Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2013

ε ε ε ερχεται....

Ωπα ντεϊτ... ωπα..
το εκανα λίγο σκουρί να κουνήσεις το ποντικάκι στο σκούρο χρώμα να δεις αστεράκι να πίπτουν.
Είσαι νεραίδος, νεραίδα, αντιστοίχως.... εχω τρελλαθεί και ευχαριστώ την μπλόγγερ Levina που μου το έστειλε της ζαβής....

==========================================

κουνα το κούνα το....



Ξες τι έρχεται κατεπάνω ε? ξες, γιατι θα καθίσες.
Αυτό Ευαγγελισμός Ελληνισμός, με με μιάς ανοίγουν οι ουρανοί, και τ' άλλο το Μέριασε βράχε να διαβώ, ολο μουρμουράω απο το πρωί. Μουρμούρισα και το Ηχήστε σάλπιγγες μπας και, αλλά δεν!
Ξαφνικά εχθές είδα το ημερολόγιο, είχα ξεχάσει κάτι γεννέθλια και την σαββατιανή εορτή. Ωχ αμάν, εχουμε και μια την Δεπτέρα. Αλλα επειδή το Βαγγέλας δεν ειναι της τάξεως μας, δεν μας εορτάζει και τίποτα.
Ασε που εκτός των βασικών εορτών του Δεκεμβρίου και των Χριστουγέννων ενω ξέρω ολο το εορτολόγιο απόξω, ξεχνώ. επιλεκτικά

μισό και σκούπισα το δαχτυλάκι γιατι τρώω χαλβά παραλλήλως. εντάξει. μην κάνει λαδίτσες το κείμενο.. δεν κάνει.

που ήμουν? μμμ γλυκάθηκα. Ναι στις εορτές ήμουν. Ευκαιρία να ξεντώσω σάββατο και κυριακή γιατί την Δεπτέρα, η καλύτερη μμμμεεεε ρρρααααα, που λέει οχι δεν λεει το τραγούδι. Ομως ο βακαλάος, με περιμένει στην γωνία. Στην κουζίνα πιο καλα......

Και οι 4 σκορδαλιές που κάνω και να πάρω ψωμί να μπαγιατέψει, μην ξεχάσω και το τηγάνι, εεεε αυτή τη μέρα, ειναι η δική μου τιμητική στο τηγάνι. 

λα λα λα μ' έχεις δει με το τσεμπέρι? χι χι χι 
χάλια ο χαλβάς με την σοκολάτα, σε λιγώνει στον λαιμό. κρίμα κι ειναι κοσμίδης.
τι έλεγα? ναι. μ' έχεις δει με το τσεμπέρι? ααα χάνεις. Τι να εκανα με την μαλλούρα την μακριά? μαντηλοδενόμουν. Να τον φάω όλο τον χαλβά? μμμ εγκωσα. λοιπόν τι? ναι. Τσεμπεροδένομαι και κάνει κομμάτια κάνε μπουκές κάνε και τι δεν κάνε. 

Οχι δεν είμαι νοικοκυρά αλλα δεν θα φάμε αλλιώς. 
α εν τω μεταξύ επαιζα με το κινητό, νέο ειναι δεν το ξέρω καλά, πάνε οι φωτογραφίες τις έσβησα. δεν βαριέσαι, δεν ήταν τίποτα σοβαρό. της ροής.!!!
α ρε ξανθιά με περούκα....!!

24 σχόλια:

  1. Α, εγώ είμαι αύριο, μην ξεχνάς, κινητή εορτή και πάντα Σάββατο να βολεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα διάβασα, νάσαι καλά και το θυμήθηκα!!! Απο σημερις, χρόνια καλά και ευτυχισμένα!!!

      Διαγραφή
  2. εγώ που το ξέρω το κινητό μου, μπορώ να φωτογραφίσω τη νοικοκυρά με το τσεμπέρι την ώρα που θα φτιάχνει τις σκορδαλιές;;;

    ώστε βαγγέλα δεν έχετε; δεν έχετε; δεν έχετε;;;;;;;;;;;;;;;


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περάστε να φωτογραφίσετε και να φάτε κιόλας, οχι μισές εργασίες !!!!

      Οχι δεν έχουμε ! δεν έχουμε δεν έχουμε !!!

      Διαγραφή
  3. Εγώ δεν έχω Βαγγέλα, έχω Βαγγελιώ χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, νεκρή και θαμμένη σε ένα λάκκο με κόπρανα.

      Διαγραφή
    2. ωμμμμμμμμμμμμμ!ωμμμμμμμμμμμ!

      Διαγραφή
  4. Δεν έχετε Βαγγέληηηηη???
    και πως κλείνετε τις πόρτες στο σπίτι σας :ΡΡΡ
    (εκ της γνωστής ταινιός με Χρόνη Ξαρχάκο :ΡΡ)
    κρυάδες πρωί πρωί
    αλλά μη με παρεξηγάς
    μου κάτσανε πολλά τα τριήμερα
    και ξεκουράστηκε το μυαλό μου :ΡΡΡ

    εμ εδώ θα μπω εγώ τη Δευτέρα στην κουζίνα, εσύ δεν θα μπεις?
    παινεμένη νοικοκυρά (πάει θα με σβήσει σήμερα) :ΡΡΡ

    ο χαλβάς δεν με αρέσει φάτον όλο
    έχω όμως κάτι ελιοψωμάκια εδώωωωωωω
    κόλασηηηηηηηη

    χιχιχιχιχι...
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    (4 σκορδαλιές??????)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εξαιρετικό χιούμορ αγαπητή, και ας μη σας ξέρω. το χιούμορ σας με έκανε να γελάω σα χαζή μόνη μόλις διάβασα το σχόλιό σας!

