Δευτέρα, 18 Μαρτίου 2013

Ξέμεινα απο δουλικό

Αλλεπουδό, ξ' αλλεπουδό, την εργασία την έκανε πολύ καλά. Ηταν ευγενική, ηταν δεκτική, ήταν υπομονετική, ήταν εργατική και νοικοκυρά.
Το τμήμα αλλεπουδών άδεια παραμονής όμως δεν της είχε δώσει. Το παιδί πως πάει σχολείο δεν γνωρίζω. 
Και πιάσανε τον σύζυγο και ειναι στο Μεταγωγών. Ξέρεις. Θα απελαθεί και μετά πάλι κρυφά θα ξανάρθει... γμτ... την αλλεπουδιά μου μέσα.

Και την πήρα εχθές, και στεναχωρήθηκα γιατί ειναι καλό κορίτσι και τιμάει τα λεπτά που της έδινα και πολλές φορές πέρναγε να δει τι κάνουμε. Οχι με πονηριά και απότερο σκοπό. Τιμούσε το ενα πιάτο φαί που εδινε η μαμά μου για το παιδί της. Οταν χτύπησε το πόδι της, δεν σας νοιάζει πως φερθήκαμε. Ολα τα σπίτια που "σερβίριζε". Αρκεί που το ανταπέδωσε και το τίμησε και με το παραπάνω.

Εγώ την χρειάζομαι οταν έχω τραπέζια για τα βασικά μια μέρα πριν και μια μέρα μετά. για τις ντουλάπες και για τα εκτακτα. Είχα βάλει και πρόγραμμα, αλλά ο Θεός κοίταγε κατα κει. Ενα δωμάτιο μια μέρα και μετά τα υπόλοιπα και την αποθήκη, θα μας έπερνε καιρό. Πρίτς τώρα.....

και τώρα εγώ.... ούτε δεξί χέρι ούτε αριστερό. Οχι δουλάρα δεν ειμαι. 
Δεν κάνω γενικές φασίνες, κατά γιαγιά και μάνα, δεν κάνω δουλειες του σπιτιού παρά μαγείρεμα που μου αρέσει. Κι όταν... εγώ αποφασίσω. 
Δεν μ' ενδιαφέρει να κάνω την δουλάρα. Δεν ειναι της τάξεώς μας. Γενικώς, Ούτε η μανούλα μου ειναι δουλάρα. Ετσι μ' έμαθε. Οσο για την γιαγιά Βασιλικούλα, εκείνη είχε υπηρεσίες και πλύστρες... αχ... άλλα χρόνια. 

θα βρώ άλλη. Για αύριο κιόλας βρήκα λύση, οχι έτσι θάμενα... είμαι πολύστροφο εγώ. Είμαι Κυρία και θέλω δούλα... σιγά μην ταλαιπωριόμουνα εγώ...

Αλλά ως να βρω την μόνιμη, ... μ' έχει πιάσει κάτι, διότι δουλειές δεν θα γίνουν. Οντισιόν δουλάρας, όμως θα γίνουν. Οσο νάναι θα δω καμμιά 40αριά να διαλέξω.

Γιατί οι ελληνίδες... που ειναι? δεν εργάζονται. Δεν θέλω καμμιά μεγάλη να μου βγαίνει το λάδι και να έχει άποψη. 
Μια νεαρή κυρία θέλω να ανεβαίνει και στο πατάρι. Μεγάλες, βρωμάει η γειτονιά. Αλλα ειναι γλωσσούδες. Ε, ρε τι ακουει η μοδίστρα μου, με την δική της. Ασε το φαί που ζητάει να της μαγειρέψει...!!1
Δεν επαθε μια νήλα η μαμά μου, που της είχαν συστήσει μια κυρία, αξιοπρεπεστάτη (να μην κλέβει λέω), απο καλο σπίτι εργασίας προερχόμενη και ήθελε ειδικά καθαριστικά που με πειράζανε εμενα στη μύτη και που ζήταγε παραπάνω λεπτά κάθε φορά που ερχόταν και δώρα 12 μισθούς για τα χριστούγεννα και το επόμενο καλοκαίρι την έδιωξε πιά. Κόντεψε η μάνα να πάθει εγκεφαλικό. Τέτοια στεναχώρια η μάνα να ζητάει τόσα λεπτά η γουρούνα.... τος παν. η Μάνα ειναι ευγενική υπέρ το δέον και κόντεψε να σκάσει. Και δεν μίλαγε, να της χώσω δυο κλωτσιές της γουρούνας να την πετάξω απο τον 5ο.. να φύγει χωρις λεπτά. Ευτυχώς η μαμα, δεν την πλήρωσε.... παρά τα προσυμφωνημένα. 

Δεν τις θέλω τις μεγάλες. Τι διάλο, δεν υπάρχουν νέες ως 38 ??? εγώ πληρώνω εγώ μιλάω.....!!!! 

Εξέλειψε το επάγγελμα της δουλάρας πιά? τι στο διάλο? Δουλειά δεν έχουμε, αλλά δουλάρα δεν γίνεται καμμιά. Ολες κυρίες ειναι? μπα? δεν ξέρει καμμια απο σφουγγαρόπανα? αει στο διάλο, ανεργία στο 70% μην ειναι και παραπάνω, ολες με το πτυχίο στο χέρι. 

Ναι δουλάρες τις λέω και σ' οποιον αρέσω, γιατι τους βλέπω τους ανώνυμους, που να μην τους ξημερώσει, τι θα γράψουν πάλι. Να ψωφίσω να πάω στον τάφο.. αυτό γράφει συνήθως. δεν σας λέω ποιός. να μην τον κάνω ρεντίκολο, μέρα πούναι. 
άλλη ώρα αυτά...












6 σχόλια:

  1. καλή σαρακοστή........και τίποτα άλλο...για το θέμα σου υπάρχουν γραφεία εργασίας.....έτσι λέγονται εργαζόμενοι όχι ΔΟΥΛΟΙ.....χαίρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή Σαρακοστή λοιπόν. Μέχρι να σου εξηγήσω και να καταλάβεις για τους δούλους, θα περάσουν 6 ποστ. ας, το οπως το λέω. !

      Διαγραφή
  2. Λόγω ανέχειας, έρχομαι εγώ για δουλικό. Παραπέμπω σε αλλοδαπό και κάνω και μερεμέτια άμα λάχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λυπαμαι που θα σας δυσρεστήσω αγαπημένε, αλλά δεν παίρνω γνωστούς !!!!
    Αλλεπουδό το λέμε. Αλλεπουδό ! να ξέρεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμάς η Γιολάντα έκανε εγχείρηση στο γόνατο, αλλά ευτυχώς τώρα είναι καλά και επανήλθε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτά τα έκτακτα τα καλυπτω. τις ασθένεις εννοώ. τί θα κάνω τώρα δεν ξέρω.!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.