Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013

κι ολο τα ίδια παθαίνω.

κι ολο το υπόσχομαι κι όλο τα ίδια λέω.
καθε εφέτος και καλυτερα, πιά, διότι είδαμε και τι δεν είδαμε και σταματημό δεν είχε αυτό το πεθαμενικό. Βέβαια, ξόφαλτσα, γίνεται ενα προσκλητήριο, αλλά... οκ, το κουμαντάρουμε.

Μετά το 6μηνο του Μιμία, ολα καλα, ολα ανθηρά με το καπή μου, αποφάσισα να μην τρώω. Πέρασε καιρός και κατά το τέτοια εποχη πέρισυ, τα νυχάκια μου, ήταν χάλια, ναι στα χέρια! το ποδι καραβαμμένο κοκκινο, τα πόδια μου δεν με σήκωναν και έψαχνα και 23 κιλά. Μπααα, ποιο βόδι μου τα πήρε? να παρουσιασθει αμέσως ! α μα πιά.
Εριξα κάτι βιταμινουλες, μπας και. Μπα. η ζημιά ειχε γίνει.

Και ύστερις ήρθε η Λαμπρή και το παχιο αρνί. Κατά παράδοση της γιαγιάς, κάνουμε τον λεγάμενο Λαμπριάτη. Οχι δεν γεμίζουμε κατά την ηλίθια παράδοση της Ανδρου με 20 αυγά και δεν ξέρω τι άλλο. Μια εξαιρετική γέμιση κάνει η Αννούλα και το καταφέρνουμε !

Ομως το πηγαίναμε στο φούρνο επι Μίμη. Κανα δυο φορές το σήκωσα, είπα το τελευταίο πέρισυ και το ψήσαμε στο σπίτι.

 ωωωω τάφε μου νυφικέ και αρνί μου φουρνισμένο. 
Σηκωθήκαμε πρωί, με την Αννούλα, κάναμε γέμιση, κάναμε γκομπλέν στην κοιλιά και φουρνίσαμε. 

Ξέρεις, κατά τη μιαμιση δύο ώρες, θέλει μπροστογύρισμα. Γύρισα η κοκκωνα Ζουζουνα στο σπίτι στις 3 και νόμιζα πως θα σήκωνα το τεψι εκ του φούρνου με το μισό αρνί γιομάτο μέσα. Εεεε ωωωωωωωωπ! δεν
εεεεεεεεεεεεεεωωωωωωωωωωωωπ, δεν δεν
εεεεεεεεεεεωωωωωωωωωωωωωωωπππππππππ δεν δεν δεν .. τρία δεν.
Δεν μπορουσα να το σηκώσω. Η μέση μου, δεν σήκωνε τον υπόλοιπο εαυτό. Φτου σου ανάργυρε γμ τον Λαμπριάτη μου μέσα. Χάνουμε τ' αρνί πατριώτη. καιγεται και δεν θα φάμε...
Ηρθε ο πατέρας, που μεγάλος ειναι τι να σηκώσει. Εγώ με τα ωωωωωωωωπ και εεεεεεεεεεεεεωωωωωωωωωωωωωπ τίποτα δεν κατάφερνα. Γέλαγα, έκλαιγα... Στο τέλος, ήρθα και το κατάλαβα και πιάσαμε και οι δύο απο τα πλάγια και το βγάλαμε.

Ηταν η τελευταια φορά, δήλωσα. Ερχεται Πάσχας. Πως να τους στερήσω τον Λαμπριάτη, χώρια που και οι Χαρίκλιοι, περιμενουν.... και δεν έχω μέσο να το πάω στον φούρνο. εεεεεεεεεωωωωωωωωωωωωωπ, ούτε αυτό πιάνει να το βγάλω απε τον φούρνο να το μπροστογυρίσω, π' έλεγε η γιαγιά Βασιλικούλα.
εεεεεεεεωωωωωωωωωωωωπ. Ποιός θα βοηθήσει και θα φάει την καλυτερη μερίδα......


5 σχόλια:

  1. Να βάλετε μισό αρνί ή άλλον-τι δεν παίζει ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μισό βάζουμε και το γεμίζουμε. μισή πλευρά εννοείς ε? μπααααααα ! η γέμιση ειναι που τρώγεται.... άσε άσε και μετά νοστιμίζει ο αρνής και μετά... αυτά

      Διαγραφή
  2. όλο και κάποιο τρόπο θα βρεις...
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααααααααχ έρχεται Πάσχας! θα μπορώ να μασήσω άραγε ή θα την βγάλω με παγωτό; Χο χο χο χο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.