Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2013

Γκρί σουρί ή γκρί αρζάν?

Εγώ αυτές τις δύο ξέρω και την σαρμπόν. 

Επαψα απο χρόνια να διαβάζω τις μαλακίες που ο κάθε εκδοτικός οίκος βγάζει απο διάφορους που γράφουν και νομίζουν πως ειναι συγγραφείς και λογοτέχνες.

Οφείλω να βγάλω το καπέλο και να υποκλιθώ στην κα Μαντά, που σε συνέντευξή της, είπε πως πήγε στην Θεσσαλονίκη σε καποια εκδήλωση, που ήταν καλεσμένη μαζί με συγγραφείς, ήταν εκεί ολο το βαρύ πυροβολικό της λογοτεχνικής Ελλάδα και αισθάνθηκε λίγη και νοικοκυρά.

Ομως, τάπαμε τα συμφωνήσαμε, ολοι γράφουν κάτι και το εκδίδουν. Δεν με αφορά αυτο το είδος βιβλίου. Να διαβάσω το νόμπελ και το πούλιτζερ και αυτά στη γλώσσα τους. Εντάξει δεν γνωρίζω τούρκικα ούτε Αραβικά, αλλά κάτι καταφέρνω με τέσσερεις γλώσσες. Κι επειδή διαβάζω στη γλώσσα τους τόχω εξασκήσει το σπόρι. 

Υπάρχουν τόσο Ελληνες, όσο και ξένοι, καταξιωμένοι συγγραφείς. οχι δεν θα διαβάσω την Τουρκάλα, καταπιεσμενη κλπ, γιατί δεν μ' ενδιαφέρει.

θα την διαβάσει αντίστοιχα η καταπιεσμένη παντρεμένη ελληνίδα και καλά θα κάνει. πλαταίνει ο ορίζοντάς της τοιουτοτρόπως. Πώς? Ε, θα διαβάσει να μάθει κάτι, μιας και δεν ενημερώνεται αλλιώς. Λέμε τώρα αν ειναι καμμιά ξύπνια... αλλιώς.. κοίτα παρακάτω. 

Τος παν. Ζήτησα απο την Αλλεξ, να μου φέρει να δω τις αποχρώσεις του γκρί. Ηθελα να γράψω κείμενο. Τι μόνο η Νάσια, ααα, κυρία μου, θα το ξεφυλίσσω κι εγώ. οχι δεν μπορώ να στρωθώ να απομονωθώ να διαβάσω τέτοιο τόμο. είμαι αλλού, δεν μ' ενδιαφέρουν οι τόμοι.
Αλλά να μην κάνω μια ενημέρωση στο λεξιλόγιο μου?

Να μην κοιτάξω τι ειναι λογοτεχνία? Γιατί η "αγράμματη" γυναικούλα, λογοτεχνία θεωρεί οτι πουλάει το περίπτερο.. .και κάτω. Αγοράζει ότι της προτείνουν ή της χαρίζουν.

Αντί λοιπόν η Αλεξ να μου φερει το βιβλίο, που νόμιζα πως ένα ήτουνα, μου έφερε το δεύτερο της τριλογίας.

Η απελπισμένη αγγλίδα παντρεμένη νοικοκυρά, έγραψε τριλογία. δεν της έφθανε το ένα. Ηθελε να γίνει συγγραφέας. 

και ο εκδοτικός οίκος, βγάζει χρήματα απο τα ηλίθια πλάσματα. 

Εσάς, τις γυναίκες, που σαν τρελλές, αγοράζετε ότι στέκεται στην βιτρίνα, λες και ειναι μπλούζα!

Εχω παράδειγμα εκεινη την χαμένη την Χαρά, που όλο διάβαζε. Τέτοια ηλιθιότητα ανθρώπου, δεν έχω ξανασυναντήσει. Ηλίθια με περικεφαλαία. 
Διάβαζε νέες συγγραφείς, βρε εχω καμμία να της συστήσω?



10 σχόλια:

  1. ψηφίζω αρζάν για μεταλικό θρόισμα αστεράκι μου δεν ξεχασα τα γεννεθλια σου να σε ψχαιρόμαστε μπουρνοβαλιά μου αλλα και τι δεν έπαθα τουτο το καιρό μουνννντζζζζα πουλενε , τωρα πια πιστευω έγδαρα πατο γύρισε και το μικρό σπλάχνο απο το νεσοκομείο με κατι κοψίματα να λόγω προχωρημένου περιτονίου -σκουληκιού δηλαδής και δεν θα λείψω λεπ΄το και να οπάει στα τσακίδια ο παροχος σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρζάν οπωσδηποτεμάν, αγαπητή μου!
      περαστικά σας γενικώς και ρίξτε ενα αγίασμα. Να πάνε στο καλό οι φαρμακόγλωσσες !
      μούτς

      Διαγραφή
  2. αααα όχι όχι το 2ο δεν εχει τα επίμαχα λογοτεχνικά στοιχεία για τα οποία γίνεται λόγος!
    εγω επειδη ξερω απο τέτοια(λογοτεχνικά ντε)το διαβασα (τα επίμαχα ντε)σε μια ωρα χτες(μου ειχε χαλάσει το λαπτοπ και δεν ειχα τι να κάνω,τωρα το πήρα,δοξα σοι)και το έδωσα το βιβλίο στον επόμενο στην ουρά....τα 2α και 3α τους ιπα να μη μου τα φέρουν!αρκετα μορφωθηκα!
    εσύ καλά έκανες ,θα σου φανούν χρήσιμα χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε, δε μ' τάπες αυτά πριχού !
      ανάρτησα ήδη. μια ώρα? εγώ σε 5 το ξωπέταξα. εντάξει, θάχασα και τίποτις... οκ!!!

      Βρε είμαστε δυο μορφωθείσες τώρα, γμ την προστακτική παρακειμένου!!!! χα χα χα

      χι χι και φιλί στα μούτρα

      Διαγραφή
  3. και δυο θα μείνετε. εγώ δεν πρόκειται ούτε να το ξεφυλίσσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ μ αυτά τα σοφτ πορνό που τρελαίνονται οι νοικοκυρές. Αλλά αυτό ξέρει η κούτρα τους αυτό διαβάζει, ξεχνιούνται μωρέ και η νοικοκυρά η Αγγλίς μαζεύει φράγκα. Διάβασε χρυσή μου έναν Ντε Σαντ να παίρνεις ιδέες, ουφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα εσύ, αν βρεθείς ανάποδα κρεμασμένος στο σκοινί της μπουγάδας, απο το μανίκι του πουκαμίσου, οι νοικοκυρές θα πταίνε!
      Μια Λαίδη, θα τις σώσει αλλά δεν το ξέρουν !

      Διαγραφή
  5. Και τι παραπάνω έχει το "Όσα παίρνει ο 'Ανεμος" που συντάραξε γενιές ολόκληρες κυράδων; 'Αμα του κάνεις ωραίο εξώφυλλο και το διαφημίσεις έχεις εξασφαλισμένη την επιτυχία σε τέτοιου είδους "λογοτεχνία"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα στο μυαλό μου την Λαίδη Τσάτερλι !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.