Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013

ΕΓΩ

Λόγια λόγια λόγια να λέγονται. Βαρέθηκα και δεν τα πολυψάχνω.


Θέλω μουσική να ακούω, θέλω γλυκά να τριγυρνούν κι ένα φυλτζάνι αχνιστό, καφές, τριγύρω μου να υπάρχει. Μόνο αυτά. Παναπεί, στο ροζ συννεφάκι !

τα λοιπά... δεν με αφορουν, δεν με αγγίζουν. Δεν με απασχολούν. Είμαι ενα εγώ δικό μου. οτι μου δίνουν παιρνω και δεν ζήτησα παραπάνω. Σε επίπεδο επαγγέλματος, μην μπερδευούστε. τα δικαιώματά μου, γνωρίζω καλά. Και τις υποχρεώσεις μου. 
Απλά ακούω και διαβάζω. Εφημεριδα να γίνονται μαύρα τα χέρια. Και παρακολουθώ.
Μα δεν με νοιάζει τίποτα άλλο απο το εγώ. Το δικό μου εγώ. Δεν θα προβληματιστώ για τα παιδιά του άλλου. Ούτε με τον δίπλα. Ζω για μένα και μόνο. Ξέρω, ξέρω.. ειναι τα νηστικά της Αφρικής και τα άνεργα... υπάρχουν οι οργανώσεις να τα σώσουν. Και τα χωράφια να τα ζήσουν. 

Δεν με νοιάζουν οι άλλοι. Ειμαι το εγώ μου και μ' αγαπώ. Κι ο συνταξιδιώτης μου, που με ανέχεται και μ' αγαπά. 
Μου συμπεριφέρομαι απαλά. Δεν με αγγίζουν τ' άλλα των άλλων. Στον κώδωνά μου. Μην με πειράξεις μόνο...

Είμαι εδώ για μένα. Αν δεν αγαπησω το εγώ μου, ποιά θα είμαι? και γιατί?


Τι θα μου δώσουν οι άλλοι? Δεν θέλω τίποτα και δεν ζήτησα τίποτα. Απο κανέναν. 


Ζω για μενα και μόνο. 
Βασίλω η παινεμένη Ζουζουνα! εεε πιά.! 

με κουράσατε.....

* ειμαι μια μοναδική και αναντικατάστατη ! 
*ασε με με τις απόψεις σου!!! δεν με νοιάζει τι λεει ο καθένας...

2 σχόλια:

  1. Εμένα με αγγίζουν κάποια των άλλων. Ακόμα. Παλαιότερα με άγγιζαν περισσότερα. Όμως εισέπραξα αχαριστία και αποφάσισα να μην αναλώνομαι. Συμπαρίσταμαι όπου θέλω και μέχρι εκεί που μπορώ.
    Κατά τα άλλα, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το μουτζούρωμα στα χέρια από την εφημερίδα!
    Ναι και ο καφές και τα γλυκά!
    Α, κι ένα τσιγαράκι για τους καπνίζοντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα συμφωνήσαμαν πάλι!!! μμμ επικίνδυνο καταντά και μονότονο, θυμίσου να τσακωθούμε καμμια μέρα για τις κάλτες !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.