Δευτέρα, 4 Μαρτίου 2013

Πρωην ανατολικό.... ντουζζζζ μπουεν...

οχι για να μην νομίζεις πως δεν είμαστε διεθνείς, εδώ μέσα.
σήμερα θα αρχίσουμε με γεωγραφία. 

Το πρώην ανατολικό μπλόκ, ρίχνει και καμμια ματιά, κατά το "εγώ θες δεν θες θα σε διαβάζω"...ωπααααα... και σε φοβηθήκαμε. 
περνά, μη τυχόν και γράψω τίποτα.

κάνε το καμάκι σου κι άσε μας ήσυχους. τόσοι νέοι τριγύρω να καμακώσεις, τι κάνεις εδώ? τι περιμενεις να γράψω? 

οχι, δεν θα γράψω... για να σκάσεις. τα γράφω αλλού !!! οπου δεν ξές και δεν μπορείς να μπείς πιά. και δεν θα μάθεις. γιατί είμαστε μεταξύ μας πιά. μακριά απο κάτι υποκείμενα σαν και σένα....

εδώ θα ακολουθείται ενα αλαφρύ πρόγραμμα.

χι χι χι !!!! τι νόμιζες !!!!!

ελπίζω πως δεν υπάρχουν πολλοί στο πρώην ανατολικό μπλόκ και αρχίσει το πάρτυ..... μια και καλή εμείς ξέρουμε και θεωρούμε και βλέπουμε, πως περνά απο εδώ.

και είσαι τόσο ηλίθια, που φαίνεσαι κιόλας. εκτός αν θες να φαινεσαι και τραβάει η όρεξή σου τα υπόλοιπα.

δικηγόρε... ανέλαβε την υπεράσπισή της τώρα.

κομμώτρια, φέρε μου την ροζ περούκα για το σαββατιανό μασκέ !!!

μερσί...


* μην ακούσω πως εγώ ασχολούμαι... 
  

6 σχόλια:

  1. Ροζ περούκα??? ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΖΟΥΖΟΥΝΑ με ΧΙΛΙΑ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόκριες είπαμε. θέλεις αλλο χρώμα? θέλεις πράσινη φωσφοριζε? θέλεις περτικαλιά? απο όλα εχει ο μπαξές !

      Διαγραφή
  2. Μην προσπαθείς να με εντοπίσεις από την IP μου, δεν θα τα καταφέρεις ΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην προσπαθείς να με εντοπίσεις από την IP μου, δεν θα τα καταφέρεις ΧΑΧΑΑΧΑΧΧΧΑ. Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εεε, κι εσύ!!! υπερβάλλεις. Μα το γράφει καθαρά. Τσεχία, Γαλλία, Κογκό, Σουμάτρα, εγώ φταίω....!

      Διαγραφή
  4. Εγώ έχω επισκέψεις από την Ιαπωνία, αλλά ξέρω ποιος είναι!
    Αλλά; Τι με περάσατε; Δεν είμαι δα και τόσο άσχετη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.