Τρίτη, 5 Φεβρουαρίου 2013

της κάμαρας....

Kατακαημένη Ρούμελη τι σουμελε να πάθεις. ασχετο.

1978 - 1985 Αλκης
1985-1988 Γιώργος
1988-1991 Γιάννης
κάτι ψιλά
1992 - 2003 Πετρος 
κάτι άλλα ψιλά δεν θα γράψω κι ονόματα..
2005 - τώρα... Στέφανος...

εντάξει τώρα, ή θέλετε να βάλω και φωτογραφίες τους? Μήπως να γράψω επίθετα και διευθύνσεις? 

διότι με ρωτάνε αν έχω προσωπικη ζωή.. εχω μια χαρά σχέσεις που κουμανταρα... και κουμαντάρω.

προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός αν με χαίρεται κανενας? τα καλύτερα παιδια των Αθηνών... παράπονο δεν έχω. Ξ' απανέκαθεν.

παιδιά λέμε τώρα...  παιδιά παιδιά...

οχι γιατί κάτι δηλώσεις περί μοναξιάς μου διάβασα, δεν αντίληψα... εγω? μόνη? μμμμ ούτε μήνα....
Εγώ γριά? α, οχι, θειτσα προς το παρόν και μεγαλώνουμε !


* ναι το purple είναι το χρώμα του ζωδίου μου !



5 σχόλια:

  1. τώρα θα φάς κράξιμο επειδή είχες πολλούς χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα δεν τους αρέσει!!! χα χ αχα χα χ α
      καλημέρα γατόπουλο!

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραία κρεβατοκάμαρα. αν είναι έτσι το δωμάτιό σου, σου κάνω έξωση τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην είναι το δωμάτιο μου έτσι. Τάξη στο νεκροταφείο. εγώ ζω σε σπίτι!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.