Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013

hot hot hot

hototero δεν γίνεται! Αμα σου λέω εγώ να με ακούς. Να την ακούς την Ζουζουνα γιατί έχει 1000% επιτυχία. 

Γνωστή μπλόγγερ... την ξέρεις, δεν χρειάζεται να σου πω τίποτα....την ξέρεις λέω, είχε προ καιρού, ανταλλαγή τηλεφωνήμάτων, μετά τη φάση της ανταλλαγής μέηλ, με γνωστότατο μπλογγερ. 

Υστερα αυτός της ζήτησε, να βγουνε, αυτή παντρεμένη ούσα του έκανε κάτι τσαλιμάκια, αυτος επέμεινε και βγήκαν.
Εθεάθησαν στο Καλαμάκι. Ξενητεμός για ένα καφέ...

Hot.. σου λέω. Οχι, μετά δεν θα σου πω τι έγινε. Διότι η δεοντομπλογγολογία, δεν μου επιτρέπει...

Αντε παιδιά και στα δικά σας.

* τι που γνωρίστηκαν...  >>>!!!!

* τι έχω? 
εχω ενα υγιές ενδιαφέρον για την αθρώπινη φύση !

7 σχόλια:

  1. ουάου!

    κοίτα τι μαθαίνει από τα ιστολόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τα υγιή ιστολόγια με το ενδιαφέρον για την ανθρώπινη φύση

      Διαγραφή
  2. Μας τό'κοψες πάνω στο καλλίτερο! "Αυτή η αμφιβολία θα με φάει" που λέει και το γνωστό ανέκδοτο (αν δεν το ξέρεις να στο πω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απάντηση σου, ειναι αυτή που λεει πως τα θες όλα στο πιάτο.
      Μου γλίστρισε παρακάτω.

      κάτι πρωινό σε βρίσκω.....

      Διαγραφή
  3. Εγώ κουτσομπόλα δεν είμαι και πάντα με τον καλό το λόγο είμαι, αλλά κοντεύει να γίνει η χώρα ένα ατέλειωτο κρεββάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και με παρδαλοπίτσουλα πουπουλένια παπλώματα!!! που το πας αυτό !

      Διαγραφή
  4. Εεε κι εσύ, ολα στο πιάτο τα θέλεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.