Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Οι συμβουλές !

Εκτός όλων των άλλων, εχουμε και συμβουλές.
 Να πάω στη λαική της Κυψέλης, λέει, η γειτόνισσα, γιατί χαθήκανε οι λαϊκές. μάααλιστα ναι... και να πάρω ένα αγγούρι. Μεγάλο καθαρό να το βάλω εκεί που γνωρίζω να ικανοποιηθώ.. Μάλιστα. 
Εμείς μια χωριάτικη φτιάχνουμε με το αγγούρι, το καλοκαίρι. Τι είδους ικανοποίηση εκτός της δροσιάς, θα λάβω, δεν ξέρω. 

Αααα, βρισκόμαστε και πίσω ως εποχή... Στο αγγούρι εχουν μείνει.

Τι λέω? τι διαβάζεις? διαβάζεις τα ανώνυμα που θα τα κάνω ποστ απο δω και πέρα. Ναι ναι... να διασκεδάζουμε βρε.

Κοίτα, εργάζομαι και δεν πάω λαϊκή. Δεν κάθομαι όλη μέρα και δεν το ξύνω. Οπως οι ανώνυμοι που κοιτάνε να βγάλουν το άχτι τους.. 

 Δεν ειναι της τάξεώς μου, άλλωστε η λαϊκή. Η γιαγιά Βασιλικούλα δεν πήγε ποτέ.. ... αντίληψες.. ναι...ούτε στον μανάβη. Ερχόταν ο Τάσος απο το Μενίδι με το μουλαρι φορτωμένο και η γιαγιά, διάλεγε απο το παράθυρο ψηλά! 

Οπως δεν ειναι και της τάξεώς μου τα αγγούρια. Εχει προχωρήσει η επιστήμη. Οι δονητές κάνουν χρυσές δουλειές....!!!! μαθαίνω. 

Εχω σύντροφο, δεν μου χρειάζονται τα λοιπά εξαρτήματα. 

Οταν δεν θα εχω, θα ενημερωθεί, το αξιογάμητο κοινό μου. 

Εχω κι ενα παρεάκι... λέει το ανώνυμο. τι εννοεί, δεν ξέρω, γιατί εγώ παρεάκι δεν γνωρίζω τι ειναι. Δεν χρησιμοποιώ τέτοιες λέξεις! Δεν τις γνωρίζω. 


Κι αμα δεν σε πήδηξαν εσενα, που πολύ θα ήθελες, δεν πταίω εγώ...

Ωστόσο για να δημιουργηθεί κι ένα εφέ σκοτεινό, το ανώνυμο γράφει πως κάποιο ατομο απο το παρεάκι, με συζητά. Με ειδοποιεί.... να γνωρίζω... τι μου συμβαίνει. **

Ωραία να με συζητά. Καλά κάνει. Εδώ με πιάσανε στο στόμα τους, καν και καν. Χα χα χα !!!  Ενας ή μία ακόμη... σκοτίστηκα.


και γενικώς γιατί βγάζουν το άχτι τους τα ανώνυμα, εδώ δεν γνωρίζω. 

Ο Βασίλειος, κάτι ήξερε..... οχι ο Κωστέτσος, βλαμένο. Ο Βουλγαροκτόνος... και λίγα έκανε. 

** να θυμηθώ να γράψω τι έπαθε αυτή που τόλμησε κάποτε να μου πει "κάποιος λέει ασχημα πράγματα για σένα... χα χα χα!!!

6 σχόλια:

  1. θα στο ξαναπώ, πετροβολούν το δέντρο που κάνει καρπούς!

    έχεις κρυφούς θαυμαστές αν σε διαβάζουν και σου στέλνουν και μηνύματα! για τους ανώνυμους λέω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ria, τόχω εμπεδώσει χρυσή μου!!!
      εχω έχω !!!! εχω !!!

      Διαγραφή
  2. κάθεσαι κι εσύ κι ασχολείσαι με την κάθε άσωτη κουράδα του ίντερνετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε μου πάνε οι σαματάδες,αλλά έχω κάποιους φίλους εκτός μπλογκ,που γουστάρουν τετοιο ιντερνετικό τζερτζελέ,βάλε πράμα,να τους στειλω απο δω,να γουστάρουνε:)

    Καλό Σαββατοκύριακο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σαματά δεν έκανα. Οι άλλοι που έχουν την μύγα... είδες τι βγάζουν!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.