Τρίτη, 26 Μαρτίου 2013

Τα καλύτερα !

Με αφορμη κάτι γεννέθλια, μου ήρθε στο νου το 40 μου. Αναδρόμιασα πως το λέτε σεις εδώ...

Πάντοτε, οργανώνω γεννέθλια φίλων γνωστών συγγενών, πάντα μια έκπληξη περιμένουν όλοι. Πάντα. Ξ' απανέκαθεν, που λένε....

Ετσι θεώρησαν καλό.. τρομάρα τους, να μου κανουν κι εμενα έκπληξη.

Ενας απο τους κολλητούς,  εχει γεννέθλια στις 13, έτσι καποτε καποτε τα κάνουμε μαζί.

Οργανώθηκαν και μας περίμενε η έκπληξη.

Εφθασα στο σπίτι φίλου να γιορτάσουμε. αχ, μια φορά να μην μαγειρέψω, μια φορά να μη ασχοληθώ με γλυκά. Ολα έτοιμα.

Σε κλασμα δευτερολέπτου που μπαίνω, κλείνει ο φώσης και ξεκινά μουσική. Ουρλιάζω εγώ "αναψε τα φώτα".... διαπασών η μούζικα.

Ενα και μοναδικό φως, ανάβει στην κορφή της σκάλας. Κύριος αγνώστων λοιπόν στοιχείων εμφανίζεται και αρχίζει λικνίζεται με την μουσική.

Τι ώρα βρήκα την πόρτα πίσω μου. Τι ώρα, την άνοιξα βρίζοντας και κατεβάζοντας ολο το εορτολόγιο και ότι άλλο ήξερα (και σας είπα.. μάθετε με), τι ώρα, τους χάλασα την μαλακία έκπληξη..... δεν περιγράφεται.
Κινούμενο σχέδιο μπιπ και κογιότ, ενα πράμα να φανταστείς. 

Οχι κακία δεν κράτησα σε κανέναν. Τι έφταιγαν? το φτωχό μυαλό τους τόσο πιάνει.

Τα πιο ευτυχισμένα ήταν τα 50 μου. Τα οργάνωσα, σε αίθουσα μεγάλου ξενοδοχείου. Τα στόλισα, τα έφτιαξα όπως ήθελα και το καταδιασκέδασα. Ηταν ολοι οι αγαπημένοι της ζωής μου εκεί και 50 ολάκερα κεριά.
Ναι ναι και τα 50!!! τσιγγουνιές δεν θέλω. Είχαμε και τον μικρό να κρατά την τούρτα. !!!


Εκπληκτοι όλοι απολαυσαν οτι είχα οργανώσει. Ναι ειναι το εγώ που δεν αφήνω να κάνει άλλος κάτι για μένα. Μονο εγώ. 

Απλώσου στο ανάκλιντρο τώρα και φάε τίποτα γιατί πεινώ. 


*θα τα μετρησεις κυρία μου? 50 ολα!

8 σχόλια:

  1. ωραιότατα τα πέρασες τα πενήντα.
    τώρα πότε ξανάχεις γενέθλια;;;;

    εγώ οκτώ ιουνίου εχω γενέθλια, σοκολατένια μου αρεσουν. έτσι για να ξερεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω καθε χρόνο μαρή, αει απο εκεί!!!
      ναι ναι το έγραψα στον ντοίχο να το θυμάμαι!

      Διαγραφή
  2. εγω όποτε βαζεις φωτο της μικρης τη χαζεύω..τι φόρεμα ειναι αυτό ,τι κόμμωση,τι ομορφιά!

    τα καλύτερα γενέθλια ειναι έξω,γλιτωνεις πολύ φασίνα χαχαχαχα
    και ναι μέτρησα και δε μου βγαίνουν 50!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σου στείλω και μια νεότερη, γιατί μεγαλώσαμε πλέον. Ε, εχει μαμά παιχνιδιάρα.....
      αφού τα είχα αγοράσει, σου λέω, 50 ήταν. Τα μέτρησα πρώτα και μετά τα έσβησα!

      Διαγραφή
  3. Είχες κάνει και ανάρτηση υπερπαραγωγή τότε. Έχει μνήμη η μεγαλειΩτάτη :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα μαρή εισαι να σε στείλουμε για προξενιά. Ολα τα θυμάσαι!!! χι χι χι !

      Διαγραφή
  4. Αααααααααααχ κι εγώ ονειρευόμουν κάτι ξεχωριστό για τα 50 μου, μα δεν τα κατάφερα... Δεν πειράζει, θα το κάνω στα 100!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως επιθυμείς, μόνο να με ειδοποιησεις νωρίτερα, να έχω πάει το Π για σέρβις !!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.