Σάββατο, 30 Μαρτίου 2013

τα καρακατσουλιά




και οι γελοίοι τύποι.

Mπες ομως να διαβάσεις τα σχόλια του γάτου για να καταλάβεις επίπεδο αναίδειας και εκφορά λόγου.
Οταν ήρθε μόνος του απο το πουθενά, κανείς δεν τον κάλεσε και μετά πήγε αλλού και σχολιασε για μένα αρηνητικά και το ανέχτηκα,  ήταν καλά.
τώρα θέλει να βγεί απο πάνω.. λοιπόν εισαι αναιδής και ας μην αρχίσω και άλλα κοσμητικά.... θα φανω ευγενική αυτή τη φορά...

Είσαι εμπαθής και δεν σου επιτρέπω "καημένε" να έχεις άποψη και να με βάζεις στην ίδια συνομοταξία με τα τσουλιά που κάνεις "παρέα....." και ξαφνικά σου ξύνισαν γιατί ίδια μ' εμενα.....

Μην σου πω, ότι ολα αυτά γινονται κι επίτηδες. Στείλανε το εξιλαστήριο.. πως με θυμήθηκε μετά τόσο καιρό...?
Ξέρω. άλλα γράφω άλλα εννοούν!

===========================
Τέλος





Βρε δεν ξέρω τι θα πει η λέξη ακριβώς. Ομως ξέρω, πως το λεμε σε περιπτώσεις μπλιάχ.

κράτα σημείωση. σου ρίχνω ενημέρωση.

παρεκάλεσα, κυρία που δεν σου λέω τι χρώμα περούκα φορεί, να εξαφανιστεί απο το μπλόγκ μου, γιατί φαίνεται..

και νόμιζε πως εγώ ειμαι ξανθιά.

Εβαλε, οντας στο εξωτερικό, ώρα Ελλάδας... με μεγάλο ρολόι μπαίνοντας για να μην φαίνεται απο που παρακολουθεί..


ε, ρε κάτι καρακατσουλιά, που κυκλοφορούν.

Τόπιασες ή να πω ονόματα? Τόπιασες γιατί έξυπνο παιδί είσαι. Ευχαριστείς για το παιδί και στέλνεις λουλούδια για την ενημέρωση!


το άλλο με τον Τέλη, το ξέρεις??????

χα χα χα χα 

18 σχόλια:

  1. και μετά λενε εμάς ξανθιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ξανθό περτικαλί αυτό. Αλλη απόχρωση...

      Διαγραφή
  2. ή αλλιώς και ρόμπες ξεκούμπωτες χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρόμπαι... παιδί μου λέμε.. ρόμπαι.....
      ολο σε μαθαίνω...

      Διαγραφή
  3. ημαρτον να σε παρακολουθούν με το ζόρι.....τι καρακατσουλιά μαζόχες σε ολο το μεγαλείο.....ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ συγκεκριμένα να προσέχεις τι λες και τι γράφεις που, γιατί θα βρεθείς καμμιά ώρα στο στόχαστρο και κρίμα ειναι!

      Διαγραφή
    2. εγω γράφω απο ευγενεια ανοικτα και με όνομα.......απειλές όμως δεν σηκώνω και αν αρέσει αλλιώς εξηγήσου εδω και τωρα.......εξάλλου προσωπικά η γραφή μου μένει στραβη κουτση αλλά μένει......στα ξεμαλιάσματα σας δεν πέρνω καμιάς το μέρος βρείτε μονάχες σας αν εισαι και εσυ μέσα.......και αν υποννοείς οτι έχω κάτι πει σε προκαλώ εδω και τωρα......ΑΚΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΩ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ...τι μου λες φοβήθηκα τωρα λές και σε πειραξα .......υποβάθμισες πολύ την ευγενη καθ¨ολα επίσκεψη μου στην σελίδα σου..........κρίμα...ελπίζω το σχόλιο μου αυτο να το βαλεις.....μετα την εγκριση σου στην διάθεση σου για οτιδήποτε διευκρίνηση.....

      δεν έχεις δε δικασίωμα να μας βάζεις όλους στο κουβά σου......και ναχεις πάντα μια δευτερη ευκαι--ρια για όλους μπορεί να σου χρειαστεί και σένα....φιλικά παναγιωτης

      Διαγραφή
    3. http://magissa-kirki.blogspot.gr/2013/02/blog-post_4035.html


      Ευγενικά εδώ κι εκει τι λες... για δες...
      Δεν σε απειλώ. Θα σε δείρουν αυτές που έρχεσαι εδώ.....Ηδη έγιναν απο την ..... παρατηρήσεις και "μάλωσε" ανθρώπους γιατί πήγαιναν εκει και έρχονταν κι εδώ. Τέτοιο επίπεδο η κυρία. Πηγαινε να διαβάσεις το κείμενο, διάβασε και το σχόλιο σου. και τι απαντάς που.

