λύγισα ούτε μια στιγμή!


Να μην τους δώσω την χαρά 
Να με πικράνουν ξανά!
Α Ρια σ΄αγαπώ;
Όχι Ζουζούνα ήθελα να πω;

Ωχ μπερδεύτηκα που ερωτεύτηκα:!
Γεώργιος και όχι ανώνυμος
Μικρός Ήρωας

Εγώ απλά ευχαριστώ γιατί αφιέρωσες λίγο για μένα. Ρία που είσαι? Μισό μισό, μην πιάσουμε κοτσίδες !


10 σχόλια:

  1. Να σου βάλω και το σημερινο!

    Μπήκε η άνοιξη!

    Ανθίσανε οι αμυγδαλιές
    που σε αγάπησα εχθές!
    Γέμισαν μπουμπούκια τρυφερά
    σαν σμίξαμε σαν δυο πουλιά!

    Πήγαμε στην εξοχή
    να ζεσταθούμε πιο πολύ;
    Μας κουνούσαν τρυφερά
    Τα κλωνάρια τους τα φυτά!

    Δώσαμε και δυο φιλιά
    ξαπλωμένοι στα σπαρτά!
    Είπαμε λόγια δυνατά
    της αγάπης αληθινά!

    Μα μας ζήλεψαν πολύ;
    Και μας έπιασε βροχή!
    Γίναμε σαν τα παπιά!
    Πλατσουρίζαμε μέσα στα νερά!

    Εμουσκέψαμε πολύ
    Σαν ένα βρεγμένο γατί!
    Και μας βγήκε πολύ ξινό
    Το επιχείρημα αυτό!

    Τρέξαμε στο κρεβάτι πιο γοργά
    και ξαπλώσαμε αγκαλιά!
    Μα που να σμίξουμε τα κορμιά;
    Τρέμανε τα σαγόνια μας δυνατά!

    Σηκώσαμε και πυρετό
    Και μας πήγαν στο γιατρό!
    Αχ και να μάστε παιδιά
    Που τα αντέχαμε όλα αυτά!

    Μα πολύ γεράσαμε
    και μυαλό δεν βάλαμε!
    Μα η αγάπη απαιτεί
    θυσίες και περίσσια αντοχή!

    να πιανόμαστε αγκαλιά
    και να δίνουμε φιλιά.
    Να σε σηκώνω πιο ψηλά
    να μου πέφτουν τα νεφρά!

    Ωχ η νεφραμιά μου!
    Η μέση μου και τα μυαλά μου!
    Μα τι έφαγες εχθές;
    Πέτρες και μάλιστα πολλές;

    Βάρυνες σαν ένα σακί
    από μολύβι πιο βαρύ;
    Και όλο δίαιτα μου λες!
    Πως δεν έφαγες εχθές!

    Τώρα φταίω μόνο εγώ;
    Η εσύ αγόρι μου γλυκό;
    Που ναι τα μπράτσα σου τα δυνατά;
    Μήπως έγιναν μια φουσκωτή κοιλιά;

    Που ναι τα μαλλιά σου τα πυκνά;
    Που χαθήκαν και αυτά;
    Όσο για τα σκληρά σου τα πουλιά
    Ας μην μιλήσουμε για αυτά!

    Ωχ ρεζίλι έγινα εγώ
    Που να πάω να κρυφτώ!
    Να μην δει κανείς
    το ρεζίλεμα αυτό!

    Έλα και σε αγαπώ
    άσε τα λόγια και πονώ!
    Τρίψε με λίγο τρυφερά
    Γιατί πονάνε τα πλευρά!

    Που ήθελες τρέλες στην εξοχή
    Και έγινε μουσκίδι ακόμα και το βρακί!
    Να θυμηθούμε τα παλιά
    Τότε που ήμασταν παιδιά

    Μα ξέχασες πως μεγαλώσαμε πια
    και πονάμε πιο συχνά
    Μην ζηλεύεις τα παιδιά
    που φιλιούνται στα στενά!

    Τα ίδια έκανες και εσύ
    και με φίλαγες πολύ!
    Τότε που είμαστε πιο μικροί
    Με γέμιζες σάλια στην στιγμή!

    Άσε τα βιαγκρα και τα ανυψωτικά
    Δεν με πειράζει που γέρασες πια!
    Κρατά με μόνο ζεστά αγκαλιά
    Και λέγε που λόγια τρυφερά.

