Παρασκευή, 8 Φεβρουαρίου 2013

φπ φπ φπ!! πφφφφφφφφφφ!


Είπα να το στήσουμε πρωί πρωί το τσιμπούσι. Γιατί το μεσημέρι εχει πίττα.
σπανακόπιττα. τι πίττα !

Και μπαίνεις πρωί πρωί στο ττ. Καλημέρα σας, καλημέρα σας, σάλια μάλια.
"να πληρώσω εφορία?" ρωτάς η αδαής. "Εχετε λογαριασμό σε εμάς".... σε κοιτά καχύποπτα η ταμίας που ειναι νέα.
"Ναι" απαντάς "το βιβλιάριο"... "δεν τόχω μαζί" ξανατολμάς . "Δεν γίνεται" σου απαντά. Αφού σούρω τον αναβαλόμενο στο σύστημα....
Βγαίνω και μουρμουράω. Εγώ κουβαλάω ενα σωρό τσάντες πρωί πρωί, που τις σέρνω μαζί, άνοιξε κλείσε οι πόρτες..... κι αυτοί τη μαλακία τους.

Πάω στην άλλα τράπεζα, μπαίνω πληρώνω και βγαίνω. Τσάκ μπάμ !

Μια λογική δεν μπορεί να υπάρξει για όλους σ' αυτόν τον τόπο, ήθελα νάξερα...

Εχθές που πήγα? Οχι προχθές στο ελτό. Αλλο εργο εκεί για να μου δώσουν το δωράκι μου απο την θεσσαλονικιά Γιωργίτσα μας.

Οχι δεν ειναι εδώ, οχι που είναι, οχι τι ειναι να με ρωτάνε εμενα, που να ξέρω κυρά μου τι ειναι? που να ξέρω.....κάτι περιμενω, βρες το να μου το δώσεις.

Τι αγράμματοι άνθρωποι.....

10 σχόλια:

  1. ωραίο πρωινό!

    πάρε τηλ, δεν το πρόλαβα πριν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να περνάς να τρώς να ξεχειλώσεις πως γράφεται καλέ αυτό.
      ναι
      είμαι γρηγορότερη απο εσένα, είδες !!!

      Διαγραφή
  2. Ναι βρε παιδί μου...δεν έχουν ISOποιηθεί οι τράπεζες και τα λοιπά "κοινωφελή" για να ξέρουμε τί να περιμένουμε από εξυπηρέτηση... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα μούτρα τους, ειναι Γοργόνα μου!!
      ούτε τι μας δίνουν, μόνο τι τους δίνουμε.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Ζουζούνα. Μάλλον δεν τους είπες το σύνθημα: Τα έχω τα λεφτά απλά θέλω να πληρώσω την ειδοποίηση. Αν δεν τα είχες φταις και εσυ καθώς δεν μπορεί με τόσα που ακούμε να εξυπηρετεί όποιον του λεει οτι έχει λογαριασμό γιατι η κομπίνα ειναι σε μερικους 2η φύση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γουέλκαμ Ιωάννης Δε Γκρέϊτ και σκέτο Ιωάννης! ξέρω.
      δεν έχω κι ενα νεραντζάκι για το καλορίζικον του πράγματος. τος παν..
      Τα λεπτά τα είχα στο χέρι και τα βλέπανε. Ηθελαν να τα καταθέσω ή να πάρω άλλα απο το βιβλιάριο και να κάνω ανάληψη μετά... !!! τη ντύφλα τους για να εχουν εσοδα απο την ανάληψις!!! αληλούια....

      Διαγραφή
  4. Τι μου θύμισες τώρα. Έχω πάει ΕΛΤΑ Πλ. Κοτζιά και η κυρία που με εξυπηρετούσε έψαχνε επί 3 λεπτά να βρει πού είναι το Enter στο πληκτρολόγιο, ενώ ταυτόχρονα εμφανιζόταν στην οθόνη της ένα κουμπί με ένα πράσινο τικ ΝΑ, που από κάτω έγραφε ΕΝΤΕR - ήταν οθόνης αφής. Όταν άρχισα να εκνευρίζομαι της είπα "πατήστε το τικ στην οθόνη", σήκωσε το κεφάλι της, με κοίταξε, το ξανακατέβασε και άρχισε να ξαναψάχνει το έντερ στο πληκτρολόγιο. Τελικά το βρήκε εκεί δεξιά κάτω από τους αριθμούς, λίγο πριν απλώσω χέρι μέσα απ΄ το γκισέ να το πατήσω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλειωτάτη μου, κατεβαίνουν απο τον γαιδαρο, εχουν δει πισί?

      Διαγραφή
  5. Εγώ δεν έχω παράπονο. Εις το Άργος όλα αυτά δουλεύουν ρολόι. Οι δε υπάλληλοι είναι πολύ πρόθυμοι και εξυπηρετικοί. Ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι δεν έχουν να εξυπηρετήσουν τόσο κόσμο όσο στας Αθήνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμ τι να σας ειπώ ΚΥΡΙΑΘΗΝΑΜΟΥ. Ο ογκος πταίει!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.