Τρίτη, 26 Μαρτίου 2013

του καναπέως.....

Γιατί ανάκλιντρο δεν έχουμε, δεν ειναι και βολικό. Πιάνομαι. Ψιλή κουβέντα αρχινώ και ποιός θ' ακολουθήσει. 

Ε, καλά, εγώ μιλάω ποιός με καταλαβαίνει. Βρε ! κλειστά ειναι τα αυτιά σας????
το μέλι, το τρώμε με την φρυγανίτσα. Μια που τα λέω, μιά που δεν ακούει κανείς.

Ειγώ ίμι η Βασίλω η παινεμένη και στον κόσμο ξακουσμένη. Κι οποιος δεν το άκουσε ..."το μέλι το μέλι και την μαρμελάδα ενίοτε"...


Ούτε Σολτάνα, ούτ' οποια κι όποια. Τι ειμ' εγώ? Τουρκάλα? Ειμαι Ελληνίδα ! Και δεν ξέρω και που λεν Βασίλω, πρέπει ν' ανοίξω το κιτάπι... πως γράφεται? Το βιβλίο με τις ειδικές παρατηρήσεις επι των ονομάτων. Βάσω λεν στην Ηπειροννννννν... 

Είμι η Βασίλω η ζηλευτή ! Δεν έχεις ακούσει το τραγουδι, "βασίλω μου, βασίλω, στο μπράτσο σου να γύρω, παράτα τον τον άλλον, κι έχω καημό μεγάλον!".
εεε?
Αφού η μάνα ετσι με φώναζε και απο τα παιδικά όλοι. 
Ακου Σολτάνα? ... τσ τσ τσ δεν ειναι της τάξεώς μας. Ούτε του ζωδιακού μας. να μην το ξανακούσω....!

Ομοίως φωνάζω πως δεν θέλω γνωριμίες. Τάπαμι τα συμφωνήσαμι. Νέες γνωριμίες δεν θέλω. Πως να το πω αλλιώς, να το καταλάβεις. Ούτε νέα μπλόγγια τριγύρω. Μια χαρά κάθομαι. Και με τους παλιούς που δεν πιά, μια χαρά μεηλίζουμε.....

ΔΕΝ ΘΕΛΩ γνωριμίες. Τάπαμε τα συμφωνήσαμε. για οποιον δεν άκουσε. Θάρχεται η κάθε κυρά μαριγώ να...  να τι? 

Ομοιως δεν αντιλαμβάνομαι γιατι γάτος τις, ερχεται εδώ, αφού συμφώνησε μ' αυτή και τα γουρούνια της και την άλλη που ωπαντιάνστηκε, πως εγώ εδώ είμαι... ξόλης πρόλης.
δεν δεν ...ας μου το εξηγήσει να καταλάβω κι εγώ η Βασίλω η παινεμένη! 

ΚυριΑΘΗΝΑΜΟΥ, εγώ κάθομαι επι του καναπέως και τα γράφω σταράτα. Δεν κοιτώ καταπάν' και να μου σχωρνάτε.  Μη μου πέσει και τίποτα κατακεφαλής. 

Και σ' οποιον αρέεεσουμε για τους άλλους δεν θα μπορεεεεεσουμεεεεε....

τα μάθατε? ζητησε συγνώμη κι έφυγε και ξαναφανερώθηκε... ε βέβαια.. σιγά και να μην δεν!!! 
αχ πόσο κουρασμένη ειμαι... επι του καναπέως πάω να απλωθώ.



4 σχόλια:

  1. έχω χάσει επεισόδια!!!
    αν και ψιλοκατάλαβα.
    τα υπόλοιπα με τον καφέ και το κρουασάν

    βασίλω παινεμένη, εμένα με λεν γοργόνα. ελπίζω να μήν έχεις πρόβλημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε πάλι φροντιστήριο θέλεις!!! άντε πάλι έξοδα !!!
      Εξω είσαι. α, παπα, ασυντονισιά !

      Διαγραφή
  2. Απλώσου επί του καναπέως! Εγώ πάλι, θα διαβάσω και τα νεώτερα ποστς σου και θα απλωθώ επί του κρεβατέως! (μα υπάρχει λέξη κρεβατέως;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απλώσου όταν μπορείς, γιατί μετά......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.