Κυριακή, 3 Φεβρουαρίου 2013

οχι εγώ οι άλλοι ....

Mε πιάσανε στο στόμα του, τα τσόλια. Εγώ γράφω, ποιός καταλαβαίνει. Ομως.... τα τσόλια βάλανε λίνκ. Για να ανέβει η ακροαματικότητα. Για να τους συζητά το φεις και τα μπλόγκ......Kαι το μάζεψαν μην γίνει θέμα... διότι τότε.. θα ήταν "ένοχοι"... θα είχα αποδείξεις... εμ βέβαια.. ειναι κουτοπόνηρα τσόλια.

εγραψαν έγραψαν έγραψαν..... ολα εδώ πληρώνονται...να το θυμάστε όλοι. οχι δεν κάνω δηλώσεις νυχτιάτικο.... ξέρω τι λέω..

Στους ντυφλοί ο μόνόφθαλμος βασιλεύει..... γνωστό τοις πάσι...

οχι δεν θα περάσει κανένα σχόλιο. Κανενός.

Βάλουν. .. καλά κάνουν. ποιοί ειναι? τα τσόλια όλα....

Εγώ κάνω παρέα με ανθρώπους σωστούς. Οι λοιποί φάνηκαν... οι μάσκες έπεσαν... Παντού.... το είδαμε....

Οκ, δεν μ' ενδιαφέρουν οι κλίκες και δεν υπήρξα ποτέ μέσα σε καμμία. Ειμαι μια μοναδική και ανεξάρτητη. φέρε κούλπα το καλάμι.

Ποιά πουτάνα με πιάνει στο στόμα της και με διασύρει.. καλαααα....... ολα εδώ πληρώνονται.... Οταν θα βάλω λίνκ εγώ να μην είστε κοντά.. και σας πάρουν τα σκάγια....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.