Τρίτη, 26 Μαρτίου 2013

...λάος

ο βάκα, της γνωστότατης οικογενείας των μυριστικών. Της καθιερωμένης Δεπτέρας. Οχι εμενα μου αρέσει να τηγανίζω και τρώμε κιόλας. Γιατί να μην φάμε.

Με το φσσσσσσσσσσσσσσσιτ της χλωρινουλας, 4 σε ένα, να δεις τι ομορφα που γίνονται!!! Α, τα πιάτα τα έπλυνε η Αννούλα. Δεν με άφησε να πλύνω.
Οχι εγώ δεν ξέρω. Αλλά εφέτος δεν τηγάνισε καθόλου, μου την έσκασε.

Ξημερώματα στις 9 έπιασα τις σκορδαλιές. Δεν μυρίζω τ ι π ο τ α. Οπότε γλύτωσα το σκόρδο που έβαλα στης Χαρικλούς. Διότι στις δικές μας δεν βάζω. Χωρίς.
Και αφού στις 10 τάχα ξωπετάξει και τα 4.... Δύο με ψωμί, δύο με πατάτα, τι να κάνω? ....

Αει, γερά μπράτσα να ξεπετσιάσουν τον βάκα. Αντε να τον κόψεις - χοντρά τα έκοψες - και να το αφήσεις στην ησυχία του στο κουρικούτι του!!

Αει να κόψεις κομματάκια το υπόλοιπο, άει να βγάλεις τα κόκκαλα, γμτ, γιατί εχουν κόκκαλα? άει να τα κουρικουτιάσεις κι αυτά.

Ωχ, μάνα μ' η παρέλαση. Πήγε κιόλας 11? με τον καφέ απλωμένη. Τσ τσ τσ ! τι άσχημοι άνδρες οι τσολιάδες? Τι βλαχόφατσες του κερατα? α, παπα, κάποτε το έψαχναν κι αυτό. Τώρα... ενα πλατσοκέφαλος, ένας πλατσομούρης, ένας... αει τράβα την κάμερα μακριά, κατατρόμαξα. 

Αντε να τηγανίσω γιατί θα νυχτώσω ! Ηρθε πάνω απο το κεφάλι μου κι έδινε εντολάς. τι θαρρείς? έτσι θα γλύτωνες? μμμμ!!! αμα το κλείσεις το αυτί και φωνάξεις δυο φορές, "μην πειράζεις" τίποτα.. ξελασπώνεις.

Επι πλέον, οταν γύρισα, ήταν όλα καθαρά. 

Και πέρασαμ' όμορφα, όμορφα, όμορφα, επερασαμ' όμορφα κι ετούτη τη φορά!
καλημέρα καλημέρα, καλημέρα και πιάσε τη δουλειά.!!!





12 σχόλια:

  1. καλή χώνεψις για τον μπακαλιάρο σκορδαλιά τον χθεσινό!

    πολύ μαυρίλα έπεσε εις τα φόντα σας η οποία μου αρέσει πολύ καθώς και τα άστρα που πέφτουν!!!

    φιλάκιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον χωνέψαμε, καθότι αλαφρύς. και η σκορδαλιά σκέτη πατάτα και σκέτο ψωμί με λάδι και ξύδι. αμάν....!
    ναι πολλή μαυρίλα, γιατί δεν βγαινει μπλεδίλα. στις 9 του μακρίτη θα αλλάξει ο φόντος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χοντρά είναι ωραία τα κομμάτια!και η σκορδαλιά με πατάτα και σκορδάκι πεντανόστιμη!!!να'χα λίγη τώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΡΔΟ, λέμε καλε... δεν ακούς.. μέλι στ' αυτιά σου έμεινε...
      χοντρά δεν τηγανίζονται... κυρια μου!!!
      μάτς

      Διαγραφή
  4. Και του χρόνου!
    Εγώ πάλι σκορδαλιά δεν έφτιαξα (δεν ήθελε το αγόρι), αλλά ένα τσουρέκαρο από τα μαξ τα (μ)πέρυ να τον έκανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσι επίσης. Μαρήηηηηη γιομιστό? πως θα μπούμε στο μαγιώ μαρή? καλα μεταξύ μας, οτι βρω μπροστά μου τρώω !!!

      Διαγραφή
    2. Βεβαίως γεμιστό, για φλώρους μας πέρασες. 1η μέρα αδιάθετη, δεν καταλαβαίνω ούτε μαγιό ούτε παρεό. Θα μπούμε, πού θα πάει!

      Διαγραφή
    3. μμμμ ! σε συμπονώ μα ξεπεράστε αυτή την δικαιολογία. Τι να πω στα 52 μου η γυναίκα? να παραπονεθω?
      ναι ναι υπάρχουν και τα μεγαλύτερα νούμερα !!! ιχ ιχ ιχ
      αει μαρη πρωί πρωί ψάχνω μαγιώ να μπώ μέσα!

      Διαγραφή
  5. εντάξει, το πιάσαμε το υπονοούμενο, περάσατε καλα, δεν πλύνατε πιάτα, μόνο μαγειρική.
    μπράβο νοικοκυροκοριτσό μου. αχ και στο γάμο σου εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, είπαμε, δεν θα πεινάσουμε !!!!

      Διαγραφή
  6. Και του χρόνου να είστε καλά να το ξανακάνετε! Εμείς πήγαμε έξω για φαγητό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου να είμαστε μαζί να σας ευχαριστήσω!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.