Δευτέρα, 18 Μαρτίου 2013

της καθαρής και της ξακάθαρης !

Τι κανετε σήμερα? πετάτε αητο? γιατί εγώ τρώω λαγάνα, απο πρωίας. Η καλύτερη μου, με τυρί φέτα. Κι επειδή προγραμματίζω αναρτήσεις, δεν ξέρω τι θα φάω μετά.
Νηστική δεν μένω, βέβαια. Πρώτο πιάτο και κύριο και πάντα αι τηγανηταί πατάται? οχι κασέται. Να φάμε και κάτι. 

Μετά λίγη ταραμοσαλάτα, που θα φτιάξει το μαμαδέ, με λάδι και ξύδι, οχι δεν την τρώμε με λεμόνι. Κάποτε την χτύπαγε ο Μιμίας στο ποτήρι.. α πα πα! Καραβίδα τηγανητή...μέσα στην παράδοση.

μήπως κάνω κανα γεμιστό καλαμαράκι.. πως μούρθε? εχω χρόνια να κάνω και οκτάπους δεν τρώω, κατσαρολάτο, προτιμώ να μου το ψήσουν, διότι βαριέμαι και το κάρβουνο. πφφφ !!! Μία μέρα κάθομαι. 


Ναι μέσα στην παράδοση το φαί, αφού και την φάβα την θέλω λαδερή. χωρίς κρόμμυον. κι ανάλατη με όξος. εεεεε αμα θές μην φας εσύ, εγώ δε θα φάω.

και μετά μαγειρεμα για αύριο και μεθαύριο γιατί εμείς εργαζόμεθα και πρέπει να έχουμε φαγητό. της προκοπής. 

κελυφωτα της θάλασσας? οχι μάτια μου, τα σιχαίνομαι. αχιβάδα και μύδι? ουτε στον ύπνο μου! ούτε. μπλιάχχχχ! Αυτά ειναι για τους... πτωχους. ψαρευαν κι έτρωγαν να χορτάσουν την πείνα τους... α παπα!!! ελα... αναγουλιασα. χώρια που βρωμάνε, οπως τα ψάρια, ούτε αυτά τα τρώγω.

Ούτε ανάλαδα τρώω. θα πειναω εγώ ολη μέρα για την παράδοση. 
Και ύπνο την μεσημβρίαν.. απαραιτήτως. και ποιός θα τολμήσει να τηλεφωνήσει στις 6-6.30 τον παίρνει ο διάβολος. Μετά που ξυπνάω... ημέρα για ρηλάξ, τι το κάναμε....

Αετό? οχι δεν πετώ, είδα πολύ μεγάλη απο κοντά αητό...ίσαμε 35 ήμουν... που να τον δω, εμεις δεν είχαμε αγόρια στο σπίτι και οι φίλοι δεν πετούσαν... είμαστε αστοί. οχι δεν ζηλέψαμε ποτέ. αυτά ήταν για τα φτωχά.. εμείς αυτό καταλαβαίναμε..  
τι λες μωρέ θα μου πεις. ε ναι... αυτό τι να σου πω. το παιχνίδι του φτωχου! εμενα με μάθανε, πως το έφτιαχναν τα παιδάκια που δεν είχαν... αυτό θυμαμαι τουλάστιχον. μια καλή μια ανάποδη, πάμε πάλι στην άλλη βελόνα... μια καλή μια ανάποδη.
καλά... αντε και ειμαι μες την γκρίνια τέτοιες ημέρες και δεν με μπορώ.


και το "βαριέμαι" σε πρώτη διατακτική. Πφ, θα περάσει, που θα πάει.. ναρθει το αύριον! 

Καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστίτσα !






12 σχόλια:

  1. εγώ εδώ στη θεσσαλονίκη, έχω τρία πιτσιρίκια που θέλουν αετό...
    και μόνο μια φορα πέταξα αετό.
    ο μπαμπάς τους θα κάτσει με τη μαμά τους και εγώ θα τα πάω για αετοπειραματισμούς!
    το μικρό, λέει ότι ξερει να τους πετά. θα δείξει.
    από φαγητά, χίλια, και ψητό χταποδάκι επίσης.
    καλά να περάσεις. θα περάσει και η βαρεμάρα και η γκρίνια. είναι γενικευμένα λόγω της κρίσης. δεν είσαι η μοναδική.

    καλη σαρακοστή φιλενάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω το ξεπέρασες με επιτυχία.
      Οχι αγάπη μου, εγώ γκρινιάζω για συγκεκριμενα πράγματα άπο την ώρα που γεννήθηκα. δεν γκρινιάζω για την κρίση? ποιά κρίση. μια χαρά δόξα τω θεώ, καλά περνάω.

      μάτς και καλή σαρακοστή κι ύστερα χρυσό αρνί

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Μερσί πίσης, και το τηγανητό το τσάκισα !

      Διαγραφή
  3. καλή σαρακοστή λοιπόν εύχομαι και καλή σας όρεξη!
    εγώ δεν μπορώ όχι αετό να πετάξω,ούτε να σηκωθώ από το κρεβάτι!!!
    άρρωστη από την παρασκευή...φάε και για μένα κατιτί!!!

    φιλάκια από μακριά για να μην σε κολλήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωχου κοκκώνα μου !περαστικούδια σου! εχασες ολο το τζέρτζελο !
      εφαγα κι έννοια σου !

      Διαγραφή
  4. Εγώ πολύ τα βαριέμαι όλα αυτά. Ένα χταπόδι έφτιαξα μόνο με κοφτό μακαρόνι και μετά πήγα και πέταξα την κότα τη Βιολάντω τη τζαζλή.
    Επίσης να σημειώσω ότι δεν νηστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το τηγανητό ειναι το φόρτε της μανούλας. Εγώ εναν οκτάποδα κοκκινιστό εκανα χωρίς τα κρόμμυα.
    Νομίζεις πως νηστεύω εγώ.. μμμμμ!
    Α, πετάξαμε την κότα? κρίμα τα βαπτίσια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όοοοοοοοοχι δεν την πετάξαμε από το βλογ! Την πετάξαμε αντί για χαρταετό!

      Διαγραφή
    2. Ααααα, ε, δεν τα ξεκαθαρίζετε κυριαΑΘΗΝΑΜΟΥ... ολα μπερδεμένα με τα λέτε...

      Διαγραφή
  6. Αχ κι εγώ δεν τα θέλω τα θαλασσινά ιδιαίτερα... άσε με πια!!!

    Άντε, καλή μας Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα τρώω γαρίδες τηγανηταί... ακόμα...
      Νάσαι καλά γερός πάντοτε και χαρούμενος !
      ζζζζζζζζζμάτς

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.