Τρίτη, 5 Φεβρουαρίου 2013

Paroles, Paroles.... Paroles !

Eίπανε, είπανε, είπανε... οτι μπορείς να φανταστείς είπανε.

Και το βουλώσαμε. και πάει τελειωσε λέει. Είναι η τρίτη φορά που το ακούω.

οχι το ραδιοτηλεοπτικό, ο πάπας ο ίδιος, ναρθει δεν θα μου απαγορεύσει να μιλάω. Και να γράφω. Οτι θέλω. ακους εκεί...

γρααααφω, δεν καταλαβαίνει κανείς, ή παρεξηγιούνται.... 
εγώ λινκ και ονόματα δεν έβαλα ποτέ μου. σε κάτι βλαμένες συνταγές μόνο. 
αμα ήτανε ναβαζα λίνκια... μμμμ μμμμ μμμμ! φίδι που σας έφαγε.

είδα τις ευγενικές ψυχές τι κάνανε...... ελα... να συγκεντρωνόμαστε.

δεν θέλω κόσμο εδώ. πάει και τελείωσε. θέλω αυτούς που εγώ επιλέγω... είπαμε....

οτι μ' ενοχλεί το λέω. 

Φίλες δεν εχω. και μάλιστα εδώ μέσα. ούτε έκανα ποτέ. Εχω γνωστους εξαίρετους άνθρώπους. Το αν και το τι με δένει, ειναι δικό μας θέμα.

οποιος θέλει έρχεται και λέει μια μαλακία. γι αυτό εβαλα περιορισμό. σας φθάνουν τα οικονομικά, ο Αντώνης και η συμμορία, οι ανώνυμοι σας έλειπαν.

ο άγνωστος, που με είπε ανιστόρητη να πάει να βραχεί στο συντριβάνι. Μια χαρά ιστορία ξέρω. που ήταν η ανακρίβια δεν μας είπε. 

γριά δεν είμαι θείτσα μόνο! ααα και παιδιά κάνω ακόμα.. εντάξει? ναι!

Νουθεσίες δεν δέχομαι απο κανενα, πόσο μάλλον απο τα 30άρια... με τι πείρα ζωής θα με νουθετήσουν.. ποιόν? χα !!! εμενα...!!!

μάθαμε πως όποιος ειναι να εκδοθει, χρειάζεται μπλόγκ και φίλους. Αγαπηηηηηηη μουουουου!!! εγώ δεν θέλω φίλους. 

αει....κάντε κανα πιλάφι.

το τσανακαλε δεν το αναγνωρισε, γιατί δεν ξέρει το ανωνυμο ηλίθιο. Αλλά το πάτωμα το είδε. Ναι δεν το ξέραμε να κάνουμε παρκέ στην αποθήκη για να στο δείξουμε..

αει βρωμιάρηδες, ολοι οι άσχετοι μαζευτήκατε δω μέσα γιατί ακολουθείτε να μην πω τι , γιατί θαρθεί το εμσ. εθνικό μπλογγικό συμβούλιο.

ποιά ήταν η γνωστή για την οποία παρεξηγήθηκε και οργιασε η μπλόγγερ, που της την πείραξα, δεν αντίληψα........ ούτε κανείς άλλος, φαντάζομαι.

πφ.. μικρότητες. 

και μην μ' ενοχλείς... δεν θα σου απαντήσω.

* επίσης οποιος ξαναπιάσει στο στόμα του λίνκ με το μπλογκ μου, θάχει να κάνει με τον δικηγόρο μου. ετσι μου είπε να σας πω. ναι φοβηθήκατε, το ξέρω. αλλά εγώ γράφω με ονοματεπώνυμο, εκει που κρυφοκοιτάτε, όχι με ψευδώνυμο.....


6 σχόλια:

  1. κοπελιά, όλα τα θάματα κρατάνε τρεις μέρες και τα μεγάλα τέσσερις.

    επίσης σοφή παροιμία!

    τα μισά κατάλαβα, αλλά δεν πειράζει. καλά να περάσεις απόψε. καλώς τα δέχτηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα μωρέ, συλλέγουν σχόλια και τσιμπάνε αναγνώστες, ποιος με διαβάζει απο δαύτους και με ξέρει και έχει άποψη άει.
      οχι δεν θα σκορπίσω ευχές!!!
      * τα υπόλοιπα θα στ' αναλύσω.

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχαχα
    πεθαίνω όταν παθαίνεις αυτό το παραλήρημα
    Κυράτσες!!!
    δεν μπορώ πια
    ακόμα και τώρα με των αλλονών ασχολούντε?
    πφ... ντεμοντέ
    χιχιχ..
    φιλάκιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το μ'νί της αλληνής ασχολιόνται!!!
      την καλημέρα μου
      παθαίνω εγώ αλλα τις τρώω απο τα βλαμένα ολα..... τος παν...
      εφθασα στο σημείο να με λυπούνται τα τσόλια.. κελ ντεκαντάνς, ωχ, η κυριΑΡια ειπε να μην τα λέω γαλλικά. συγνώμη.
      τι κατρακύλα...
      πφ !!! που λες κι εσύ
      στα μούτρα σου τα φιλιά

      Διαγραφή
  3. Λένε για μένα πως γυρνάω τις βραδιές
    ακόμα λένε πως δεν είμαι καθωσπρέπει
    πως έχω κάψει όσες γνώρισα καρδιές
    και άσπρη μέρα δίπλα μου καμιά δεν βλέπει

    Ασ’ τους να λένε άσ’ τους να πουν
    αυτοί δεν ξέρουν ν’ αγαπούν
    τρέχουν να φτάσουν μα δεν μπορούν
    άσ’ τους να λένε ασ’ τους να πουν

    Λένε για μένα πως ποτέ δεν αγαπώ
    ακόμα λένε η καρδιά μου είναι από πέτρα
    όμως το ξέρω κι αν στο τέλος θα χαθώ
    εγώ δεν κλείνω την ζωή σε λίγα μέτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.