      Διαγραφή
    2. Τι λες μαρή, κι εχω κατουρηθεί απο το γέλιο. δεν χρειάζεται επεξήγηση ούτε συγνώμη μια χαρά τα λες.
      Εμείς την πόρτα, δεν την κλεινουμε, οπότε αχρηστος μας είναι ο Βαγγέλης!!!!

      Καλε απο το πρωι της δεπτέρς θα παλεύω με τα μπακαλιάρια. τι λες τώρα.... χι ιχ χι

      ελιοψωμάκια δεν θέλω... εφαγα σπανακόπιττα. μερσί
      σκορδαλιά με ψωμί
      σκορδαλιά με πατάτα
      σκοδαλιά με ψωμί και καρύδι
      σκορδαλια με πατάτα και καρύδι.
      και λέω να κάνω και μια με αμύγδαλα !!!

      Διαγραφή
    3. ria να είσαι καλά :)
      καλό κάνει το γέλιο
      πάντα έλεγα οτι γι'αυτό δεν αρρωσταίνω,
      επειδή γελάω πολύ χιχι

      νοικοκυρά παινεμένη και μετά λέτε εμάς με την μπουγάτσα
      χαχαχαχα
      ακούς εκεί 4 σκορδαλιές :Ρ
      μπουγάτσα με πατάτα χμμμ
      για να σκεφτώ επιχειρηματικώς

      θα ΣΕ δώσω τα πνευματικά δικαιώματα σταμάτα :Ρ

      Διαγραφή
  5. Με γειες τ' αστεράκια και καλό τριήμερο.
    Τιπ: Στην Πάτρα του Ευαγγελισμού γιορτάζουν και οι Άγγελοι & οι Αγγελικές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Tip και όχι μόνο στην Πάτρα, σ' ολάκερην την πόννησο!!!
    πίσης

    μάτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εμένα μια άλλη μπλογκού μου είπε πως δεν είναι αστεράκια ,αλλά σκόνη!και απο τότε δεν ξαναπήγα στο μπλογκ της γιατί δεν είμαστε καλά που θα σκονιζόμουν!
    περιμένω σκορδαλιά σαν το λύκο!έξω φυσικά θα φάω γιατί εμένα μου την φτιάχνει η πεθερά μου και τώρα δεν την εχω εύκαιρη....
    καλο τριήμερο,πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dust in the wind! καλα καλα, ας σκονιστώ λίγο που μ' αρέσει και το βγάζω. αμαν κι εσύ...
      α χα χα χωρίς πενθερικό εφέτο ε? χι ιχ χι
      η σκορδαλιά μου δεν έχει σκόρδο...
      μάκια λοιπόν και καλο τριήμερο

      Διαγραφή
  8. Καλά να περάσετε με αγάπη και αναμελιά
    με όρεξη και ανθρωπιά!
    Φάτε και λίγη σκορδαλιά!
    Να μυρίζετε από μακρία!

    Μου αρέσει που δεν μπορεί να σας βαρεθεί κανείς με αυτά που γράφετε κυρία Ζουζούνα αλλά θα παχύνουμε στο τέλος!
    Γεώργιος και όχι ανώνυμος
    Μικρός Ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μικρέ Γεώργιε, ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  9. Ε φυσικά. Τι άλλο να ήταν ο χαλβάς εκτός από του Κοσμίδη; Α όλα κι όλα εμείς στο σπίτι μας μόνον τέτοιο παίρνουμε! Δεν έχει ο Βασιλοπουλος της περιοχής αλλά ευτυχώς φέρνει το Λαογραφικό στο Ναύπλιο, στο τμήμα με τις λιχουδιές!
    Σκορδαλιά δεν φτιάχνω. Στο σπίτι μου δεν αντέχω την μυρωδιά του σκόρδου. Σε παραλιακή κοσμική ψαροταβέρνα ακολουθώ τους υπόλοιπους για μπακαλιάρους και σκορδαλιές! Δεν γεννάται θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ποιο σκόρδο? χωρίς σκόρδο, γιατι ο πατηρ ειναι υποτασικός.
      ααα οχι τηρώ τα εθίματα.. τι λες!

      Διαγραφή
  10. Βρε,μπας κι έφαγες καμιά αναποδη και βγήκαν εδώ μέσα όλα τ'αστεράκια που είδες;:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιός τολμά άραγε να μου δώσει ανάποδη?
      για νάρθει...

      Διαγραφή
  11. καλά να περάσετε το τριήμερο,εγώ έχω τον αδερφό άγγελο που γιορτάζει!

    άντε καλά να περάσουμε λοιπόν και με ρέγουλο οι μπακαλιάροι!

    φιλάκιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. να τον χαίρεστε, νάναι γερός πάντοτε
      2. καλά περάσαμε θα μπορούσαμε και καλύτερα
      3. γιατί με ρέγουλα? μια χαρά φάγαμε, οσο έπρεπε...

      4. στα μούτρα σου!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.