Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Χα χα χα τα θύματα !!!

ΑΑΑΑΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΑΧ γι αυτό δεν κάνω παρέα με γυναίκες. Δεν εκανα ποτέ.

δεν πάτε καλά κορίτσια. Τι μου λέτε τώρα, πως σας βιάζουν... απο που τα βγάλατε αυτά τα παραμύθια. Τα αδύναμα πλάσματα που τα βιάζουν. Αχα χα χα!

Κοίτα, αμα κάνεις παρέα με οποιον νάναι, που δεν ξές απο που κρατά η σκούφια του. αμα δεν ξέρεις να φερθείς και ο καλυτερος αγαπημένος βιαστής θα σου βγεί.

Οχι ρε δεν μου εχει συμβεί και δεν θα μου συμβεί. 
Γιατί το προεξοφλάς? γιατί λες πως όλες οι γυναίκες εχουν πέσει θύμα, οποιουδήποτε... ΟΧι ρε !!! ολες στο τσουβάλι σας, κυράδες μου..
Δεν είμαι η γυναίκα θύμα. Εϊμαι η Γυναίκα και το τιμώ. και με τιμάνε αντιστοιχως. 

Γιατί ξέρω να κάνω παρέα με κόσμο. Γιατί ξέρω με ποιον μιλώ. Γιατί ξέρω ποιές και ποιους συναντώ. Και ως που φθάνει....

Γιατί δεν ξεφύγαμε απο τις παιδικές παρέες και τους οικογενιακούς φίλους.

Γιατί είδαμε όσοι ξέφυγαν...με τι μπλέχτηκαν...

οχι κυράδες μου, δεν φταίνε οι άνδρες. εμεις ως γυναικείο φύλο φταίμε.

Ακου βιασμός το 2013. Θα μου πεις την άλλη την δέρνει. Ε, αυτή δεν ειναι θύμα. μη χ()@*#)(@*# τα θέλει το πωπουδέλι της. 
Ρε δεν πάτε καλά.. Καθόλου... και ούτε μ' ενδιαφέρει να διαβάσω και να ακούσω... Διότι δεν με αγγίζει διόλου. 

Κάτι του έκανες για να σε βιάσει... δεν του ξύπνησε έτσι... κάποια εκδίκηση ζήταγε ο άνθρωπος.. που ποιός ξέρει τι του έκανες. 

Αυτό, ρε πούστη μου, που όλο θύματα είσαστε δεν το καταλαβαίνω.... δηλαδή..
μα τον Τουτάτη.

Αει απο κει... μην αρχίσω τα γαλλικά.

περιττό να σχολιάσει ο κανένας. Δεν θα ανοίξω διαλογική με γυναίκες. Ούτε με άνδρες. Δεν με' ενδιαφέρει...
Αποψη γράφω....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.