Παρασκευή, 1 Μαρτίου 2013

στη Βιέννη.....



καλο μήνα !!!

16 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ασπρες κορδέλες τα κορίτσια φοράνε !!! και τ' αγόρια ...
      δεν θυμαμαι αλλά αυτό τραγουδάω κάθε πρωτομαρτιά !

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Μάκια μάκια μάκια
      καλό και γλυκό μήνα !

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Αμα σου λέω!!!!

      Επίσης Βάντη μου !Υγείες !!!!

      Διαγραφή
  4. πολύ καλό.....και καλό σου μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο αγαπημένος μου ριό...

    εκπληκτικό κομμάτι και πολύ καλη εκτέλεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ριε, αν δεν σε πειράζει και υπάρχει και καλύτερη !

      Διαγραφή
  6. ολόκληρο το έχεις!
    και εγώ νόμιζα μόνο το πρώτο κομμάτι.

    μπράβο φιλενάδα. μου αρέσει πολύ ο ριό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνω εγω μισαί εργασίαι?
      ούτε αυτός
      Ριε είπαμε !

      Διαγραφή
  7. Ωραιότατο το βαλσάκι, καλό μήνα Ζουζούνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.