Τρίτη, 5 Μαρτίου 2013

Το παλιό σχολείο !

Το παλιό σχολείο μας ! το δημοτικό μας. που το πήραμε απο την μια γωνία για να το πάμε και να μείνει 41 και πλέον χρόνια εκει.
το δικο μας σχολείο. το μικρό, ομορφο με την μεγάλη ξύλινη σκάλα και το υπόγειο με τα ασπρόμαυρα πλακάκια.
Το σχολείο μας με την τόση δά αυλή, που δεν έφθανε να κινηθουμε.


Μεγαλώσαμε και μεγάλωσε κι άλλες τόσες γεννιές, απο την ώρα που το αφήσαμε το 72.

Και τώρα... τώρα τα ελληνόπουλα, δεν υπάρχουν στην γειτονιά πιά. Εφυγαν ολοι. Και έμειναν τα παιδιά των αλλεπουδών να πηγαίνουν στο σχολείο μας.

μωρέ με τι ορεξη να διδάξει ο δάσκαλος και η δασκάλα, τα αλλεπουδά?
γιατί να τα διδάξει? εχουν μέλλον? 
θα μου πεις τόσα είχαν, πριν απο αυτά.

ομως με έπιασε μια μελαγχολία. δεν υπάρχουν ελληνόπουλα στην γειτονιά να πηγαίνουν σχολειο. και πολυ καλά κανουν οι γονείς, αν υπάρχουν που δεν τα αφήνουν να πάνε στο δημόσιο.

Ναι ειμαι ρατσίστρια, γιατί μεγάλωσα σε άλλα χρόνια. Δεν έχω είχα θα έχω την ίδια κουλτούρα με τον καθένα αλλεπουδό. Δεν εχω την ίδια κοινονική μόρφωση ούτε το παιδί μου. λέω τώρα, τα παιδιά των ελλήνων, εννοώ. Ουδεμία σχέση...

ρε που καταντήσαμε, κατάκεντρο, το περίφημο δημοτικό μας, το 32, πρώην 19, τον καιρό του πατέρα μου, πρίν το 1950, να εχει μόνο αλλεπουδά.

ρε γμτ... δεν αξίζει έτσι.. δεν.... 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.