    Θα το κάνω όσο μπορώ
    ώσπου να φύγω από δω!
    Και στην άλλη μας ζωή
    θα το κάνω στην στιγμή


    θα με αφήσει ο Θεός
    και δεν θα πει όχι ο Χριστός
    Τέτοια αγάπη να χαθεί
    Μέσα στην λήθη να ξεχαστεί!
    Γεώργιος και όχι ανώνυμος
    Μικρός Ήρωας





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν παίζεσαι!!!
    αναρωτιέμαι, τα γράφεις και τα κολλάς με μαγνητάκια στο ψυγείο?
    Να είσαι καλα να γράφεις χαρωπά !
    ασε μου με τσιγλάς και θα αρχίσω τη ρίμα..... δεν θέλω πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το μισό το έγραψα χθες το βράδυ σε χαρτί, το υπόλοιπο σήμερα στην δουλειά! Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω να γράψω και αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνωρίζω πως αυτά ειναι με τις ώρες τους και θέλει και διαύγεια για να γράψεις....
      γράφε εσύ κι εμεις εδώ είμαστε.
      κάνε ενα προφιλ ως Μικρός Ηρωας... με φωτό τον ήρωα..!!!
      οχι τίποτα άλλο, μπλέκομαι με τους ανώνυμους που στέλνουν εδώ πολλα..... μην σε πετάξω καμμιά ώρα.... μετά των άλλων

      Διαγραφή

  4. Να σου απαντήσω, γιατί.... με κούρδισες !!!



    Ω πόσο με ετσίγκλισες να γράψω ενα στοιχάκι
    Ω πόσο είμαι χαρούμενη αγαπητέ Γεωργάκη.

    Ηρθες Ανύνυμος να λες και ως ενας Μικρός Ηρως,
    και αμέσως γνωριστήκαμε με πάθος μα με κύρος

    Εχω μια φίλη καρδιακιά την Ρία την μικρούλα,
    και γνώρισα τώρα εσέ απο την Γοργονουλα

    Εχεις ταλέντο στην γραφή και μας αφιερώνεις
    παίρνω το θάρρος να σου πω, ότι μας καμακώνεις.

    Μου αρέσει τόσο αυτό εδώ, που δεν παρεξηγάω
    πάω να φέρω οδηγό να σε καθοδηγάω.

    Εσύ θα γράφεις με στυλό και γω με τη μελάνη
    μα θ' αποδείξω γρήγορα πως είμαι ενα τζιμάνι

    Τώρα τι θέλουν... άλλο πιά αφού στιχοπλοκούμε
    παρά την ομορφάδα μας, να μας κατηγορουνε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. +Τώρα τι να σου πω
    τι να σου απαντήσω;
    ζουζούνα είσαι τρομερή
    και στα ποίηματα δυνατή!

    Αμα το μάθει ο Στέφανος
    θα κρυολογησω;
    Αμα το μάθει η Ρια μας
    θα με βαλει στο ψυγείο!

    Δεν με λυπάσε ΄βρε τζιμάνι
    ασε την μύτη μου να γιάννη!
    Που όλο μου την τραβούνε
    Όταν πολύ κοντά μας ζούνε!

    Δεν το συνεχίζω γιατί δουλεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου να μην δουλευες !
      χα χαχα
      Η Ρία και ο Στέφανος, δεν έχουν εδώ λόγο.
      και να μ΄αφήσουν ήσυχη να παίξω με το θρόνο.

      Βασίλισσα με εκανες με τα ποιήματά σου
      σ' ευχαριστώ και χαίρομαι για τα παθήματά σου!

      Διαγραφή
  6. χάρισμά σου ο μικρός ήρωας!
    εσύ να περνάς καλά!

    μπράβο γεώργιε που κάνεις τη ζουζούνα να χαίρεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι? μου τον χαρίζεις? παραδίδεσαι έτσι εύκολα? οοοχι οοοχι κυριΑΡΙΑΜΟΥ.. οοοχι... θα κονταροχτυπηθούμε σε αχυρένια αλώνια (να μην πέσουμε στα μαρμαρένια και χτυπησει ο κοκός μας) και μετά δεν τον θέλω... οοοοχι οοοοχι.

    Ενα τρυφερούδι θέλω. τι να το κάνω τον Γεώργιο... με τα παλιά ζει..

    οοοοχιιι πάρε το ξίφος κι έλα.... κρατώ σουγια !!
    α, χα χ αα χ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι να με κάνει Ζουζούνα παντρεμένον άνθρωπο!
    Αν ήμουνα κανένα Γεροντοπαλίκαρο θα με είχε βουτήξει απο το σβερκο σαν την γάτα τον ποντικό! Καμένος θα ήμουνα και εγώ!
    Τώρα τστστσ!!! Γέρασες και δεν σε θέλω εγώ! Ασχετα αν την πέιραξε που σου εβαλα ποιήματα αλλα δεν θα το πει ποτε!
    Δεν ειμαι ζηλιάρης!
    Είμαι αγαθιάρης!
    Όλες της γυνάικες
    εγώ της αγαπω!

    Μην με παραξηγήτε;
    μην με αρνηθήτε!
    Τα ποιηματά μου
    να γράφω σας ζητώ!

    Ερωτευμένος είμαι!
    Αγριεμένος είμαι;
    Εραστής της ζωής
    ειμαι και εγώ!

    Αγαπάω και σας μελετάω
    γράφω ποίηματα και σας λαχταρώ!
    Να δω μέσα στην καρδιά σας
    αυτό μόνο ζήτω!

    Γεώργιος και όχι ανώνυμος
    Μικρός Ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.