      Κανονικά θα έπρεπε να σε έχω διαγράψει απο την πρώτη ώρα. Δεύτερες ευκαιρίες δεν δίνω. Κρίνω απο την πρώτη ώρα. Η διαίσθησή μου, γνωρίζει πολυ καλά ποιόν εχω απέναντί μου. Δεν έχουμε συστηθεί. Ολοι γνωρίζουν το ονοματεπώνυμο μου. Δεν βρίσκω το μεηλ σου, απο εδώ που είμαι να σου απαντήσω.Οποια απάντηση σου οχι εδώ στο μεηλ μου και απο δευτέρα γιατί ειμαι απασχολημένη. Απλά σε γνωρίζω "ακουστικώς" και εχουμε ανταλλάξει και ενα δυο σχόλια τότε που εμείς κάναμε σχόλια στις εκπομπές του Παύλου απο τον καναπέ μας, κι εσυ δούλευες και ήσουν στην επαρχία. περιμέναμε να φθάσεις και να μας σχολιάσει. ....
      Τότε γνώρισα τον homemade και πως σε λενε Παναγιώτη. Σέβομαι και γνωρίζω καλά με ποιούς εχω να κάνω εδώ μέσα. Και όπως βλέπεις τριγύρω μόνο σοβαροί άνθρωποι, συχνάζουν εδώ και σχολιάζουν!
      καλό βράδυ
      * κι απο όσο καταλαβαίνεις, είμαι αλλού και άνοιξα μόνο για σένα απόψε.

      Διαγραφή
    4. σεβόμενος την κατάσταση σου για την οποία λυπάμαι κιόλας διότι για να έχεις τέτοιο μένος κατι δεν σου πάει καλά σορρυκαι εύχομαι ταχιστα να το ξεπεράσεις αλλά ....θα σου επαναλάβω οτι εγω δεν παίρνω καμιάς σας το μέρος βρείτε τα μονάχες σας....άλλοθι ζητάς.....καλά θα κάνεις να με διαγράψεις ..δεν με ενδιαφέρει καθόλου διότι με ενέπλεξες εσυ προσωπικά για κατι που δεν με αφορά.....και δεν ηξερα δεν απολογούμαι ο καυγάς ειναι δικός σας.....φάτε τον και εσύ και όποια άλλη/ος τσακώνεται κακώς για μένα.....
      λυπάμαι ειλικρινά και έκανα λάθος που ερχόμουν σε μια εμπόλεμη σελίδα της οποίας τα σκάγια με πήραν....και μην νομίζεις και στην άλλη δεν ξαναπάω... ιδιές είστε ....να σας χαίρονται......τα σέβη μου και τέλος..πα πα πα..μακρυά να τρέξω να φυγω.....και πουσαι.....εγω δεν στα λέω ανώνυμος...
      διέγραψε με σε παρακαλώ επειγόντως θαναι ότι καλύτερο γαι μένα......

      Διαγραφή
    5. Είσαι αναιδής ! το λιγότερο! Δεν σου επιτρέπω... εσύ ήρθες δεν σε κάλεσε κανείς. Αφού το μυαλό σου δεν καταλαβαίνει τι γράφω... και συμφωνείς με τα τσουλιά να πας εκεί.. οχι δεν είμαί στο ίδιο επίπεδο ούτε μαζί σου, ούτε με τις όμοιές σου!

      Εκεί που ξέρουμε γλύφουμε...!!! είσαστε όλοι.... απο τα ίδια....

      Διαγραφή
    6. Για τη Ρία, λέω που σου είπε ακριβώς τα ίδια και φέρθηκες αλλιώς!!! βλέπεις τίποτα δεν μένει κρυφό.΄Εγώ της το είπα....
      Εντάξει? Για να καταλαβαίνει ο κόσμος και τι παίζεται εδώ μέσα.

      Γιατί στημένη σου την είχα αν δεν το κατάλαβες... !!! χα χα χα !!!!

      Διαγραφή
    7. Να λυπηθείς την γυναίκα σου και τα παιδιά σου και τον εαυτό σου> Αναιδέστατε.. που εχεις άποψη για μένα και με λυπάσαι κιόλας..

      Εγώ εχω ανθρώπους τριγύρω που με γνωρίζουν και με αγαπούν και με υποστηρίζουν. Δεν έχει βρεθεί ο άνθρωπος που με λυπάται..

      επίπεδο κύριοι...

      και το καλό που σου θέλω να σταματήσεις εδώ.....
      δεν ΄δέχομαι σ΄χολια

      αλλα θα στα διαβάζουν οι καλοθελητές σου κι εσένα...!

      Διαγραφή
  4. Επειδή εγώ αργώ και λιγάκι να τα πιάσω ...
    τι σημασία έχει ποιος παρακολουθεί ότι γράφεις?
    Σημασία έχει να κρατά ευπρέπεια στα σχόλιά του κι ας
    παρακολουθεί και η CIA !!

    Φιλιά ζουζούνι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστο, εσύ θα περασεις ιδιαίτερο σεμινάριο, αρχάς του μηνού!
      Ευτυχώς και βρέχει σήμερα... !! γλυτώσαμε τις τρύπες

      Διαγραφή
  5. Όχι, αλλά ξέρω ένα καλό με τον Τοτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έχω χάσει επεισόδια!
    ο παναγιώτης απλά δεν κατάλαβε.
    εμένα μου εξήγησε και κατάλαβα ότι δεν ήξερε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρία, πάψε να δικαιολογείς τους πάντες.Κατάλαβε και πολύ καλά μάλιστα! Και μην μου ανοίγεις το στόμα, γιατί εχω κι άλλα..

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.