Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013

Του αγοριού απέναντι.....

Κάθε τρία ποστ, ορκίζεται πως δεν θα ξαναασχοληθεί με μένα. Χα χα χα !!!!
ευχαριστώ πολύ το κοινό, που ασχολείται μαζί μου!!! χα χα χα!!!

Οταν σου λέω, πως δεν αντιλαμβάνονται.... παρασσάγγας!!!!

Το πρωι, στο φανάρι των Δικαστηρίων που δυο δρόμοι έρχονται και συναντώνται με προτεραιότητα τον απο δεξιά... με κουνάει κάτι απαλά, οντας στο φανάρι σταματημένη.
Κοιτώ απο το καθρεπτάκι, και βλέπω ενα ασημί κάτι με μια θεία. απο το πλάι ερχομενη. Ανοίγω το παράθυρο, χωρίς να την κοιτάξω και κοιτώ πίσω. 

Με έχει ακουμπήσει, ηλίου φαεινότερον!

Τώρα θα σε γαμίσω, σκέπτομαι και τραβάω χειρόφρενο. Βγαίνω έξω με ορμη. Την κοιτώ, ανοίγει την πόρτα, ειναι μια θεία τουλάχιστον 65, "μην βγείς" της λέει η καθήμενη δίπλα, ίσως κόρη και διαβάζω τα χείλια της.

"κάνε μπροστά" μου λέει η οδηγός. Εμ. ακουμπάει απάνω μου, εμ, την ενοχλώ. Κάνω επιτόπια έρευνα. Την κοιτώ. "Κάνε πίσω" την διατάζει η φωνή μου.

Η δίπλα καθήμενη, βγαίνει έξω. "Κάνε πίσω, εχεις κλείσει τον κόμβο, να δω τι γίνεται" της λέω. Δεν κάνει. Σηκώνω την μπότα και κοπανάω το καπό της. Με το τακούνι, νάχει περισσότερη ορμή και να κάνει βούλιαγμα.


Γυρίζω την πλάτη μπαίνω στο αυτοκίνητο το οποίο είχα ελέγξει οτι δεν έχει τίποτα δα και φεύγω. Εχει ανάψει πράσινο ήδη και θα κοπεί η κυκλοφορία. 


Αφωνες... οχι θα της την χάριζα. Τίποτα δεν έπαθε η κόκκινη θύελα. τι θα πάθαινε, ίσα π' ακούμπησε η 65άρα. 67 ή 70... γιατί οδηγούν χριστέ μου?

Αλλά την τρόμαξα..... διότι γνωστή τρομοκράτης εγώ στο τιμόνι. Χειρότερη απο άνδρας!!!! 

Χαχα χα χα χα !!!



2 σχόλια:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.