Παρασκευή, 1 Φεβρουαρίου 2013

Τhe two skrofes show

Κοίτα ενδιαφέρον. Κοίτα ζήλος. Κοίτα τεμπελιά, που δεν έχουν τι να κάνουν. Κοίτα.. Κοίτα. 

Απε την κάτω αραπιά, μας επισκέπτονται...τι θέλουν δεν ξέρω. 48 φορές. Κάτι ψάχνουν φαίνεται.

Κοίτα, το τσουβάλι με τις λίρες, το εχω στην θυρίδα. Α, ξέχασα εκει κάτω ειναι πλούσιοι δεν χρειάζονται τις δικές μου.
Τι περνοδιαβαίνει? δουλειά δεν έχει? Και τι διαβάζει, σε δουλειά να βρισκόμαστε?

Δεν θέλω λέμε γνωριμίες. Πως να το καταλάβεις. οχι δεν ειναι τιμή μου νάρχεται ο καθένας εδώ. δεν το εχω 5.5 χρόνια γι αυτό. Το έχω να περνώ καλά.
Δεν θέλω χτυπήματα και αναγνώστες, δεν είναι ο σκοπός μου αυτός. Δ

ΔΕΝ Μ' ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, δεν το καταλαβαίνεις. ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ο καθε ένας. Μπα, δεν μιλάνε ελληνικά.. και δεν αντιλαμβάνονται.

Σιγά μην στο γράψω σε πολλές γλώσσες. Αμα δεν το καταλαβαίνεις ελληνικά, τέτοιο στουρνάρι είσαι. 


Εκτος αν... δεν εισαι νότια αφρική, παρά εχεις βάλει στο μπλόγκ την ώρα αυτή για να μας μπερδεύεις. Ε ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΜΑΛΑΚΑΣ.

Ο Καναδάς και η Αγγλετέρα και η Ολλανδία, δικοί μου γνωστοί δεν είναι...
και δεν θέλω να γνωριστώ. 


Οκ γράφω δεν γράφω, με καταλαβαίνουν λίγοι. τα νοήματά μου ειναι κομπλικέ....

Αδιαφορώ για την προβολή. Τώρα βέβαια εκεί που βάλανε λίνκ, ξέρουμε γιατί το κάνανε.... αλλά όλα εδώ πληρώνονται....

και όχι, ανάγωγη, δεν θα δηλητηριαστώ. Δεν θα πεθάνω. Είσαι μεγαλύτερη κι έχεις τις πιθανότητες δικές σου. Κοίτα να προσέχεις.

Το πως μιλώ εγώ... μια χαρά μιλώ.. τα χάλια σου που χτυπάς αρσενικά στο νετ να κοιτάς και το διαφημίζεις. τουλάχιστον εδώ εγώ εχω νά κανω με Κυρίες, όχι με τσόκαρα.

Οσο για σένα μικρή... κι εσύ απο κάποιον θα το βρείς, απο τους πολλούς που θέλεις να σε πηδήξουν κατά καιρούς..... πρόσεχε.

Νομίζετε εσείς πως κακό μου κανατε..... ναι.....Μπράβο καλά κάνατε. Ευτυχώς εμεις οι λίγοι, εχουμε καταλάβει ποιές είστε ακριβώς. Και σεις και οι όμοιοί σας.

Γιατί κάτι ξένοι σχολιάσανε. Οι γνωστοί μας"υπεράνω" το βουλώσανε και οι γνωστοί, δεν πέρασαν. Τhe two skrofes show ήταν. 



11 σχόλια:

  1. την μικρή θέλουν και καλά να την πηδήξουν όσοι δεν την έχουν δεί. Γιατί μετά φεύγουν τρέχοντας από ή προς την Σουηδία χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mahler μου, απο την Σουηδία δεν μας διαβάζουν! Λυπάμαι πολύ. Κάτι Καναδάδες και κάτι ΓιουνάΪτεντ Στέιτσες !

      και δώς του χτυπήματα απο την Αραπιά !

      Διαγραφή
  2. καλά αυτά τα άσχετα είναι που τα πετάει η γκούγκλ στα ιστολόγια. Γιατί εμένα που με έχουν διαβάσει από την Χιλή λες όντως να με διαβάζουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάζουν άλλη ώρα, παιδί μου, δοκίμασε να πεισθείς, απιστο γατί!
      μπουρρρρμπουνόγατο μου εσύ!

      Διαγραφή
  3. καλά δεν παίζεσαι!

    δηλάδή, επειδή είμαι και λίγο άσχετη, αν βάλω άλλη ώρα στο πισι, θα βγάλει άλλη χώρα;

    έχει κότσια όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρία, με θαυμάζεις, γιατί το κρύβεις !!!
      Υποκλίνεσαι με το σπαθί!!!

      ναι ναι αμα βάλεις άλλη ώρα, σε βγάζει στη Λουάντα, βάλε την ώρα και βρες την χώρα.
      ελαααα να συγκεντρωνόμαστε. ελα !!!
      μάτς

      Διαγραφή
    2. ευτυχώς που μου το είπες. έβλεπα και εγώ κάτι τρελλές χώρες στο ρουφιάνο και νόμιζα ότι έγινα διεθνής!!!

      ναι σε θαυμάζω. γιατί δεν είσαι κότα. γιατί έχεις το θάρρος της γνώμης σου, γιατί δε σε νοιάζει τι λένε οι άλλοι, γιατί χαιρεσαι αυτό που είσαι!

      και αν δεν μπορείς να θαυμάζεις έναν άνθρωπο που ξέρει τι θέλει, όπως το θέλει και ξέρει και τι είναι και γιατί, τότε πολύ απλά καταλαβαίνεις ότι δεν μπορείς να τον φτάσεις.

      καλό σαββατόβραδο!

      Διαγραφή
    3. το σπαθί μαρή, το έχω κρεμασμένο στο τζάκι, δε με λυπάσαι κρέμασε ξεκρέμασε;

      Διαγραφή
  4. Α όλα κι όλα! Εμένα με διαβάζουν από την Ολλανδία και ξέρω και ποιοι είναι! Είναι η Σάρα και ο Κουν και είναι φίλοι του mitsopd! Αμέ, τι μας περάσατε; Είμεθα internasional!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Μάλερ τι λεει η κουμπάρα σου? α, ολα κι όλα όμως κυριαΑθηνά μου εγώ δεν είμαι ιντερνασιοναλ!!!
      Κι ούτε θέλω..
      εσείς είστε ανωτέρας στάθμης !

      Διαγραφή
  5. Χα χα χα !!! ήρθε η Ολλανδία... ειναι απο τους περίεργους που παρακολουθούν. Μας έδωσε λινκ σιγααααααα να μην βγάλω στο σχόλιο στον αέρα. είπαμε δεν θέμε αγνώστοι δω πέρα...
    χα χα χα
    ελα και η Ουγγαρία με το καλό!!!
    χα χα χα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.