Κυριακή, 17 Μαρτίου 2013

Αποκρεω

Αποκόπτουν το κρέας. Ναι δεν το ξέραμε! πάνε αυτά, δεν ξέρω πιά ποιος τα τηρεί. τιρίμ τιρίμ τιρίμ τιρίμ τιρίμ τιρι τιριιιιι ιφθσφιοθον!!!!

Ντύνονται και μασκαράδες. Δεν θέλω. δεν μου αρέσαν ποτέ. Οι μάσκες με φοβίζουν. 
Κάποτε σήκωσα καρέκλα και πέταξα, γιατί ερχόταν κατεπάνω μου ενας με μάσκα. σε σπίτι μέσα ναι. στην κουμπάρα. γμ τις γνωριμίες της. Ηρθε και καλα να μας ευχηθει. Πήγα στο βάθος πίσω απο το τραπέζι. Ακόμη εχει καρούμπαλο. Δεν άκουγε που του έλεγαν οι άλλοι "μην την πλησιάζεις"'....την έφαγε...και δεν τον ξαναείδαμε. Ηταν και μπάτσος ο μαλάκας.. τόσο με φοβήθηκε.. .χι χι χι χι το βλαχάκι, ήρθε για αποκριές κι έφυγε και δαρμένος. Νόμιζε... ηθελε να με χαιρετήσει και να ευχηθεί δια χειραψίας.

Πρώτα η μαμά, μας πήγαινε εις Περαιαν και Αθήνα για τα καρναβάλια. Στριμωχνόμουν πίσω της και μουρμούραγα ολη την ώρα. Τίποτα δεν μου άρεσε.
Και με το ζόρι με έντυναν μασκαρά. οχι πως δεν ντύθηκα εγώ, οταν ήθελα. Οχι, και φωτιά εχω ντυθεί και άλλα που σκάρωνα μόνη μου. τα παλιά χρόνια. Οσο περνάνε οι αιώνες, βαριέμαι. Εγώ γενικά βαριέμαι και τα ίδια και τα ίδια. Κάθε χρόνο τα ίδια..εεεε ! 

κι απο χρόνου και άντε να φύγουν όλα να έρθουμε στα ίσα μας. Ξέρω, ύστερις μουρχεται ο Πάσχας στο κεφάλι κι ο λαμπριάτης στη μέση... μη χ)*)(@)(@#(@ αλλά που θα μου πάει, θαρθεί και κάτι άλλο....

Αει καλή Αποκριά και καλά Κούλουμα !

8 σχόλια:

  1. πα πα πα..γκρίνια από μικρή που την είχες.....χαχαχα..να σαι καλά εγώ λέω το κρέας δεν το αποκόπτω και ένα μασκαρά όλοι μέσα μας τον έχουμε..σχεδόν εντάξει...να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι απο μικρή, οντως. Απογεννησιμιού μου. μέχρι που εγώ με βαριέμαι !!!

      Διαγραφή
  2. Καλές Απόκριες...
    http://apouro.blogspot.gr/2009/03/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάντη μου, νάσαι καλά να έχουμε μια καλή Σαρακοστή !

      Διαγραφή
  3. εγώ ντύνομαι, το διασκεδάζω, το κανω κάθε χρονο και περνάμε πάρα μα πάρα πολυ καλά!

    καλά κούλουμα και μετά, καλή σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμείς μασκαρευτήκαμε, αλλά είσαι ήδη ενήμερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μασκαρευτήκατε, καταπληκτικά ! και του χρόνου και πάντα τέτοια καταπληκτικά !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.